المساعد الشخصي الرقمي

مشاهدة النسخة كاملة : أرجو الرد على إستفسارى بخصوص MCP

yehia5fox
01-03-2010, 13:31
يا جماعة انا عاوز أمتحن MCP فى مصر و لما روحت newhorizons قالوا انهم مش بيمتحنوا مايكروسوفت الفترة دى .

و إتصلت ب YAT قالو ان قى إمتحانات بس الدفع عن طريق النت و مش بيقبلو كاش حاليا ؟؟؟ بس أنا مش عارف أدفع على موقع ايه بالظبط علشان أمتحن فى YAT

و مش عارف ألاقى اى مكان أمتحن فيه MCP دلوقت .... أرجو منكم إرشادى لأماكن تكون فيها إمتحانات MCP حالياُ

فى إنتظار ردودكم و تقبلوا خالص تحياتى

shadow1
01-03-2010, 14:01
السلام عليكم يا أخ يحيى
يمكنك الامتحان في معهد النظم للقوات المسلحة ودي جهة رسمية وموثوق فيها إن شاء الله والمعهد في مدينة نصر في الشارع المقابل لطيبة مول لو رحت عند طيبة مول وسألت ستجد من يدل وأنصحك أسأل عساكر الشرطة العسكرية أحسن علشان محدش يتوهك وعلى الفكرة المكان مجهز بمعامل نظيفة وإمكانيات عالية (إمكانيات القوات المسلحة:cool:) وربنا يوفقك وعلى فكرة أنت بتروح تحجز الامتحان في يوم وتمتحن بعد كده وممكن تمتحن لوحدك في المعمل
ربنا يوفقك إن شاء الله

yehia5fox
01-03-2010, 15:50
طيب بالنسبة للدفع عن طريق VUE أو Premetric ممكن حد يوضحلى ازاى علشان انا عاوز أدفع عن طريق أى واحد فيهم ل YAT

المارق
01-03-2010, 18:29
اديهم الفلوس فى يات واى حد يدفع ليك من الفيزا الخاصة بية او تروح اى بنك تعمل فيزا شراء حاجات من النت وحيطلب منك مبلغ مين يكون فيها بس
خد الرابط دة كيفيه الحجز على برومتريك من احد اساتذة عرب هارد ويير
https://www.arabhardware.net/forum/showthread.php?t=142198
يارب اكون فدتك

×-BeKoO-×
02-03-2010, 02:45
الامتحانات متاحه في نيهورايزن اتأكد في اكتر من فرع مش فرع واحد
بالتوفيق ان شاء الله

Eng_RS
03-03-2010, 12:06
السلام عليكم
ممكن تروح تمتحن فى راية هو فى المهندسين شارع الاطباء المتفرع من شار جامعة الدول العربية

yehia5fox
07-03-2010, 10:22
الحمد لله انا امتحنت إمبارح فى YAT و دفعت عن طريق برومتريك ... و خلصت 270-70 . و اشكركم جميعاً على حسن تعاونكم معايا