المساعد الشخصي الرقمي

مشاهدة النسخة كاملة : استفسار بخصوص الامتحان

mywinvista
19-06-2009, 20:11
ارجوا من اخوانى ان يجاوبونى على استفساراتى بخصوص امتحان ccna لان انا مقبل عليه ان شاء الله

هل استطيع فى الامتحان ان استخدم علامة الاستفهام ؟ وال Tab لتكملة الاوامر
وذلك فى اسئلة ال configuration
وهل هيبقى مسموح ب calculator
وهل هيبقى مسموح ليا بورقة وقلم
ياريت الناس الى دخلت الامتحان تجاوبنى على الاسئلة دى

شكرا جزيلا

windows se7en
19-06-2009, 20:29
موفق في امتحانك ان شاء الله
طبعا بخصوص tab انا لما دخلت اذكر انه كان شغال معي

اما بخصوص ال calc غير مسموحه اكيد
اصلا لما تبتدا الامتحان ماتقدر تشغل اي برنامج على الجهاز

طبعا اكيد مسموح بورقه وقلم

شد حيلك وان شاء الله تنجح

engamir500
19-06-2009, 20:42
السلام عليكم ورحمه الله وبركاته

بالتوفيق إن شاء الله يا أخى وتجى تبشرنا بالنجاح وأجى انا كمان ابشركم لان امتحانى بعد يومين :) أدعولنا بالنجاح والتوفيق

تأكيداً لكلام اخونا windows se7en (https://www.arabhardware.net/forum/member.php?u=11120146) بالفعل يسمح بإستخدام علامة ؟ وأيضا tab (https://www.arabhardware.net/forum/member.php?u=11120146)
كأنك بالضبط شغال على برنامج packet tracer مثلا

ربنا معاك ومعانا جميعاً

medo_1988
19-06-2009, 20:43
موفق ان شاء الله فى امتحانك وبالنسبة للtab شغال فعلا تمام وعلامة الاستفهام كمان اذكر انها كانت شغالة ..

الآلة حاسبة انت هتسيب كل اللى معاه المحفظة ومفاتيحك ولو معاك نظارة شمس أعتقد هتسيبها برة .. كويس انك هتدخل بهدومك هههههههه :D:D لا صحيح هياخدو منك كل حاجة بره .. وبالتالى مرن نفسك كويس اوى على حسابات ال binary بسرعة ومن غير أخطاء ومن غير آلة حاسبة ..

الورقة والقلم هيديك ورقة وقلم من عنده .. ورقة سطحها عامل زى غلاف الكارنيهات كدة وقلم فولوماستر .. ولو احتجت غيرها هتقوله هيجيبلك غيرهم ..

أهم حاجة شد حيلك واثبت عشان الأعصاب من أهم العوامل فى الامتحان .. وربنا يوفقك ان شاء الله ..

أيمن النعيمي
19-06-2009, 21:31
شباب سؤال بعد اذن صاحب الموضوع بنفس الاطار
هل يجوز استعمال قاموس انكليزي عربي ؟؟؟

engamir500
19-06-2009, 21:39
السلام عليكم ورحمه الله وبركاته

أخى ayman_bat لا يجوز إستعمال اى شيئ سوا القلم والورقة التى يعطيك لك المركز غير ذلك لا يجوز مطلقاً

بالتوفيق للجميع

medo_1988
19-06-2009, 22:15
ولا تقلق نفسك من الترجمة .. ستحصل على 30 دقيقة إضافية من وقت الامتحان لان لغتك الاصلية ليست الانجليزية ..