المساعد الشخصي الرقمي

مشاهدة النسخة كاملة : بدعمكم هذا سوف امتحن ولكن هل ضروري اقرأ التيست كنك والباس فور شور واي نسخة متوفرة مجا

abo yasir
10-07-2009, 12:51
بعد ان اخبرتكم اني لدي خبره في السيسكو ولكني اخاف من الامتحان ووجدت الكثير يدفعني الى الامتحان قررت مع نفسي ان امتحن هذا الاسبوع ... ولكن اريد توضيح ماهي الشغلات الي يجب قرأئتها غير الكتاب وهل اي تيست كنك او ضروري نسخة حديثة وياريت واحد يساعدني لاني بصراحة خايف من الشغلات الاكاديمية الي ما بين الاسطر يعني النظري اكثر شي ..
تحياتي

medo_1988
10-07-2009, 15:11
حاول المرور فى مواضيع المنتدى وشوف أى حد فشل فى الامتحان فشل ليه ركز على النقاط دى وكمان لو عندك باس فور شور حاول تحله وان شاء الله هتعرف كل الاسئلة بما انك شغال غى المجال من زمان بس الحاجة اللى نقف عليك فى الباس فور شور ارجع لها فى الكتب واقراها تانى .. وربنا يوفقك ان شاء الله ..

abo yasir
10-07-2009, 15:21
حاول المرور فى مواضيع المنتدى وشوف أى حد فشل فى الامتحان فشل ليه ركز على النقاط دى وكمان لو عندك باس فور شور حاول تحله وان شاء الله هتعرف كل الاسئلة بما انك شغال غى المجال من زمان بس الحاجة اللى نقف عليك فى الباس فور شور ارجع لها فى الكتب واقراها تانى .. وربنا يوفقك ان شاء الله ..
هل ال testking اضمن من ال pass4sure وهل يمكن احصل على نسخ مجانية حديثة

medo_1988
10-07-2009, 22:52
من ناحية أيهما أفضل أنا معرفش لكن من ناحية الحصول على نسخ مجانية حديثة طبعا من جوجل او من فورشيرد ..