المساعد الشخصي الرقمي

مشاهدة النسخة كاملة : مشكلة غريبة جداا الفيلم بيتقدم لوحدو

بمبكة
17-10-2009, 02:40
السلام عليكم

انا جيلكم وانتو اخر امل ليا لاني بجد تعبت و مش لاقي حل للمشكلة دي و هيا اني لما بشغل اي فيلم او

اي فيديو تقريبا كل خمس دقايق الفيديو بيجري لوحدو كاني بقدمو او مش عاوز اشوف المشهد دة

استنين اني اعرف بيجري قد اية لقيتو بيتقدم لمدة 10 ثواني و لوحدو خاااالص قلت يمكن من الويندوز

نزلت ويندوز تاني و مفيش فايدة قلت يمكن من الكودك او الريل بلاير لقيتو بيعمل كدة مع كل البرامج

حاجة كمان معملش معايا كدة غير لما غيرت المذر وجبت وحدة جديدة

المذر جيجا بايت g31 m-es2c

و جبت رامة 1 جيجا kingston

بس كدة و الفيجا بلتي ان و مش عارف احل المشكلة دي و لا عارف اتفرج علي حاجة لازم الفيديو يتقدم لوحدو من غير ما المسو

بمبكة
17-10-2009, 02:44
وعلي فكرة عمل معايا كدة من اول يوم جبت فيه المذر الجديدة مش عارف دة من اية و علما ان مفيش مشاكل في اي حاجة تانية

بمبكة
17-10-2009, 07:04
ياريت حد يحللي المشكلة دي علي فكرة انا شاكك في الفيجا مع انها بلتي ان بس مش عارف بردو

speedo
17-10-2009, 07:50
طبعا انا عمال اجيلك من موضوع ل موضوع ملففني كعب داير علي المنتدي .......طبعا انا بهرج:D بالنسبة للمشكلة دي انت ممكن تجرب تجيب كارت فيجا اكسترنال تاخدة من اي حد تعرفة وتجربة وتنزل التعريفات وتجرب وتقولنا ايه الجديد.............وبرضو لو حد عدي بالمشكلة دي ياريت يفيدنا

بمبكة
17-10-2009, 08:00
مشكووور ياباشا علي ردك الجميل و انا بالفعل الفكرة دي جت علي بالي و هحاول اجيب كارت فيجا و اجربها و حقولكو علي الاخبار اول باول