المساعد الشخصي الرقمي

مشاهدة النسخة كاملة : موقع شبيه بالمازموندا ZAUNDA

P-M
18-11-2009, 19:24
https://www.icetorrent.org/browse.php

التسجيل مفتوح

ali mh
18-11-2009, 19:31
مشكوررر على الموقع
بس مره مافي شبه

P-M
18-11-2009, 21:26
نصبر عالحال :(

titosss
19-11-2009, 02:24
شكرررررررررررررررررررررررررررررا

White h@cker
19-11-2009, 02:56
الموقع الوحيد الذى ارى ان يساوى zamunda من حيث المحتوى هو موقع iptorrents حيث يحتوى على 90832 ملف تورنت

Coolman4now
19-11-2009, 14:20
^^^^^ لايمكن مقارنة المحتوى عن طريق عدد التورنتات ، ففى موقع Zamunda على سبيل المثال ملفات تورنات لاحصر لها لايوجد بها أى سيدرز ، وبالتالى فهى عديمة القيمة.

White h@cker
19-11-2009, 14:46
انا قولت من حيث المحتوى يعنى كان قصدى عدد الملفات وعلى فكره انا عضو فى

ftn-sct-scc-nb-revtt-tl-scl-bcg-gft-iplay-bitme-bitmetv-bh-Waffles-what.cd

واستخدامى الاساسى لموقع zamunda :)

event88
19-11-2009, 15:06

والله إنتوا يا معلمين حتحيرونا معاكم
والله ماشاء الله الله يزيد ويبارك

doom waleed
19-11-2009, 15:57
ألف شكر يا باشا

DR ! ZERO
19-11-2009, 23:36
جميل جدا :) ، تسلم ايدك .

الموقع الوحيد الذى ارى ان يساوى zamunda من حيث المحتوى هو موقع iptorrents حيث يحتوى على 90832 ملف تورنت

مع انى لم أجرب ال IPT الا انى لم أجد ما يقارب الزاموندا لا فى محتواه و لا سرعة نزول كل جديد به لا كثرة ال Seeds فيه لأى ملف سواء كان قديم أو جديد طبعا مش الكل ، و استخدامى الأساسى ليه فعلا .

Coolman4now
20-11-2009, 00:10

- بصراحة No Comment ، أما سرعتك قليلة أو أنت بتحب الموقع فعلا ومتعود عليه.

- أنا لما بتكلم عن عدد التورنتات ال Active مش اى تورنتات ماهو ممكن الأقى الحاجة ومعرفش أحملها يبقى أيه الفايدة ؟؟؟؟؟

- لو تقدر تتفضل عليا بأى موقع من دول لمنتصف شهر 12 يبقى كتر خيرك وهرجعهوك تانى.

P-M
20-11-2009, 00:57
زاموندا لا يعلى عليه بس تصبيرة

White h@cker
20-11-2009, 01:19
- بصراحة No Comment ، أما سرعتك قليلة أو أنت بتحب الموقع فعلا ومتعود عليه.سرعة الخط عندى 2 ميجا ومشترك فى سيدبوكس 100 ميجا

أنا لما بتكلم عن عدد التورنتات ال Active مش اى تورنتات ماهو ممكن الأقى الحاجة ومعرفش أحملها يبقى أيه الفايدة ؟؟؟؟؟كل المواقع ال انا كتبتها دى اكثر من ممتازة فى الpretime ...بس فيه حاجه اكيد انت تعرفها "اى ملف جديد بينزل على كل المواقع صح ولا غلط" ممكن موقع مثلا زى scc ينزل الملف بعد 3 او 4 او 10 ثوانى مثلا وموقع زى زاموندا ينزل الملف بعد 10 دقايق او 30 دقيقة
بالنسبه ليا مش هيفرق اوى

بالنسبة لسرعة التحميل معروف ان اى ملف جديد بيكون عليه سيدرز كتير فبتكون السرعه كويسه على اى تراكر " بس للامانه بتفرق معايا لما بستخدم السيد بوكس يعنى لما احمل من sccاو sct مثلا بتوصل السرعه ل10 و11 ميجا فى الثانية انما مع zamunda مش بتزيد عن 6 ميجا فى الثانية الا نادر جدا ........انما على سرعة ال2 ميجا ال عندى بيحمل من 200 كيلو ل240 كيلو على اى تراكر مع الملفات الجديده"

بالنسبة بقى للملفات القديمة ودى اهم حاجه عندى فعلا لما تدور على فيلم زى coma او Lawrence of Arabia او The Bridge on the River Kwai مثلا فى تراكر زى ftn "ليفل 8" وانا واثق ان عدد العرب ال معاهم التراكر مش هيزيدو ابدا عن 20 واحد" !! لان الحصول عليه شبه مستحيل ....اتحداك انك تلاقى ملف قديم زى كده موجود عليه !

بس فى نفس الوقت هتبحث على zamunda هتلاقيه " ممكن يكون سرعة التحميل ضعيقة جدا " بس هو ده الموجود ولا ايه ؟

ممكن ميكونش فيه سيدرز عليه "تعمل طلب reseed" وتستنى كام يوم لحد ماحد يشغل الملف من عنده " بس هو ده الموجود صح ؟

عشان الاسباب دى انا بقيت بستخدم زاموندا الاول

واكتر استخدامى لباقى المواقع ال عندى بيكون فى منتدى التراكر مش بحمل منهم الا نادر اوى

وبكره ان شاء الله هرفعلك كام صورة توضح كلامى

- لو تقدر تتفضل عليا بأى موقع من دول لمنتصف شهر 12 يبقى كتر خيرك وهرجعهوك تانى.هبعتلك ايميلى على الخاص نتكلم فى الموضوع ده

event88
20-11-2009, 07:24
جميل جدا :) ، تسلم ايدك .

مع انى لم أجرب ال IPT الا انى لم أجد ما يقارب الزاموندا لا فى محتواه و لا سرعة نزول كل جديد به لا كثرة ال Seeds فيه لأى ملف سواء كان قديم أو جديد طبعا مش الكل ، و استخدامى الأساسى ليه فعلا .

والله زي ما بتقول يا أستاذ دكتور زيرو
ما أظن سوف يكون هناك موقع مشابه لزاموندا
يعني أن أصلا ما حصل أن سرعة التحميل من التورنت تتخطي 600 كيلو
غير زاموندا
بعض الأحيان تصل ألف
هذا فقط يحصل في زاموندا ومع أني مجرب الريفلوشن والإكستريم زون برضو هم كويسين بس مش زي الزاموندا