المساعد الشخصي الرقمي

مشاهدة النسخة كاملة : حد يعرف منحه وزاره الاتصالات هذا العام بدأت ام لا

kazablnka
11-12-2008, 12:10
كل مادخل الاق نفس النتيجه فى الموقع من زمان وهى عل الحال دى
https://www.mcitprof-train.gov.eg/Newhome2.aspx
مش عارف اذا كان ده جديد ولا قديم نزلت ولا لاء لو حد عنده خبر يبلغنى

__eRa__
11-12-2008, 14:34
برجاء الرجوع إلى الموضوع التالي
https://www.arabhardware.net/forum/showthread.php?t=71870

kazablnka
11-12-2008, 16:10
شكرا مع ان المشاركه فيها كلام كتير لو حد عنده افاده اكتر

__eRa__
11-12-2008, 22:13
مكسل تقرا ؟

kazablnka
12-12-2008, 12:08
مكسل تقرا ؟

لا والله انا قرأت المشاركه دى من زمان من يوم وضعها وكنت متابع لحد اخر شىء فيها بيقولوا شهر يناير عام 2009 اللى محتاج اتاكد منه بس الميعاد لانها اتأخرت كتير ولو شهر يناير يعنى السنه الجديده بس بسمع كلام كتير مش عارف هى امتى كنت عايز معومه اكيد شكرا للتجاوب

__eRa__
12-12-2008, 15:07
والله يا أخي هي كلها تكهنات وإشاعات متعددة ومصادرها مختلفة
ولسه مش أكيد الميعاد امته
لأنو زي ما سمعنا إنها مناقصة جديدة
وده هياخد شوية وقت في اختيار الشركات الداخلة فيها

والله أعلم

kazablnka
01-03-2009, 15:58
بقينا فى شهر 3 ولا خبر

__eRa__
01-03-2009, 21:26
واضح انك متابع وبتقرا كتير
وخصوصا متابع للموضع اللي وجهتك ليه قبل كده
سبحان الله .. له في خلقه شئون

kazablnka
02-03-2009, 16:54
واضح انك متابع وبتقرا كتير
وخصوصا متابع للموضع اللي وجهتك ليه قبل كده
سبحان الله .. له في خلقه شئون

اعتقد !!!

Mohammad Saad
03-03-2009, 14:33
يا اخى انا خريج هذه المنحة ............ قسم تطوير وإدارة قواعد البيانات ( Oracle ) ....... التقدم للمنحة بيبدأ فى شهر 9 من كل سنة ....... والمنحة بتخلص على شهر 10 السنة اللى بعدها .......... المطلوب منك متابعة جريدة الأهرام ...... ومش هاقولك فى النصف التانى من شهر 9 ولكن تابعها خلال الشهر ......... انا فى السنة اللى دخلت فيها المنحة ، الإعلان نزل يوم 23-9 فانت اللى عليك انك تقرأ فى اختبارات الـ IQ وتقوى اللغة عندك ...... وتقرأ شوية فى مجال ال IT عامة ...... والمجال اللى انت عاوز تدخل المنحة فيه خاصة ....... وهتلاقى حاجات كتيييييييييييييييييييييييير جداً على النت ........... وانا فى الخدمة لو محتاج اى حاجة .....

شكراً
محمد سعد

kazablnka
03-03-2009, 16:12
يا اخى انا خريج هذه المنحة ............ قسم تطوير وإدارة قواعد البيانات ( Oracle ) ....... التقدم للمنحة بيبدأ فى شهر 9 من كل سنة ....... والمنحة بتخلص على شهر 10 السنة اللى بعدها .......... المطلوب منك متابعة جريدة الأهرام ...... ومش هاقولك فى النصف التانى من شهر 9 ولكن تابعها خلال الشهر ......... انا فى السنة اللى دخلت فيها المنحة ، الإعلان نزل يوم 23-9 فانت اللى عليك انك تقرأ فى اختبارات الـ IQ وتقوى اللغة عندك ...... وتقرأ شوية فى مجال ال IT عامة ...... والمجال اللى انت عاوز تدخل المنحة فيه خاصة ....... وهتلاقى حاجات كتيييييييييييييييييييييييير جداً على النت ........... وانا فى الخدمة لو محتاج اى حاجة .....

شكراً
محمد سعد

والله انا متابعها من قبل شهر 9 ومفيش حاجه نزلت وبعدين قالو ا الاعضاء هتنزل فى اول السنه وبرده مفيش حاجه السنه الجديده بدأت من 3 شهور ومفيش حاجه شكرا