تسجيل الدخول

مشاهدة النسخة كاملة : طلب ضرورى فى الExchange ..م/احمد سرحان

ahmed_bassal
11-03-2010, 23:50
السلام عليكم ورحمه الله

فى البدايه احب اشكر م/احمد سرحان على الشرح الهايل لاى كورس هو بيشرحه

بس عاوز اسأل واستفسر عن بعض الحاجات

الاول بس قبل ما انسى فيه فى الفيديوهات بتاعت الExchange فيديو مش شغال وهو عنوان Child1
هو بيقف عند 8.20 بالظبط
فأرجو رفعه لو تكرمتم

ثانيا الفيديوهات اللى فى الكورس نفسه مش بتكون مترتبه...بس بصراحه مش بتأثر والواحد بيذاكرهم
علشان كل فيديو عن موضوع مختلف
بس انا قصدى نظام مش اكتر

ثالثا ودى اهم نقطه...هو البشمهندس احمد سرحان هو اللى بيرفع الكورسات دى او بمعرفته واحد بيرفعهم
ولا مثلا الناس اللى اخدت كورس عنده هم المسؤلين عن رفع الكورسات دى

وآسف لو طولت عليكم

وجزاكم الله خيرا

المارق
13-03-2010, 09:58
تعقيب صغير بس
الناس كتر الف خيرهم موفرين المادة العلمية وبالعربى وفاتحين 24 ساعة موفرين عليك المواصلات وتعب مراكز التدريب وحاجات كتيررررررررررررررررررررر اوى وخبرات بسم الله ماشاء الله
ودى اهم نقطه
انا شايف اهم نقطة انك تذاكر وتقرا وتاخد على قد ما تقدر ولما تقف تسال ولما تسال يجاوبوك وتزيد خبرتك

ربنا يوفقنا

ahmed_bassal
13-03-2010, 10:58
تعقيب صغير بس
الناس كتر الف خيرهم موفرين المادة العلمية وبالعربى وفاتحين 24 ساعة موفرين عليك المواصلات وتعب مراكز التدريب وحاجات كتيررررررررررررررررررررر اوى وخبرات بسم الله ماشاء الله
ودى اهم نقطه
انا شايف اهم نقطة انك تذاكر وتقرا وتاخد على قد ما تقدر ولما تقف تسال ولما تسال يجاوبوك وتزيد خبرتك

ربنا يوفقنا

هو انا غلط فى الناس....طبعا الناس تعبانين معانا جدا ان هم يجيبوا الفيديوهات ويرفعوها ....هو انا قلت هم مقصرين...........؟؟؟؟

المهم ياحماعه لو حد عنده الفيديو شغال كامل ياريت يبقى رفعهولنا
وشكرا

ahmed_bassal
28-03-2010, 01:34
ممممممممممممممممممممممممممممممممممممممم

امال انتوا ذاكرتوا منين؟

mohamedabduon
25-10-2010, 00:38
ممممممممممممممممممممممممممممممممممممممم

امال انتوا ذاكرتوا منين؟

بص ممكن تشوفها من هنا مرتبة (https://learnbyvideo.maktoobblog.com/279/%D9%81%D9%87%D8%B1%D8%B3-%D8%A7%D9%84%D9%85%D8%AF%D9%88%D9%86%D8%A9/)