المساعد الشخصي الرقمي

مشاهدة النسخة كاملة : تحذيرررر هااااااااام لكل الي عايز يدخل امتحان مايكروسوفت

mazikao
01-03-2009, 19:02
انا ياجماعه دخلت امتحان !!!! بتاريخ !!!!!!!! وللاسف رسبت!!!! والحمد لله و لكن الامتحنات اتغيرت تماما الي عايز يمتحن يستنى لما يعرف التغيرات ويلم بالمنهج كويس

انا عملت الموضوع ده مخصوص علشان محدش يحصلة الي حصل معايا

علشان كده رجاء من المشرفين ماتمسحوش الموضوع دلوقتي لو كان مكانة غلط

حتى لو في موضوع مختص انا ماشوفتهوش وانا كنت فاتح المنتدى امبارح قبل الامتحان وماشفتوش علشان كده عملت موضوع بعنوان مميز علشان نحذر الاخوة العرب كلهم

اسف على الاطالة

yasser3da
01-03-2009, 21:08
أنا اسف جدا عاخبر ده أخي الكريم وان شاء الله تعوضها المرة الجاية

lumark_s
02-03-2009, 00:34
انا ياجماعه دخلت امتحان !!!! بتاريخ !!!!!!وللاسف رسبت !!!من !!!والحمد لله و لكن الامتحنات اتغيرت تماما الي عايز يمتحن يستنى لما يعرف التغيرات ويلم بالمنهج كويس

انا عملت الموضوع ده مخصوص علشان محدش يحصلة الي حصل معايا

علشان كده رجاء من المشرفين ماتمسحوش الموضوع دلوقتي لو كان مكانة غلط

حتى لو في موضوع مختص انا ماشوفتهوش وانا كنت فاتح المنتدى امبارح قبل الامتحان وماشفتوش علشان كده عملت موضوع بعنوان مميز علشان نحذر الاخوة العرب كلهم

اسف على الاطالة

أخي الكريم

يوجد قانون جديد في المنتدى يحظر على أي عضو إبداء معلومات عن أي إمتحان أو كشف أي معلومات عن أي إمتحان، لأن هذا يعرضك لمشاكل أنت في غنى هنا.

ماذا لو أرسل أحد الأشخاص معلومات لمايكروسوفت الآن وقال لهم إن هناك شخص يخالف إتفاقية الإمتحانات الخاصة بكم ويفشي اسرار الإمتحانات في المنتديات، وأعطاهم درجتك في الإمتحان، وتاريخ تقديمك للإمتحان، هل تعرف ماهو الإجراء الذي ستتخذه مايكروسوفت بحقك؟؟ ستحرم من تقديم أي إمتحان، وستشطب منك جميع إمتحاناتك، ستسحب منك الشهادات جميعها، فيجب أن لا نستخف بهذه الإتفاقيات يا أخي الكريم، ويجب أن نحترمها، لأنها عهد بيننا وبين الشركات، ويجب أن لا نخون العهود.

ملاحظة: لا تقلق فقد قمت بتعديل المعلومات التي وضعتها، وحذفتها بالكامل، لكي لا تكون أنت سبب في دمار مستقبلك العلمي بفعل معلومات كتبتها أنت بخط يدك، فيرجى أن تتعظ من هذا الموقف ويكون درس لكل عضو آخر.

كما أنه وبناء على القوانين الجديدة في موقع عرب هاردوير يمنع منعاً باتاً تداول إمتحانات الباسفور شور وغيرها من أسئلة الدمار التي تسبب في تدمير العلم عند الطالب وتشيع الكسل والجهل، ويمنع وضع أي معلومات تتعلق بهذه الإمتحانات أو نسخها أو إصداراتها.

أدعو من كل عضو أن يعدل مشاركاته التي تحتوي على إفشاء أسرار للإمتحانات في رده، هذه نصيحة أخوية مني لكم.

أرجو من الله أن يوفق الجميع.

yasser3da
02-03-2009, 03:21
أنا متشكر جدا أخي الكريم لومارك
أنا فعلا مكنتش عارف وكان قصدي خير والله اني أساعد فقط

mazikao
02-03-2009, 13:57
اسف لومارك وافادك الله مش مهم الرقم بتاع الامتحان ولكن مهم المعلومة توصل للجميع وشكرا

Captin
09-03-2009, 01:51
أفادك الله

™ ThE GeNiUs
09-03-2009, 03:22
الله يوفقك يا أخى فى المره القادمه وان شاء الله خير

internetworld
09-03-2009, 03:49
أخي الكريم

يوجد قانون جديد في المنتدى يحظر على أي عضو إبداء معلومات عن أي إمتحان أو كشف أي معلومات عن أي إمتحان، لأن هذا يعرضك لمشاكل أنت في غنى هنا.

ماذا لو أرسل أحد الأشخاص معلومات لمايكروسوفت الآن وقال لهم إن هناك شخص يخالف إتفاقية الإمتحانات الخاصة بكم ويفشي اسرار الإمتحانات في المنتديات، وأعطاهم درجتك في الإمتحان، وتاريخ تقديمك للإمتحان، هل تعرف ماهو الإجراء الذي ستتخذه مايكروسوفت بحقك؟؟ ستحرم من تقديم أي إمتحان، وستشطب منك جميع إمتحاناتك، ستسحب منك الشهادات جميعها، فيجب أن لا نستخف بهذه الإتفاقيات يا أخي الكريم، ويجب أن نحترمها، لأنها عهد بيننا وبين الشركات، ويجب أن لا نخون العهود.

ملاحظة: لا تقلق فقد قمت بتعديل المعلومات التي وضعتها، وحذفتها بالكامل، لكي لا تكون أنت سبب في دمار مستقبلك العلمي بفعل معلومات كتبتها أنت بخط يدك، فيرجى أن تتعظ من هذا الموقف ويكون درس لكل عضو آخر.

كما أنه وبناء على القوانين الجديدة في موقع عرب هاردوير يمنع منعاً باتاً تداول إمتحانات الباسفور شور وغيرها من أسئلة الدمار التي تسبب في تدمير العلم عند الطالب وتشيع الكسل والجهل، ويمنع وضع أي معلومات تتعلق بهذه الإمتحانات أو نسخها أو إصداراتها.

أدعو من كل عضو أن يعدل مشاركاته التي تحتوي على إفشاء أسرار للإمتحانات في رده، هذه نصيحة أخوية مني لكم.

أرجو من الله أن يوفق الجميع.
جزاك الله كل خير على هذه المعلومات القيمه
وان شاء الله نلتزم بقوانين المنتدى
بالتوفيق للجميع وبارك الله فيك اخى الكريم مره اخرى وجزاك الله عنا خير الجزاء

one-zero
09-03-2009, 04:06
الحذر يا جماعة الموضوع كبير و كل حاجة مش زي الاول
برجاء الالتزام

for-allah
09-03-2009, 09:23
جزاكم الله خيرا اخى لومارك على التوضيح
فلقد كنت اتضايق من الحذف للمواضيع ولم اكن افهم لماذا

يا ريت كان فيه موضوع مثبت للتوضيخ خارج نطاق موضوع قوانين المنتدى
ليكون اوضح لنا
فمواضيع قوانين المنتديات اعتقد ان الاغلب لا يقرئها فى العادى
عموما جزاكم الله خيرا جميعا ونفع بكم

وعوض الله الاخ صاحب الموضوع خيرا

BLALBMW721
09-03-2009, 11:43
معلش انا احب اوضح حاجه او افكركم بحاجة
لا طعم للنجاح بدون فشل ولكن الفشل الحقيقى ان نتقاعس عن السعى وراء النجاح

nedal2007
09-03-2009, 16:20
جزاك الله خيرا
وربنا يجرأك فى مصيبتك ويرزقك خيرا منها

lumark_s
09-03-2009, 16:46
الحذر يا جماعة الموضوع كبير و كل حاجة مش زي الاول
برجاء الالتزام

فعلاً يا أخوان الموضوع مثلما يقول الأخ ياسر كبير

نظراً لكثرة حملة الشهادات العالمية في العالم، تقوم شركة مايكروسوفت وسيسكو بمراقبة الإنترنت والمنتديات في سبيل جمع معلومات عن من يفشون أسرار الإمتحانات، ومطابقتها بتواريخ تقديمهم للإمتحان ومطابقة النتائج لهم وشطبهم نهائياً من التقديم لأي إمتحان.

صدقوني ستسمعون قريباً عن إجرائات من شركة مايكروسوفت وسيسكو لم تخطر في بال أحد.

خلو في بالكم أنك حتى وأنت في قاعة الإمتحان فأنت مراقب، يعني يوجد على الجهاز الذي تقدم عليه إمتحانك برنامج يقوم بإحتساب عدد الدقائق التي تقضيها في كل سؤال، بمعنى أخر أنه لكي تجيب على هذا السؤال لابد من أن تبقي فيه فترة خمسة دقائق على الأقل، ولكن لمن يدرس الباسفور شور يكون عارف الجواب سلف، وبالتالي لن يقضي فيه أكثر من دقيقة، وهنا البرنامج يقوم بتسجيل هذه المعلومات عنك.

أيضاً لو كان هناك رسمة أو Topology في الإمتحان، وجاوبت السؤال بدون أن تشاهد هذه الصورة فسيقوم البرنامج بتسجيل هذه المعلومة عنك.

أيضاً أحيانا يقوم الطالب بالجواب على السؤال بدون أن يقرأ كل السؤال، أو ينزل الصفحة للأسف، وهنا البرنامج يسجل هذه المعلومة عن أن الطالب جاوب السؤال بدون أن يقرأ السؤال كامل.

إنتبهوا بارك الله فيكم وإعتمدوا على أنفسكم ولا تعودوا أنفسكم على الباسفور شور وغيره لأنه سيتم حضره نهائياً من مواقع الإنترنت، وسيتم إغلاق هذه الشركات جميعاً، وتذكروا كلامي هذا، فهناك حرب شعواء تقوم بها سيسكو ومايكروسوفت وغيرها من الشركات على هذه المواقع.

شلاع العتر
09-03-2009, 19:09
فعلاً يا أخوان الموضوع مثلما يقول الأخ ياسر كبير

نظراً لكثرة حملة الشهادات العالمية في العالم، تقوم شركة مايكروسوفت وسيسكو بمراقبة الإنترنت والمنتديات في سبيل جمع معلومات عن من يفشون أسرار الإمتحانات، ومطابقتها بتواريخ تقديمهم للإمتحان ومطابقة النتائج لهم وشطبهم نهائياً من التقديم لأي إمتحان.

صدقوني ستسمعون قريباً عن إجرائات من شركة مايكروسوفت وسيسكو لم تخطر في بال أحد.

خلو في بالكم أنك حتى وأنت في قاعة الإمتحان فأنت مراقب، يعني يوجد على الجهاز الذي تقدم عليه إمتحانك برنامج يقوم بإحتساب عدد الدقائق التي تقضيها في كل سؤال، بمعنى أخر أنه لكي تجيب على هذا السؤال لابد من أن تبقي فيه فترة خمسة دقائق على الأقل، ولكن لمن يدرس الباسفور شور يكون عارف الجواب سلف، وبالتالي لن يقضي فيه أكثر من دقيقة، وهنا البرنامج يقوم بتسجيل هذه المعلومات عنك.

أيضاً لو كان هناك رسمة أو Topology في الإمتحان، وجاوبت السؤال بدون أن تشاهد هذه الصورة فسيقوم البرنامج بتسجيل هذه المعلومة عنك.

أيضاً أحيانا يقوم الطالب بالجواب على السؤال بدون أن يقرأ كل السؤال، أو ينزل الصفحة للأسف، وهنا البرنامج يسجل هذه المعلومة عن أن الطالب جاوب السؤال بدون أن يقرأ السؤال كامل.

إنتبهوا بارك الله فيكم وإعتمدوا على أنفسكم ولا تعودوا أنفسكم على الباسفور شور وغيره لأنه سيتم حضره نهائياً من مواقع الإنترنت، وسيتم إغلاق هذه الشركات جميعاً، وتذكروا كلامي هذا، فهناك حرب شعواء تقوم بها سيسكو ومايكروسوفت وغيرها من الشركات على هذه المواقع.

:eek:

kingroma2005
11-03-2009, 04:52
شكرا اخوانى الاعزاء على التحذير و جزاكم الله خيرا عنا ارجو لو يوجد رابط لهذه القواعد و التحذيرات على موقع ميكروسوفت ان يتك ذكره و لكم جزيل الشكر

hmed@
11-03-2009, 13:18
السلام عليكم

والله يا جماعة اللى هيذاكر كويس وهياخد الموضوع بجد فانا ببشرة
لكل مجتهد نصيب
ان الله لايضيع اجر من احسن عملا
تفالوا
ومينفعش انك تحفظ امتحانات علشان تاخد شهادة حتى ولو اخدت الشهادة مسيرك يوم تحتك بسوق العمل وساعتها الحفظ مش هينفعك الموضوع مش شهادة وبس ومفيش دلوقتى شركة بتعتمد على الشهادات اعتماد كلى لابد من انهم هيمتحنوك كويس علشان يعرفو مين اللى جاى يشتغل عندها دة واية امكانياتة
والله الموفق

وشكرا لكم

kingdata
13-03-2009, 08:55
للاسف اخواني كلامكم اغلبه اذا مش كان الكل صحيح واسؤلو مجرب ..

انا امتحنت احدى شهادات مايكروسوفت ورسبت .. وعلى فكره انا مذاكر كويس من الكتاب ومن الـ XXXXX
الشي الغريب انه كان فيه استبيان قبل الامتحان .. يسال عن كيفيه مستواك ومستوى اامتحان يشكل عام (تقريبا 7 اسئله مش داخله في وقت الامتحان)

والشي الثاني تطوير الاسئله يشكل اكبير .. يعني يا دووووب يغطي الكتاب هذه المعلومات ..
والشي الثاني جاني ايميل من مايكروسوفت .. يخبرني بكافه المساعدات الي من الممكن انها تساعدني للنجاح في نفس الامتحان .. غير التذكره المجانيه لاعاده الامتحان لا قدر الله في حاله الرسوب :)

انصح الكل بزياره موقع مايكروسوفت للافاده .. فيه كافه الشروحات للدراسه و تسجيل الامتحان وطلب الشهاده الخ..

Osama Gomaa
13-03-2009, 14:20
السلام عليكم ورحمه الله وبركاته
انا دخلت امتحان ????????? لمايكروسوفت والامتحان كان كلو جديد بس ربنا وفقنى ونجحت الحمد لله والفضل يرجع لله ثم زوجتى لازم تذاكرو كوايس يا جماعه

GHOSTEID0
14-03-2009, 23:52
اولا: احب ان اقول للاخ mazikao انا متاسف على ما حدث لك
و باذن الله تدخل الامتحان تانى و تنجح باذن الله

ثانيا : اشكر الاستاذ لومارك على النصائح الغاليه دى ,, بس انا ليا تعليق على مساله الباس فور شور
انا بعتقد انها كويسه فى حاله واحده فقط وهى انى اخدت الكورس و ذاكرته كويس جدا و طبقت عملى و ذاكرت كتاب ميكروسوفت و فى الاخر حبيت اطمن على نفسى من خلال الباس فور شور
لان طبعا الامتحان غالى و الاسعار غاليه و الحمد لله على كل شى
و انا ليا استفسار تانى : ما دام فيه حرب على النت بين الشركات و اصحاب الباس فور شور و غيرهم
لماذا لا يتم فى كل امتحان تغيير بعض الاستله او تغيير نظام الامتحان؟
مع ان ذلك صعب بس المفروض دى شركات عالميه و عندها حلوا لمثل هذه المواقف
و اعتذر على الاطاله
و الله الموفق

mcseba3
10-04-2009, 17:02
أنا كتير مستغرب من هالكلام أنا عندي مركز امتحانات برومتريك و فيو ومن حوالي 5 سنين و من زمان كتير أول ما بلشت الإمتحانات العالمية كوني كمدير امتحانات فالمفروض مني إذا شفت طالب عبيحكي مع شخص تاني عن محتويات الإمتحانات أنو أبعت لبرومتريك أو فيو ريبورت \تقرير\ عنن و طبعا ما حصل هالشي بالعالم كلو و لا مرة , طبعا كل الناس عبتدخل عالمنتدى بأسماء غير حقيقية وهي عبتعمل مشاركة بالأسئلة اللي بتأنتجها شركات متل باس فور شور و غيرون و بأسئلة إمتحانها و إذا حدا بدو يقاضي الموضوع قانونيا فهنن الباس فور شور و غيرا من شركات أسئلة الإمتحانات و ليست مايكروسوفت أو سيسكو أصلا من مصلحة سيسكو و مايكروسوفت إنو تبيع أكبر قدر ممكن من الإمتحانات و نحن كلنا منعرف إنو مستحيل على الطالب إجتياز أي إمتحان دون دراسة الأسئلة و هالشي بتعرفو مايكروسوفت و سيسكو وكل الشركات طبعا أنا ما عبقول هالكلام لحتى نعتمد إعتماد كامل عالأسئلة و من دون دراسة المنهاج أبدا لأنو أنا كتير بكره هالنوعية من الأشخاص و أصلا هالنوعية من الأشخاص من أول إنترفيو بيبينو و لا يمكن إنو يتوظفو في الشركات المحترمة و أنا شخصيا عملت إنتر فيو مع هالأشخاص و كانو فاشلين مع أنو معظمهن ضربو أرقام قياسية في عدد الإمتحانات اللي قدموها خلال فترة قصيرة جدا
و أصلا عدد الأشخاص اللي عبقدمو الإمتحانات بالعالم كتيير كبير بحيث لا يمكن مراقبته أو إحصاؤه \ أما بالنسبة للبرامج اللي عبتحكو عنها فهي تخاريف و ما في هيك شي \

Ramy kelany
12-04-2009, 11:38
اخى الكريم الف شكر على النصيحه وعوضك الله خيرا مما كان والحمد لله كما قلت انت

الحمد لله على ما كان وما سيكون عدد الحركات والسكون

VancouverEG
12-04-2009, 15:07
أخي لالالالا تحزن وعسى أن تكره شيئا وهو خير لك

mazikao
13-04-2009, 13:25
اولا بس انا هقول كلام ممكن يزعل ناس كتير من الي ردوا على الاموضوع

ولا بلاش الطيب احسن وانا مش هغلط في حد بس على فكرة كونك مدير امتحانات او غيرة من الناس الي ردت على الموضوع ده مايديلكش الحق في انك تتهمني بالسرقة او الغش او انك تقول ان انا من الشخصيات الفاشلة ده لو انت بتعرف تتعامل مع الناس

انا مش بغلط فيك ولكن بطلب حقي

انا لو حرامي انت مالكش دعوه

ثانيا بقى انا لو حرامي وفاشل ومش بفهم وغبي وبتاع زي مانت بتقول كده ماكنتش دخلت الامتحان وسقط على 3 اسئلة بس من 48 سؤال انا الحمد لله كنت جايب 651 تقريبا يعني سؤالين 3 كنت نجحت ولكن الحمد لله دخلت الامتحان تاني وعديت وعديت الي بعده وكلة تمام

لكن انا هحكي موقفين وهبرر كل حاجة

اولا انا اول امتحان ادخلة كان 70-270 ورسوم الامتحان في مصر 300 جنية دفعت وحجزت وزاكرت وكلة تمام وروحت امتحن كانت المحفظة بتاعتي كلها ضايعه وكانت قبل ماتضيع البطاقة برة والحمد لله ما ضاعتش البطاقة

لكن لما روحت للمركز امتحن قالي مش هتدخل الامتحان علشان لازم 2 تحقيق شخصية واحد بتوقيع و واحد بصرة
وبالفعل ضاع على الامتحان ورسومة

جيت انا ورديت على احد الاعضاء هنا احذرة من الموقف ده لمجرد اني وقعت فيه بس انا مش فاكر بصراحة الرد كان في موضوع بالظبط

كما هو الحال في الموضوع ده

يعني الخلاصة اني بعمل مواضيع علشان غيري يستفيد عمل خير وتحذير لمن هم دون خبرة مثلي

ولكن يبدو ان مقابل الخير الي بعملة هو ردود زي دي

vip1982
14-04-2009, 07:30
جزاكم الله خيرا جميعا كلنا أخوة لاداعي للحساسيات ............ الله يوفقكم جميعا

hassan_alsanory
15-04-2009, 14:49
يا جماعة هذا الحكي ما في منه وحتى لو عملت شي مايكروسوفت فهو لحفظ ماء الوجه لا اكثر يعني تقنعني انه مايكروسوفت ما بتعرف عن الباس فور شور و التيست كنغ وغيرهم كثير من المواقع كان الاحرى توقفهم هم مش تبحث عن مشاركات الاعضاء بالمنتديات.
وباختصار الموضوع بالنهاية كله تجارة والكل ربحان مايكروسوفت بتكسب رسوم الاشتراك بالامتحان والشركات بتكسب ثمن الاسئلة وسلامة خيركم.

internetworld
15-04-2009, 15:26
اولا بس انا هقول كلام ممكن يزعل ناس كتير من الي ردوا على الاموضوع

ولا بلاش الطيب احسن وانا مش هغلط في حد بس على فكرة كونك مدير امتحانات او غيرة من الناس الي ردت على الموضوع ده مايديلكش الحق في انك تتهمني بالسرقة او الغش او انك تقول ان انا من الشخصيات الفاشلة ده لو انت بتعرف تتعامل مع الناس

انا مش بغلط فيك ولكن بطلب حقي

انا لو حرامي انت مالكش دعوه

ثانيا بقى انا لو حرامي وفاشل ومش بفهم وغبي وبتاع زي مانت بتقول كده ماكنتش دخلت الامتحان وسقط على 3 اسئلة بس من 48 سؤال انا الحمد لله كنت جايب 651 تقريبا يعني سؤالين 3 كنت نجحت ولكن الحمد لله دخلت الامتحان تاني وعديت وعديت الي بعده وكلة تمام

لكن انا هحكي موقفين وهبرر كل حاجة

اولا انا اول امتحان ادخلة كان 70-270 ورسوم الامتحان في مصر 300 جنية دفعت وحجزت وزاكرت وكلة تمام وروحت امتحن كانت المحفظة بتاعتي كلها ضايعه وكانت قبل ماتضيع البطاقة برة والحمد لله ما ضاعتش البطاقة

لكن لما روحت للمركز امتحن قالي مش هتدخل الامتحان علشان لازم 2 تحقيق شخصية واحد بتوقيع و واحد بصرة
وبالفعل ضاع على الامتحان ورسومة

جيت انا ورديت على احد الاعضاء هنا احذرة من الموقف ده لمجرد اني وقعت فيه بس انا مش فاكر بصراحة الرد كان في موضوع بالظبط

كما هو الحال في الموضوع ده

يعني الخلاصة اني بعمل مواضيع علشان غيري يستفيد عمل خير وتحذير لمن هم دون خبرة مثلي

ولكن يبدو ان مقابل الخير الي بعملة هو ردود زي دي

اولا السلام عليكم ورحمه الله وبركاته
اخى الكريم ربنا يوفقك كمان وكمان ويرزقك النجاح ودايما تكون للامام ساعات الواحد بيفشل فالامتحان بس دا علشان حاجه واحده بس مش ان انت فاشل او مش مزاكر لاء دا بيكون علشان انت عندك امكانيات اكبر من كدا جواك ربنا اعلم بيها فتسقط علشان ترجع تزاكر اكتر واكتر وتحترف المعلومه اكتر وتخرج الابداعات اللى جواك واللى يمكن لو كنت حليت سؤال او اتنين زى ما بتقول ونجحت كنت هتعتمد على النجاح دا ومستواك هيفضل على نفس الحال تدخل الامتحان وتخرج بدرجه النجاح وفالاخر تبقي راجل مهندس بس مستواك عادى جدا
وعلشان ربنا اعلم بحال كل واحد لازم يقع فاختبار يبين فيه قدراته الحقيقه وان اللى جواه دا مش فشل لاء دى موهبه كبيييييييييييره جدا محتاجه بس انها تظهر وتاخد فرصتها ودا طبعا مش بيكون الا بالمجهود المغلف بالصبر
وابشرك انك طول مانت بتسعى وبتحاول تبقي احسن هتبقي احسن طول عمرك ومش هيكفيك اى شهاده لانك طالب علم مش طالب شهاده
تانى حاجه ودى بقي بعتب فيها على حضرتك واسمح لى انى اعتب عليك ودا لانى احبك فالله واحب كل اعضاء المنتدى الكريم اللى طالما افتخر انى عضو فيه
حضرتك زعلت من كلام لمجرد انك اخدت بمحمل سوء النيه وان العضو الفاضل اللى قاله كان بيقصدك انت طبعا الكلام دا مش صحيح عارف ليه
لان الكلام كان بمحمل عام يعنى بيقول ان اللى بيعتمد على الباسفورشور ويحفظ اسئلته ومش بيتعب بيبقي انسان فاشل وفكل انترفيو بيسقط وفالواقع العملى ملوش اى لزمه يعنى الشهاده بتاعته اخره انه يستخدمها للديكور فالبيت وكلام صح مليوووووووووووون الميه
مش كان يقصد ان الكلام على حضرتك ولكن كان الكلام على امثال الناس دى
تالت حاجه والاخيره
اللى بيعمل خير مش بيستنى شكر من حد ولا بيستنى ان الناس تمدح فيه ولكن الاجر والثواب على الله اهم حاجه انك مخلص النيه فعمل الخير فبلاش تزعل من حد ولا تدايق نفسك طالما انت مش بتقول كلام غلط ولا مخالف
يبقي توكل على الله وكمل مسيرتك واستمر فعمل الخير
وابقي طمنا على المحفظه رجعت ولا لاء هههههههه
تقبل مرورى واسف انى اطلت عليك الحديث

aasam
17-04-2009, 01:36
شكرا على التحذير لكن اذاى فعلا الناس هتنجح قاعدة معروفة يا جماعة كل الى نجحوا فى الامتحانات بما فيهم اكبر انستركتورز نجحوا بالباس فور شور و دلؤتى ؟!
ربنا معانا

ahmed gad74
21-04-2009, 22:09
شكرا جزيلا يا اخوانى على هذة المعلومات المهمه و جزاكم الله خيرا