المساعد الشخصي الرقمي

مشاهدة النسخة كاملة : كتب تساعدكم في التحضير لإمتحان CCNA

jamika
04-05-2009, 22:20
شكرا كتير يا اخى العزيز
بس فى مشكلة فى اللينك انة طلب باسوورد وانت مش كاتبة

aborody
05-05-2009, 01:07
السلام عليكم و رحمه الله و بركاته :
اخوتي الكرام .
انا احد المطحونين و المحاولين الحصول علي شهادة CCNA و اثناء بحثي المستمر عن ما هية الامتحان و كيف سيكون و هل هذا العملاق سيسكو سيهزمني ام سأتمكن من هزيمته .
وجدت صراحه هذه الملفات من شركه سيسكو Cisco نفسها تتحدث عن كيفيه التحضير و التاهيل للامتحان الخاص بال CCNA .
ربنا معانا كلنا و يوفقنا في الامتحان .
و ياريت طلب من الاخوه - اللي ربنا مايوفقهوش في الامتحان بلاش بلاش بلاش تحطموا اعصابنا و اول ما ادخل المنتدي الاقي واحد عامل موضوع انه فشل في ال CCNA ؟؟؟؟؟؟؟؟
طب هو احنا المطلوب مننا نعمل ايه نعيط يعني و نقطع في هدومنا ولا المطلوب اننا نتأثر نفسيا و نخاف و نترعب من الامتحان اكثر من الازم و نديله اكبر من قدرة ... اخواني الراسبين اتقوا الله فينا و اللي ينجح بس هو اللي يعمل موضوع عن نجاحه علشان نساعد بعضنا و نقوي بعضنا . و اللي يسقط في الامتحان - بكررها تاني من فضله - مايعملش موضوع عن فشله الزريع و يخليها بينه و بين نفسه و يقول في سره - غطيني و صوتي ياما .... اللمبي سقط ياجدعان ههههههههههههه . عموما احنا مش ناقصين حاله نفسية مترديه .
و الان الرابط اهه علشان انا عارف طولت عليكم بس كنت مفروس من اللي بيسقطوا و بيعملوا اعلانات و مستنيين النقطه ربنا يجيبلهم نقطه ههههههههههههههههه:
https://www.4shared.com/file/103429432/ac056a01/CCNA_EXAM_PREP.html
و ربنا مع الجميع اخوكم
aborody

sradwan
16-05-2009, 08:56
السلام عليكم
جزاك الله خير يا اخي
وربنا يوفقنا والجميع يارب

اين الباسورد؟
من فضلك وضع الباسورد لنرى الملف

شكرا

sunoftheworld
16-05-2009, 09:48
انا ناوي ادخل الإمتحان يعني شوية كدا بعد اما اخلص امتحان الجامعة

فين الباسوورد صحيح ايه دا انت مفروس من اللى بيحط مواضيع فشلة دا في حد ذاته شيء ايجابي انك تتعلم من اخطاء الغير

لكن بجد فين الباسوورد

و يخليها بينه و بين نفسه و يقول في سره - غطيني و صوتي ياما .... اللمبي سقط ياجدعان ههههههههههههه

خليك متفائل

the_way2allah
17-05-2009, 12:40
أخوانى الكرام تفضلوا
https://rapidshare.com/files/216350291/CCNAPREREX_wwwDVD4AraB.com.zip