المساعد الشخصي الرقمي

مشاهدة النسخة كاملة : بخصوص الhelp command في امتحان الccna

Raydex
06-01-2010, 23:55
السلام عليكم

اعذروني لو كان السؤال انطرح من قبل بس أنا عملت بحث على المنتدى و ما وجدت في المواضيع المشابهة جواب هذا السؤال.

السؤال بكل بساطة، هل أمر الhelp أو ال? يمكن استخدامه في الsimulation خلال الإمتحان؟ أنا سمعت إنه الtab في بعض الأسئلة ما يشتغل و نفس الشي بالنسبة لبعض الcommands الثانية مثل الsh run على حسب كل سؤال، بس أمر الhelp كيف و ضعه؟

محتاج إجابة قاطعة و شافية لو سمحتوا، لأنه إجابة هالسؤال بتحدد كيف راح أراجع الأوامر للمرة الأخيرة قبل الدخول للامتحان.

و شكرا،،

أيمن النعيمي
07-01-2010, 00:41
انا اللى اعرفه ان Tab لايعمل في كل اسئلة السيملوشين
اما بالنسبة لل Help فهي تعمل

eng n
07-01-2010, 01:06
السلام عليكم

اعذروني لو كان السؤال انطرح من قبل بس أنا عملت بحث على المنتدى و ما وجدت في المواضيع المشابهة جواب هذا السؤال.

السؤال بكل بساطة، هل أمر الhelp أو ال? يمكن استخدامه في الsimulation خلال الإمتحان؟ أنا سمعت إنه الtab في بعض الأسئلة ما يشتغل و نفس الشي بالنسبة لبعض الcommands الثانية مثل الsh run على حسب كل سؤال، بس أمر الhelp كيف و ضعه؟

محتاج إجابة قاطعة و شافية لو سمحتوا، لأنه إجابة هالسؤال بتحدد كيف راح أراجع الأوامر للمرة الأخيرة قبل الدخول للامتحان.

و شكرا،،

كنت اتمنى افيدك ........ لكن هنا الأستاذة مش مخلين حد محتاج حاجة ربى يكرمهم .......... هتلاقى اللى يجاوبك

Raydex
07-01-2010, 08:34
انا اللى اعرفه ان Tab لايعمل في كل اسئلة السيملوشين
اما بالنسبة لل Help فهي تعمل

شكراً أخي العزيز أيمن دايماً موجود لمساعدة إخوانك :)، فعلاً أنا كنت مش متأكد من الTab، بس كنت متخوّف إنه الhelp بعد مش شغال، كانت بتصير مصيبة لو نسيت command واحد بس :p.

جزاك الله ألف خير و الله يوفقك في الCCNP ;)

Raydex
07-01-2010, 08:36
كنت اتمنى افيدك ........ لكن هنا الأستاذة مش مخلين حد محتاج حاجة ربى يكرمهم .......... هتلاقى اللى يجاوبك

و لا يهمك عزيزي، كفاية بس بادرتك الطيبة إنك نويت تساعدني و رديت على الموضوع.

الله يوفقك :).