المساعد الشخصي الرقمي

مشاهدة النسخة كاملة : للبيع هارد ويسترين ديجتيل 500 جيجا علية احدث الالعاب

hany_elkashef
28-02-2009, 20:27
للبيع هارد ويسترين ديجتيل 500 جيجا علية احدث الالعاب والافلام الضمان عدى عليها شهرين
والحالة ممتاز مثل الجديد تمام
والهارد ماليزى وليس تايلاندى

والهارد مليئ بالالعاب الجديدة منها

Tom.Clancys.Endwar-ViTALiTY
Drakensang_The_Dark_Eye-Razor1911
Cryostasis-RELOADED
Call_Of_Duty_4-Razor
Men.Of.War-RELOADED
Bolt-RELOADED
Left.4.Dead.Full.E
shellshock2
وكثير وكثير من ااقوى واحدث الالعاب
المكان القاهرة
السعر 375 جنية

فى هارد تانى 640 ميجا الازرق ا لم يستعمل غير اسبوع واحد وبلضمان
و علية احدث الالعاب والسعر 450 جنية

midoo55
02-03-2009, 14:17
اخي الكريم ممكن اذا لم يكن فيه مانع معرفة سبب البيع , و سؤال اخر هل يوجد في الهارد خلل او اي شيء لاني اسمع في كام واحد كانوا كاتبيين هنا في المنتدى عن بعض الشكاوي من الهارد 500 جيجا هل هذا صحيح

و شكرا

hany_elkashef
04-03-2009, 00:15
اخي الكريم ممكن اذا لم يكن فيه مانع معرفة سبب البيع , و سؤال اخر هل يوجد في الهارد خلل او اي شيء لاني اسمع في كام واحد كانوا كاتبيين هنا في المنتدى عن بعض الشكاوي من الهارد 500 جيجا هل هذا صحيح

و شكرا

لا خلل ولا حاجة والهارد بحالة الجديد وتم بيعة امس والحمد للة وفى هارد تانى 640 ميجا الازرق ا لم يستعمل غير اسبوع واحد وبلضمان وبرضة
علية احدث الالعاب والسعر 450 جنية ياجماعة مش اى حد بيبيع حاجة فى المنتدى يكون فيها عيب
اللى يقول سبب البيع اللى يقول فية شكوى من الهارد 500 ياجماعة فى حاجة اسمها ضمان يبقى حنخاف نشترى لية

kts_2001
04-03-2009, 01:15
استاذ هانى بعد اذنك سعر الهارد ال 640 جيجا بدون الالعاب كام وحضرتك حاجتك تمام وده عن تجربة وتعامل سابق مع حضرتك وشكرا ليك.

midoo55
07-03-2009, 16:22
لا خلل ولا حاجة والهارد بحالة الجديد وتم بيعة امس والحمد للة وفى هارد تانى 640 ميجا الازرق ا لم يستعمل غير اسبوع واحد وبلضمان وبرضة
علية احدث الالعاب والسعر 450 جنية ياجماعة مش اى حد بيبيع حاجة فى المنتدى يكون فيها عيب
اللى يقول سبب البيع اللى يقول فية شكوى من الهارد 500 ياجماعة فى حاجة اسمها ضمان يبقى حنخاف نشترى لية

اخي يعني اوديه للشركة بتاعته جوة مصر و همة يصلحوه ؟ بالضمان او من غيره ان مش راح استفيد لانه التوكيل الخاص بيه في الخارج مش محلي , عشان كدة في حاجة اسمها احنا بنسأل قبل ما نشتري:comp21: , ارجوا ان تكون الفكرة وضحتلك

hany_elkashef
10-03-2009, 01:58
اخي يعني اوديه للشركة بتاعته جوة مصر و همة يصلحوه ؟ بالضمان او من غيره ان مش راح استفيد لانه التوكيل الخاص بيه في الخارج مش محلي , عشان كدة في حاجة اسمها احنا بنسأل قبل ما نشتري:comp21: , ارجوا ان تكون الفكرة وضحتلك
افهم من كدة انك مش من مصر ولا اية انا الهاردات اللى عندى ضمان مصرى وليس الخارج

hany_elkashef
10-03-2009, 02:02
استاذ هانى بعد اذنك سعر الهارد ال 640 جيجا بدون الالعاب كام وحضرتك حاجتك تمام وده عن تجربة وتعامل سابق مع حضرتك وشكرا ليك.
اشكرك ياباشا على ذوقك وانت فعلا شخصية محترمة جدا ويشرفنى التعامل معاك دائما
مع الاسف الهاردات اللى عندى بالالعاب اللى عليها
واخيرا خدها من غير فلوس خالص
تحياتى

kts_2001
10-03-2009, 02:25
اشكرك ياباشا على ذوقك وانت فعلا شخصية محترمة جدا ويشرفنى التعامل معاك دائما
مع الاسف الهاردات اللى عندى بالالعاب اللى عليها
واخيرا خدها من غير فلوس خالص
تحياتى

الله يخليك ياباشا وانا مش بشكر فيك انا بقول حقيقه وعن تجربه تعامل وشفت حاجة حضرتك تمام وزى الفل وازاى انك بتحافظ وتهتم بالحاجه إللى عندك.
الهارد مع حضرتك كانه معايا.

midoo55
11-03-2009, 04:28
اخي يعني فرضا دلوقتي لو رحت اشتريت كرت شاشة مثلا او هارد جديد و بالضمان و ......الخ

هل مثلا لا قدر الله خرب مني بروح اديه للمكان الي اشتريته منه و هو يتكفل بموضوع التصليح على سبيل المثال ؟

هل انت بنفسك رحت رجعت هارد من المكان الي اشتريت منه في مصر مثلا و صلحوه ليك او هل ليها توكيلا في مصر و انت رحت رجعت حاجة بنفسك , انا مش بتجادل معاك على الفاضي او تضييع وقت , ممكن اكون انا غلطان و فيه فعلا توكيلات في مصر للويسترن ديجيتال او لشركة ATI او ليها وسطاء جوة مصر بترجعلهم الاجهزة الي اشترتها

افهم من كدة انك مش من مصر ولا اية انا الهاردات اللى عندى ضمان مصرى وليس الخارج تقصد ايه بضمان مصري:confused: !؟؟ يعني ضمان مصري اروح مثلا اشتري حاجة من اي محل بيديني عليها ختم مكتوب انو ضمان مصري او مثلا مكتوب " الشركة العربية للالكترونيات " ارجوا التوضيح بعد اذنك لاني مفهمتش تقصد ايه.

ممكن انت تكون عارف مكان الضمان لجهاز معين بس في غيرك ميعرفش

و معلش ملحوظة تانية بالنسبة لكلامك

اخي عارفين ان في حاجة اسمها ضمان بس الناس مش عاوزة تشتري حاجة عشان توديها الضمان ( اذا كان موجود ) عشان مجرد نشتري , انا بوضح الكلام الي انت بتقولوا مش اكتر , يعني انت مثلا لو حد جاب ليك هارد و قالك خدوا و طلع مش شغال و تيجي ترجعوا يقلك عندك الضمان وديه , يبقى ده اسموا كلام

, على العموم انا معنديش مشكلة لا مع هارداتك او مع هاردات اي احد اخر انا دخلت قلت ان فيه ناس بتشتكي من هارد ال 500 جيجا و كنت شوفت تقريبا شخصين او ثلاثة اشتكوا منه هنا في المنتدى خصوصا ال 500 جيجا فكنت بستفسر هل الكلام ده صحيح يعني واجهتك مشاكل معاه , بس اعتقد ان المعنى الي وصلك اني عاوز اشوه سمعتك او ابعد الناس عنك على ما اعتقد

hany_elkashef
11-03-2009, 22:52
اخي يعني فرضا دلوقتي لو رحت اشتريت كرت شاشة مثلا او هارد جديد و بالضمان و ......الخ

هل مثلا لا قدر الله خرب مني بروح اديه للمكان الي اشتريته منه و هو يتكفل بموضوع التصليح على سبيل المثال ؟

هل انت بنفسك رحت رجعت هارد من المكان الي اشتريت منه في مصر مثلا و صلحوه ليك او هل ليها توكيلا في مصر و انت رحت رجعت حاجة بنفسك , انا مش بتجادل معاك على الفاضي او تضييع وقت , ممكن اكون انا غلطان و فيه فعلا توكيلات في مصر للويسترن ديجيتال او لشركة ATI او ليها وسطاء جوة مصر بترجعلهم الاجهزة الي اشترتها

تقصد ايه بضمان مصري:confused: !؟؟ يعني ضمان مصري اروح مثلا اشتري حاجة من اي محل بيديني عليها ختم مكتوب انو ضمان مصري او مثلا مكتوب " الشركة العربية للالكترونيات " ارجوا التوضيح بعد اذنك لاني مفهمتش تقصد ايه.

ممكن انت تكون عارف مكان الضمان لجهاز معين بس في غيرك ميعرفش

و معلش ملحوظة تانية بالنسبة لكلامك

اخي عارفين ان في حاجة اسمها ضمان بس الناس مش عاوزة تشتري حاجة عشان توديها الضمان ( اذا كان موجود ) عشان مجرد نشتري , انا بوضح الكلام الي انت بتقولوا مش اكتر , يعني انت مثلا لو حد جاب ليك هارد و قالك خدوا و طلع مش شغال و تيجي ترجعوا يقلك عندك الضمان وديه , يبقى ده اسموا كلام

, على العموم انا معنديش مشكلة لا مع هارداتك او مع هاردات اي احد اخر انا دخلت قلت ان فيه ناس بتشتكي من هارد ال 500 جيجا و كنت شوفت تقريبا شخصين او ثلاثة اشتكوا منه هنا في المنتدى خصوصا ال 500 جيجا فكنت بستفسر هل الكلام ده صحيح يعني واجهتك مشاكل معاه , بس اعتقد ان المعنى الي وصلك اني عاوز اشوه سمعتك او ابعد الناس عنك على ما اعتقد

واضح انك مفيش عندك اى خبرة او يمكن ماشتريت هاردات قبل كدة جديدة
لو انت اشتريت هارد من المحل جديد المحل بيعطيك ضمان 11 شهر لاقدر اللة الهارد حصل لة اى شئ
فى فترة الضمان ترجع للمحل اللىاشتريتة منة وحايستلمة منك وحيبعتة على الوكيل المصرى
يكشفوا علية لو فى فعلا مشكلة حايعطوك واحد جديد فى حالة فشلهم فى اصلاحة ودى حصلت معايا شخصيا
بعدين انا قايل عندى الهارد مش شغال يعنى اية يطلع مش شغال بيتهألى اخترعو حاجة اسمها كمبيوتر علشان تجرب الهارد قبل ماتدفع فلوس
وبعدين اخر جملة بتقول فيها انك مش داخل الموضوع علشان تشترى ولا حاجة يعنى انت ملقتشى غير موضوع
بيع الهارد بتاعى وجاى تحل مشكلتة عندى انا ولا دى رسالة منك بتقول الناس ياجماعة خلو بالكو الهاردت 500
فيها مشاكل اوعى حد يشتريها
صراحة انا مش عارف اقول اية
ربنا يوفقك على فعل الخير

عموما تم بيع الهارد من زمان والحمد للة