المساعد الشخصي الرقمي

مشاهدة النسخة كاملة : إلى أستاذنا الفاضل woooboooo

egy_semooo
24-02-2009, 08:18
إلى أستاذي الفاضل wooooboooo أحب بعد إذنك أستفسر عن شئ ( لماذا لم تتحدث في الموديول السابع في قرص ال xp عن الدرس التالي ) ؟ :
determining tcp/ip name resolution method ياريت حضرتك تشرحه لأنه كبير في الموك وصعب شوية وهطلب من حضرتك إنك تمشي بترتيب شرائح البوربوينت لأن الواحد بيتلخبط
طلب أخير أنا آسف جداً أثقلت عليك بس ياريت حضرتك توسع في الشرح شوية لأنك بتختصر فيه أوي وجزاك الله خير وأسأل الله لك التوفيق

amssalah
25-02-2009, 00:35
يا جماعه اسف علي الاخذ من الوقت
انا شاب مصري بدات في مجال الشبكات واخذت +N او ccna او اول ثلاثه امتحانات من مايكروسوفت 270-70 و 290-70 و 291-70
وسافرت الي دوله عربيه وفجات ان المجال مختلف تماما ( ان البرمجه وتصميم صفحات الانترنت وتصميم الاعلانات هيه الي في السوف العمل ) اسف اني طولت عليكم ( بس والله ما عارف اغير المجال ولا اكمل في مجال
يا ريت الافاده

one-zero
25-02-2009, 03:12
لى أستاذي الفاضل wooooboooo أحب بعد إذنك أستفسر عن شئ ( لماذا لم تتحدث في الموديول السابع في قرص ال xp عن الدرس التالي ) ؟ :
determining tcp/ip name resolution method ياريت حضرتك تشرحه لأنه كبير في الموك وصعب شوية وهطلب من حضرتك إنك تمشي بترتيب شرائح البوربوينت لأن الواحد بيتلخبط

تأمر حاضر في اقرب فرصة واللهي

طلب أخير أنا آسف جداً أثقلت عليك بس ياريت حضرتك توسع في الشرح شوية لأنك بتختصر فيه أوي وجزاك الله خير وأسأل الله لك التوفيق

اكيد طبعا لأني بلاقي الوقت بصعوبة علشان اعملكو الافلام دي فأكيد لازم اختصر
وده اللي خلاني اعتذر عن تقديم افلام خاصة بمنهج معين هنا

وبالتوفيق اخي العزيز

one-zero
25-02-2009, 03:15
وسافرت الي دوله عربيه وفجات ان المجال مختلف تماما ( ان البرمجه وتصميم صفحات الانترنت وتصميم الاعلانات هيه الي في السوف العمل )

دي دولة ايه دي ولا اقصدك سنتر معين ههههههههههههه
اكيد انت مدورتش كويس اخي العزيز

king_99999
18-03-2009, 04:59
بجد انا باسف يا مستر ياسر علي كلام العضو egy_semooo (https://www.arabhardware.net/forum/member.php?u=150212) المفرود يتعب شويه ومش عيزك تزعل لان الناس فاهمه الحيا ه غلط هو عايز ينجح وخلاص وبصاحه انا فهمت منك حجات كثيره وانا بشكرك وانا اعلم انل ذللك قليل عليك واتمني لك التوفيق

egy_semooo
18-03-2009, 19:17
والله يا أخ king أنا مش عارف انت حكمت عليا إزاي بس عموماً حاضر هتعب نفسي شوية ومن فضلك إقرأ كلامي كويس وانت تفهمه كويس وتعرف اني مش هتستفيد لوحدي ومفيش حد عاوز ينجح بس هيقول الكلام إللي أنا قولته ويطلب شروحات زيادة وجزاك الله خيراً والواحد هيعيش حياته كلها يفضل يتعلم وجايز أكون فاهم الحياة خطا

GHOSTEID0
19-03-2009, 00:19
اولا انا بشكر الاستاذ ياسر رمزى على شرحه الجميل
و الحمد لله انا بفهم من كل حرف
و احنا بقوله يكتر شويه من الشرح علشان احنا بنحبه و عشمانين فيه
و بنعتبره اخونا الكبير
فجزاه الله خير و جزانا

egy_semooo
19-03-2009, 00:36
بجد يا أخي جزاك الله خيراً على كلامك انت قولت أو عبرت عن كل شئ داخل الواحد وياريت الأخ king يفهم كدة

one-zero
19-03-2009, 01:15
كلكم اخواني و محصلش حاجة يا كينج عندي المرة دي هههههه
ادعو لي هذة الايام لاني محتاج الدعاء
وربنا يبارك لنا في بعض

egy_semooo
19-03-2009, 01:30
يا أستاذي الفاضل أنا حسيت فجأة من كلام كينج إني بني آدم تافه وحتى لا أقدر كل من يقدم مساعدة لنا بالعكس نحن نمتن جميعاً وندين لك بالفضل لأنك مش مجبر انك تشرح شئ ولاكن فعلاً انت بمثابة أخ لينا و نحن نطمع في المزيد واعتذر إذا كان في إساءة ليك في كلامي إللي قولته

GHOSTEID0
20-03-2009, 13:08
ربنا يكرمك استاذ و اخويا الكبير رمزى
و ربنا يوفقك و يوفقنا و يوفق جميع المسلمين فى الحياه

×-BeKoO-×
20-03-2009, 18:41
اسال الله ان يجعل اعمالكم في ميزان حسناتكم ويزيدكم باضعافها ويرحمكم ويرحم كل حبيب اليكم والى قلبكم

اخواني في الله ارجوا من الاساتذه القائمين على شرح مناهج الشبكات بكافه انواعها الشرح بدقه وتركيز على قدر المستطاع بحيث يتكون حلمكم وحلم الجميع ويصبح في العالم العربي باجمعه متخصصون في مجال الشبكات

اتمنى من الله ان نكون جميعا بروفيشنال في مجال الشبكات باذن الله بمساعده الاساتذه في موقع عرب هاردوير كافئهم الله

لكم خالص شكري وتقديري
اخوكم في الله

waleedallam
21-03-2009, 06:32
يا رب يا ياسر ربنا يسهلك الحال ويسترها عليك ويوسع عليك رزقك وعلمك