المساعد الشخصي الرقمي

مشاهدة النسخة كاملة : رسالة إلى الأستاذ أحمد جوده

الصفحات : [1] 2

helal_10g
11-10-2009, 08:15
أولا : فعلا أنى أحبك فى الله
ثانيا : هذا الطلب ليس منى أنا فقط بل كثير جدا يريدون تكملة الكورس الرائع الخاص mcse

Mohammad Saad
11-10-2009, 12:28
اضم صوتى لصوت الأخ Helal ......

وذلك مع شديد احترامنا لجميع الأخوة الذين قاموا بشرح اجزاء كثيرة من الكورس ....... فهم اساتذتنا ومعلمينا .....

ولكن الآستاذ احمد جودة لديه من الموهبة والخبرة الاكاديمية ما حباه الله إياه ...... مما يضفى روعة فائقة على عملية الشرح .... بالإضافة لغزارة معلوماته ............. ما شاء الله لاقوة إلا بالله .....

نحن لا ننتقص احد من الاخوة بارك الله فيهم .... فهم جميعاً اخوة افاضل ومعلمين اجلاء ......

شكراً
محمد سعد

e_amr
11-10-2009, 14:58
طيب يا اخوة ال 2003 على وشك الانتهاء فلماذا نأخذ سنتين او اكثر لشرحه ثم نقول نريد شرح 2008؟
فالأفضل هو ترشيح 2008 للشرح بلاشك
ولا تنسو الضغط على البشمهندس فهو الان يشرح كورس A+ فلو ارتبط بكورسات اخرى سنأخذ وقت طويل جدا أكثر مما ناخذ.
هذا رأيي
وشكر لكم

helal_10g
11-10-2009, 15:40
عندك حق نرجوا من الأستاذ أحمد جودة أن يشرح لنا mcitp و يشرح لنا ويندوز فيستا

brahamo123
11-10-2009, 17:42
hold on guys ,,i think MR gouda is busy doing the A+ and that is too much for him, MR ahmed sarhan god bless him has done enough and more .. i think we need to wait for the A+ and then go for the mcitp
thank you

ellassy
11-10-2009, 20:51
يا جماعة براحة شويه على الاساتذه الله يكون فى عونهم
وبعدين ان كان حبيبك عسل

osamasamir
11-10-2009, 20:53
يا جماعة اعتقد ان الاستاذ احمد جودة ماشي ضمن خطة محددة في باله وهي انه ناوي يشرع +A واعتقد انه كمان بيفكر انه يشرح +N لكن مش عارف بقى فكه ايه بعد ما شرحها الاستاذ الكبير ياسر وكمان MCSE و MCITP و CCNA لان دا حلمه اللي هو كاتبه في موقعه انه يشرح الكورسات دي لوجه الله

loranz
12-10-2009, 01:57
انا بقترح على الاستاذ احمد جوده انا يكمل الكورس الخاص ب A بلس وبعد كده يقوم بشرح دورة N بلس ده اول شىء لان الناس المبتدئه محتاجه انها تبتدى بطريقه علميه وصحيحه ثم بعد ذلك الدخول فى الشهادات الاخرى

وفى طلب تانى سواء للاستاذ احمد جوده والاخوه الاعضاء يا ريت حد يقوم بشرح برنامج الوورد 2007 كاملا لان بجد فى ناس كتيره محتاجه تتعلم الورد بطريقه صحيحه

وفى الاخر احب اقول انه ربنا يكرمك ويجزيك خير يا استاذ احمد ويعافيك ونشوفك دائما باحسن صحه وافضل حال

سندبادالجيل
12-10-2009, 02:15
ا/ احمد جوده لو رشح نفسوا ف مجلس الشعب هيجتاز
هههههههه بقى عندوا قعده جماهيريه كبيره بس نكلم بصراحه ليه كل الناس دى بتطلب من الراجل ده كده لانه راجل بجد بجد
فكروا ومستواه عاليين اوى وبيقدر يوصل المعلومه بكل بساطه وسلاسه بجد بجد ربنا يخلى كل حرف كتبوا ف ميزان حسناتوا
واحنا وراك ف مجلس الشعب ياباشا بس قول انت بس هههههههه

gouda2000
12-10-2009, 10:16
اشكركم جزيل الشكر يا شباب على الكلام الجميل ده وان اشاء الله اعملكم كل اللي انتوا عايزينوا
والله نفسي اعمل كتير بس الوقت مش مساعدني

Eng_RS
12-10-2009, 14:10
اشكركم جزيل الشكر يا شباب على الكلام الجميل ده وان اشاء الله اعملكم كل اللي انتوا عايزينوا
والله نفسي اعمل كتير بس الوقت مش مساعدني
ربنا يكرمك با استاذ احمد ويرضيك ويرضى عنك

ameer_s
12-10-2009, 17:21
الله يعينك ويقويك يا استاذ

GHOSTEID0
12-10-2009, 17:28
يا جماعه سيبوا الراجل يمشى على مهله وفقا للخطه اللى عاملها

يعنى انا بجد استغربت طلب الاخوه شرح الورد و mcitp بالنسبه للوورد موجود شرح له بالعربى و mcitp لسه بدرى عليها وفقا لخطه الاستاذ احمد

و لازم نراعى انه عمل تطوى و الراجل له بيته و شغله

بس طبعا عشمنا فى الراجل كبير اوى

ربنا يكرمه و يكمل كورس a+ سريعا و يبدا فى n+

the_way2allah
19-10-2009, 14:52
جزاك الله خيرا يا أستاذ احمد جودة

احزان بلا اوتار
19-10-2009, 16:07
ربنا يكرمك يااستاذ احمد بجد احنا كلنا استفدنا كتير اوى من حضرتك

وكل حرف احنا اتعلمناه اكيد فى ميزان حسناتك

ويعلم الله انا بدعيلك انا وكل واحد استفاد من حضرتك

وانا بقترح على حضرتك انك تكمل كورس +A وبعد كده كورس +N لان زى ماقال اخى الكريم loranz فى ناس لسه بتبدى عايزين نبتدى صح

وربنا يوفقك ويقدرك على طلباتنا وعلى حبنا

اخوك
احمد حمدى

labaz abdelouah
19-10-2009, 16:56
جزاك الله خيرا يا أستاذ احمد جودة

advise20024
19-10-2009, 18:23
جزاك الله كل خير استاذ احمد جودة ويا جماعة كورس N+ مشروح بطريقة جميلة من مستر لومارك ياريت منتقلش على استاذنا احمد جودة وندعيلة يوفقة فى كورس A+ ثم يكمل فى كورس MCSE ان شاء الرحمن

الشهبندر
20-10-2009, 12:34
الأخ العزيز أحمد جوده
جزاك الله عنا خيرا
نرجوا منك الإسراع في شرح شهادة A+ فكلنا شوق لمحاضراتك معلش بنتقل عليك بس من عشمنا فيك كما نرجوا عند الإنتهاء من كورس A+ البدء في شرح شهادة MCITP

احزان بلا اوتار
21-10-2009, 02:45
انا من رائ اننا نسيب استاذ احمد يركز فى كورس +A

وبعد لما يخلص خالص نبقى نقترح عليه كل اللى احنا عايزينه

ربنا معاك يااستاذ احمد ويوفقك فى حياتك العمليه والعلميه

اخوك
احمد حمدى

alkurdfane
25-10-2009, 10:55
يا اخوانا ادوني رابط كوس+ A بتاع استاذ احمد يديكم ربنا العافيه.

سر الروح
30-10-2009, 18:50
السلام عليكم

لمن طلب رابط الكورس ( الاخ alkurdfane )

هذا هو رابط كورس +A للاستاذ أحمد جوده

و هو موجود بموضوع مثبت في منتدى الشهادات العلمية في قسم شهادات CompTIA

https://www.arabhardware.net/forum/showthread.php?t=137325

تحياتي

SR123
15-11-2009, 11:50
يا مستر احمد جوده
ربنا يوفقك اولا فى عملك
ويا ريت تلبى طلبا لوجه الله
علشان فعلا مشتاقين ليك جدا
يا رب تكمل كورس MCSE
وربنا يوفقك اولا واخيرا

SR123
15-11-2009, 12:11
يا رب وفق كل من اتبع سبيلك
وراضك انت وليس الناس
واكرم من ساهم فى عمله لك وقويه وبارك اللهم فيه
واغفر لذنوبنا واغفر لنا فيما غفلنا عن ذكرك وكرمك
واخر دعوانا أن الحمد لله رب العلمين

haytham fouad
17-11-2009, 21:16
السلام عليكمورحمة الله وبركاته
شكرا جزيلا يااستاذنا علي المجهود العظيم اللي حضرتك بتقدمه لنا وجعله الله تعالى في ميزان حسناتك يوم القيامة وجعلك الله من حنده اللذ ي لا يضان وزادك الله علما وحلما وتقوى وصلاح

a7med_5alil
17-11-2009, 22:12
ارجوك يابش مهندس احمد جودة تكمل شرح كورس ال mcse اقسم بالله مافى حد شاف زى شرحك ياريت تكملوا يا اخى والله كل العالم يتمنى ذلك

helal_10g
24-11-2009, 02:26
لم ينتهى الكلام عن كورس mcse عرفين ليه لأن الشرح كان غير عادى مفاجأة بالنسبة للجميع

owen_17
27-11-2009, 03:28
بصراحة المهندس احمد جودة من اكتر الشخصيات الى تعلمت منها حاجات كتيرة جدا جدا فى الحاسب الالى ومن اكتر الشخصيات اللى اثرت فيا بعطائها الفياض فى المجال لان كل ده لوجه الله تعالى والله انا بدعى له بكل قلبى ان ربنا يوفقه فى حياته ويكرمه علشان خاطر عمله النبيل ده اميييييييييييييين

المبرمج المصرى
27-11-2009, 03:50
أولا كل عام وأنتم بخير
ثانيا بارك الله فى الأستاذ أحمد جودة وجزاه عنا خير الجزاء...ربنا يوفقك فى حياتك ويرزقك من حيث لا تعلم ولا تحسب
ثالثا فى حاجة مهمة جدا وهى ان الأخ أحمد سرحان قام بشرح mcse بطريقة جميلةجدا (أفضل مايكون) صدقونى حتستفيدوا منه كتير جدا
رابعا أشكر الله عز وجل الذى عرفنى بهذا المنتدى الذى قلما تجد مثله والذى أدين بالفضل لله ثم بعد ذلك له فى أشياء كثيرة جدا وأشكر جميع الأعضاء المحترمين الطيبين المحبين للخير الذين ضربوا أفضل مثال فى الحب والحرص على توصيل كل مالديه من معلومات فى هذا المجال لاخوانهم وعدم كتم العلم خوفا من انتشاره...وشكرا جزيلا

Ocelot
28-11-2009, 22:47
السلام عليكم
أنا ابتدأت هذا الكورس مع الأستاذ أحمد و بصراحة يعني شرحه عنده سرعة فائق في الدخول للمخ يعني ما شاء الله لا قوة إلا بالله

والله مستانيين المحاضرة رقم 7 بفارغ الصبر

الله يقويك و يجزيك خير الجزاء

والسلام عليكم

gouda2000
29-11-2009, 04:51
ربنا يخليك يا رب على كلامك الحلو ده
انا مش هقدر أوعد و عود مقدرش اوفيها بس انا متفائل خير ز بعمل جهدي والله