المساعد الشخصي الرقمي

مشاهدة النسخة كاملة : اقتراح

HossaM_ScorpioN1989
14-11-2009, 22:09
أنا باقترح على إدارة المنتدى انها تعمل قسم لألعاب ال PS1 و PS2 و PS3 و XBOX و PSP و ال Emulator بتاعتهم ويبقى قسم شامل للالعاب ال Consols كلها
مارأي الأعضاء في هذه الفكرة ؟؟؟

XFX
14-11-2009, 23:27
اول شيء نشطوا هذا القسم لما كتثر المواضيع الي فيه
نشوف فتح اقسام ثانية

اوووه صح فين المشرفين هههههههههههههه

HossaM_ScorpioN1989
14-11-2009, 23:39
نشوف فتح اقسام ثانية

اوووه صح فين المشرفين هههههههههههههه
والله عندك حق القسم ده ضعيف قوي مش عارف ليه أنا عملت أكتر من موضوع وبتاع ومش لاقي أي تفاعل من الأعضاء أنا مش فاهم في إيه
ماله القسم ده يعني مع أنه قسم مهم
فين المشرفين صحيح ؟؟؟

miro the king
15-11-2009, 00:19
اقتراح حلو لكن من يستفيد بهذة الالعاب

HossaM_ScorpioN1989
15-11-2009, 01:05
اقتراح حلو لاكن من يستفيد بهذة الالعاب
شكرا يا ميرو على تأيدك للرأي وفي ناس كتير قوي هتستفاد ده غير إن ألعاب ال Consoles أكتر بكتير من ال PC ومبرووك لمصر يا عم الحاج :D:D:D
ملحوظة : لكن مافيهاش ألف :):)

التنين الجامح
15-11-2009, 12:48
والله عندك حق القسم ده ضعيف قوي مش عارف ليه
ربما لأن المنتدى تقني وليس منتدى متخصص في الألعاب

MAVRIK@
15-11-2009, 18:02
نشوف فتح اقسام ثانية

معك حق في هذه النقطة الصراحة القسم ناااايم من قلة المواضيع و الاهتمام فقط بطلبات الالعاب و نسيان المواضيع الاخرى ...صراحة انا كنت محضر لكم موضوع اكن انشغلت بامور الدراسة انشالله اضعهم في اقرب وقت

عندي اقتراح افضل و هو وضع نتائج الالعاب على الحواسب هنا في هذا القسم;) و سترى الجميع ياتي لهنا و يشارك لانه في اعتقادي هو افضل مكان هو قسم الالعاب لمشاركة و تفاعل اكبر...

HossaM_ScorpioN1989
15-11-2009, 18:29
ربما لأن المنتدى تقني وليس منتدى متخصص في الألعاب
ممكن :):)

HossaM_ScorpioN1989
15-11-2009, 18:31
معك حق في هذه النقطة الصراحة القسم ناااايم من قلة المواضيع و الاهتمام فقط بطلبات الالعاب و نسيان المواضيع الاخرى ...صراحة انا كنت محضر لكم موضوع اكن انشغلت بامور الدراسة انشالله اضعهم في اقرب وقت

عندي اقتراح افضل و هو وضع نتائج الالعاب على الحواسب هنا في هذا القسم;) و سترى الجميع ياتي لهنا و يشارك لانه في اعتقادي هو افضل مكان هو قسم الالعاب لمشاركة و تفاعل اكبر...
بانتظار مواضيعك إن شاء الله وفكرة كويسة قوي لمشاركة الأعضاء

P-M
15-11-2009, 18:41
كان هنا حاضراً من الرجال

كلهم تركزا هذا المكان

لأسباب اقولها عند طلبك اياها ...

MAXIMUM GAMER
15-11-2009, 19:23

راح تقلبها قسم الوسائط المتعددة

MAVRIK@
15-11-2009, 22:07
راح تقلبها قسم الوسائط المتعددة

هذا رأيك الخاص و انا اعتقد العكس...افضل ما يظل على الوضع الحالي.

crashplant
16-11-2009, 01:36
فكره جميله لولا الاقبال الضعيف من الاعضاء علي العاب CONSOLS ففي مصرنا الجميله,فماذا يعني بلاي ستيشن يعني كوره ومصارعه !!! :D
لذا لا اعتقد ان هذه الاقسام ستلقي اقبال  بالاضافه الي قله اعداد من يملكون اجهزه مثل PSP او XBOX360 فثمن مثل هذه الاجهزه باهظ في دول الشرق الاوسط , وفي نفس الوقت انا اؤيد قيام هذا القسم لاني احد ملاك اجهزه XBOX 360 ,واتمني وجود قسم مخصص له في منتدانا الحبيب :)

HossaM_ScorpioN1989
16-11-2009, 10:10
شكرا على مروركم يا شباب وطاعونكم في الموضوع وارائكم :)