المساعد الشخصي الرقمي

مشاهدة النسخة كاملة : بخصوص مجلة الأسعار العدد العاشر

alkbbany
08-07-2009, 03:37
أحب أن اسجل إعجابى بفكرة وتنفيذ مجلة الأسعار
ولى سؤال
هل الأسعار المطروحة بالمجلة هى أسعار شراء القطع للمستخدم العادى فى مولات القاهرة
أم هى أسعار تجارية ( لأصحاب مراكز بيع قطع الكمبيوتر فى القاهرة وغيرها من الأقاليم )
وما دعانى لطرح هذا السؤال هو أنى عند السؤال عن بعض قطع الكمبيوتر فى أحد المحلات قال لى صاحب المحل ان سعر هذه القطع ( ووجته مطابق لما هو وارد بالمجلة ) ولكنه أبلغنى أن هذه اسعار الفواتير لديه ويجب أن يضيف الربح الخاص به
وشكراً

محمد بن كرم
08-07-2009, 04:22
على فكرة هو للأسف ضحك عليك علشان انا جمعت جهاز لابن عمي و جبته من compunil في سوق العصر و كانت الاسعار اللي في المجلة هي نفس الاسعار اللي اشتريت بيها
فياريت ما ترحش للمحلات العادية اللي في الشارع و روح للشركات المكتوبة في المجلة هاتلاقي الاسعار مطابقة

r.a.m
08-07-2009, 04:26
على فكرة هو للأسف ضحك عليك علشان انا جمعت جهاز لابن عمي و جبته من compunil في سوق العصر و كانت الاسعار اللي في المجلة هي نفس الاسعار اللي اشتريت بيها
فياريت ما ترحش للمحلات العادية اللي في الشارع و روح للشركات المكتوبة في المجلة هاتلاقي الاسعار مطابقة

ياريت تقول اسم الشركه اللى اشتريت منها وايه الشركات اللى تنصح بيها من حيث السعر وتوفر جميع القطع المراد تجميعها

QuaD 197
08-07-2009, 05:11
تمـام بخصوص المجله يآريت تعطـونآ المجله انا بدور عليهآ لكن مش لاقيهـا ..
محتـاج المجله بالسعر الدولار او الريال او الدرهم الاماراتي .. اذا آمكن

Ҝ ђ Λ Ł Є δ
08-07-2009, 06:15
للاسف الاسعار التي بالمجلة متوفرة بالجنيه المصري

HD5870X2
08-07-2009, 06:17
تمـام بخصوص المجله يآريت تعطـونآ المجله انا بدور عليهآ لكن مش لاقيهـا ..
محتـاج المجله بالسعر الدولار او الريال او الدرهم الاماراتي .. اذا آمكن

رابط المجلة :

https://rapidshare.com/files/253212318/Hardware_Prices_10th_7_7_09.pdf.html

الأسعار في مصر طبعاً ويمكنك تحويل العملة من هذا الموقع :

https://www.xe.com/ucc/

محمد بن كرم
08-07-2009, 06:34
ياريت تقول اسم الشركه اللى اشتريت منها وايه الشركات اللى تنصح بيها من حيث السعر وتوفر جميع القطع المراد تجميعها

ياريت ترجع لمشاركتي الاولى هاتلاقيني كاتب

و اللي باللون الاحمر هو طبعا اسم الشركة