المساعد الشخصي الرقمي

مشاهدة النسخة كاملة : تعرض لاعبي المنتخب الجزائري لاعتداء في الطريق الى الفندق

rached1555
12-11-2009, 22:07
والله هذه بداية الانزلاقات ومن دواعي الفتنة والتي تؤدي الى ما تحمد عقباه ونتيجة حتمية للحرب الاعلامية التي لا فائدة منها ودعاة التهريج والفتنة ..
اسأل الله ان تمر الامور بخير والسلامة لاعضاء المنتخب
والله يهدي الذي يقف وراء هذا
والله هذه ليست اخلاقا رياضية ابدا وتعطي الجانب السيء للتهور
اهذه هي حسن الضيافة في مثل هذه الاوقات؟
ربنا يستر

hyati_amb
12-11-2009, 22:28
الله يسلم

miro the king
12-11-2009, 22:30
انا مش عارف لية كدة كنا مشيين كويس ربنا يستر

miro the king
12-11-2009, 23:44
انا عاوز رابط الكلام دة عشان واحد صحبى الى محصلش دة هما الى بيقولوا كدة

ellassy
12-11-2009, 23:50
ولســــــــــه

miro the king
12-11-2009, 23:51
اصدق بلسة لية متولعش الدنية دة ابويا زعلان وصحبى بيكدب الخبر

Tech_Admin
12-11-2009, 23:56
السلام عليكم ,,
اخى فعلا الاخبار الموجود اعلاه صحيحة ..
هنا بعض الناس تقول مثل ما فعلوا معنا فى الجزائر سنفعل معهم ..و الله انا مستغرب من الذى يجرى و حتى ان كان منتخب مصر تعرض لمضايقات من السيارات التى دأبت استخدام الكلاكسات طوال الليل حول الفندق الذى يوجد به لاعيبة مصر طوال الليل حتى الا يناموا .. فهل من المنطقى ان نعاملهم بنفس المنطق !!!!
و اذا تعرض الاتوبيس الخاص بالمنتخب المصرى للهجوم .. فيجب الا نعامل الاخوة الجزائريين بنفس الاسلوب ,,

والله يااخى انا متضايق عندما سمعت الخبر ... وعندما سمعت الناس تردد المعاملة بالمثل حزنت ... وقالت يجب ان نكون الافضل .. حتى انهى الموضوع ... والله المستعان

rached1555
13-11-2009, 00:31
بالنسبة للخبر هو مؤكد وعليك باخبار القنوات الرياضية الكثيرة
اما حقيقة ان الجزائريين تهجموا على المصريين خلال مقابلة الذهاب فانا اؤكد انه من سابع المستحيلات
لانني كنت من شاهدي العيان من بداية وصول المنتخب المصري الى غاية مغادرته اقسم بالله انهم لم يتعرضوا الى اي نوع من المضايقات او الازعاج او الضرب كما يدعي كثير من الاعلام المصري والذي شحن الراي العام وهيج المناصرين المصريين للتهديد برد الفعل
ووالله اقولها انها فتنة وقانا الله شرها
اما عن ان المناصرين المتحمسين هنا فاقصى ما فعلوه هو الدوران في وسط المدينة والاحياء الرئيسية في المدينة التي جرت فيها المقابلة وهذه الطريقة من عادات المناصرين الجزائريين ومعروفة ومستوحاة من الاندية الاوروبيةعند الفوز في المقابلات حتى مع الاندية المحلية وهم مدفوعون بحماسة انهم ربما متيقنون من التأهل للمونديال .اما المناصرين الذين حضروا مقابلة الذهاب من الجانب المصري فهم استقبلوا احسن استقبال ولم يتعرضو الى اي ازعاج

White Ghost
13-11-2009, 00:39
الموضوع طلع نصبة كبيرة
و لعيبة المنتخب الجزائري هم اللي كسروا الاتوبيس من داخله
و في فيديو طلع على الفضائيات صوّر الكلام ده
ربنا يسهل و يخلص الماتش ده
و إن شاء الله هنكسب:D

GHOSTEID0
13-11-2009, 00:56
جزء كبير من الخبر غير صحيح

سائق الحافله اقسم بالله ان اللاعبين هم من قاموا بتكسير الزجاج

و الزجاج تم كسره من الداخل

spidermohmd1
13-11-2009, 00:58
https://videohat.masrawy.com/view_video.php?viewkey=62bea8b10d3a426614e0&page=1&viewtype=&category=

اللعيبة الجزائريين طلعوا فعلا محترمين ........ لا تعليق

one-zero
13-11-2009, 01:12
لم اراى فيديو الباص و لكن منطقيا
اذ الزجاج انكسر من الداخل فلن يكون هناك زجاج متناثر داخل الباص والعكس صحيح
عموما ال 48 ساعه القادمه ستكون صعبه
ارجو ان يفرح عم عمرو اديب على تسخين الناس امبارح كأنها ناقصه

خذ بالكم من حاجه ربنا مش حيوفقنا في الماتش ده لو كنا احنا الطرف المؤذي او الظالم فياريت الناس يكون عندها وعي شويه

miro the king
13-11-2009, 01:49
مفاجئة الان على قناة الاهلى تكشف الحقيقة الزجاج انكسر من الداخل والسواق بيحلف ان اللعيبة هية الى كسرت الزجاج ومندوب الفيفا ذهب وحرر الواقعة

Tech_Admin
13-11-2009, 02:02
مفاجئة الان على قناة الاهلى تكشف الحقيقة الزجاج انكسر من الداخل والسواق بيحلف ان اللعيبة هية الى كسرت الزجاج ومندوب الفيفا ذهب وحرر الواقعة

اصبح الموضوع عندهم المكسب وبس :confused::confused: والله لو احنا بنلعب مع انجلتر ما هيحدث هذة الافعال المشينة

S@M
13-11-2009, 02:07
https://videohat.masrawy.com/view_vid...ype=&category= (https://videohat.masrawy.com/view_video.php?viewkey=62bea8b10d3a426614e0&page=1&viewtype=&category=)

شكرا سبايدر على هذا الفيديو ......

طالما اللعيبة الجزائرين ....ابتدو بالكلاام الفارغ دة استعدادهم للمباراة ...

اعتقد انهم مش هيقونو مركزين ىف اللعب بقدر ما هيكونو مركزين ..فى استفزاز اللعيبة والشجماهير اللى هتكون حاضرة ...

ودى فرصتنا الذهبية ...ااننا ننقض عليهم فى اول ربع ساعة فى المباراة ...:)

Ibrahim.Hamdy
13-11-2009, 15:48
https://www.youtube.com/watch?v=zSiy38qC74Q
الفيديو ده مبين مين اللي كسر في الأتوبيس :)
أتمنى عدم التحدث عن حسن ضيافة المصريين لأنها معروفه :)