تسجيل الدخول

مشاهدة النسخة كاملة : الإسلامية تقدم عروض فلاشات - هاردات USB - رامات - كروت ميموري ADATA

الصفحات : 1 2 [3]

niceman20071
07-05-2010, 18:59
السلام عليكم
انا كلامي فالأول هيكون موجه للاستاذ محمد ياأستاذي الفاضل انا كنت من اوائل من رد ع هذا الموضوع وبينت فيه لحضرتك ان الأسعار دي فيها حاجة مش طبيعية وقلت اني هجيب اسعار الحاجات دي فاسكندرية ونقارن الاسعار ونشوف النتيجة وجه بعد كدة الأخ رمزي اكد كلامي بأن اسعار الجمله بتاعة ألأخ عمرو اغلي من سعر القطاعي ال هو اشتري بيها
لكن رد حضرتك القاسي عليا مخلنيش اجيب اي اسعار...وشلت الموضوع من دماغي مادمت مش عايز تسمع الا من طرف واحد
وبعد كدة حضرتك ثبت الموضوع...! ع اساس ايه انا معرفش بس دي حاجة ترجعلك لأنك الأدارة ولك وجهة نظرك
المهم الأخوة الأفاضل بعد كدة اشتروا نفس المنتج تجزءة من الخارج بأسعار أقل من جمله الأخ عمرو
ولما يراجعوا الأستاذ عمرو فالسعر يقول مش ممكن ....دي اسعار وهمية ومش هو المنتج .....رغم ان الأخوة بيأكدوا انه نفس المنتج
طب بالله عليك دا كلام?
وبعد كدة نفاجأ بأن الأسعار اتحذفت طب هو الراجل دا حذف الأسعار ليه اذا كان هو شايف انها اسعار منافسه فالسوق؟
ياريت لو حد عنده مبرر يعرفني!
ثم تتوالي السلسلة والأسعار بأت ع الخاص .....ثم اعلان عن مواقع موزعين... الله
هو فيه توكيل ياأستاذ محمد بيعلن عن مواقع موزعين?
ال كلنا نعرفه ان التوكيل اما انه بيبيع بسعر اقل من اي موزع لأنه توكيل او انه يبيع جمله فقط
انما انا عمري ماشفت
توكيل يهتم بالأعلان عن مواقع موزعين اكترمن الاعلان عن نفسه....
التوكيل بيعلن عن نفسه للموزعين مش بيعلن للناس عن اماكن توزيع....!
ودي قاعدة مفيش اتنين يختلفوا عليه
وبعدين يااستاذ محمد لو التوكيل اعلن عن موزع يبأة الموزع دا من شروطه الا يبيع اي منتج خلاف التوكيل زي توكيلات فودافون وموبينيل ...الخ... طيب الشرط دا متوفر فالموزعين ال اعلن عنهم الأستاذ عمرو?
ياريت حضرتك لو عندك اجابه تنورنا بيها.
وبعد كدة يدخل علينا الاستاذ عمرو بأنه بعد ماكان توكيل اكستراكت اصبح موزع الاسلامية ....
ال انا مش فاهمه وياريت لوحد فاهم يفهمني ....الاستاذ عمرو شغال ايه وفين بالظبط؛شغال تبع اكستراكت المستورد ولا الأسلامية الموزع?
وياتري الاتنين واحد ولا الأسلامية بتاخد من اكستراكت سعر جمله زي اي موزع?
ويكون الأستاذ عمرو مشكور جدا لو قالنا ع مكان الاسلامية ومكانه هو كمان فالشركة عشان نروح نسلم عليه ونشتري منه ويعمل معانا واجب
ولا ايه يااستاذ عمرو?
ياأستاذ محمد مع احترامي ليك ولكل الموجودين اسلوب الأستاذ عمرو ينم بوضوح تام ع انه مجرد مندوب راح لأحدي الشركات بياخد منها كميات بسعر مخفض قليلا انما مش جملة ابدا وبيبيع لحسابه الخاص وعشان كدة الأسعار مش متظبطه ابدا معاه
أخر طلب ياأستاذ محمد هطلبه واعتبر ان دا رجاء اتمني من الأستاذ عمرو يرفعلنا صورة التوكيل او الترخيص من الشركة الأم ودا من حقنا بما اننا مستهلكين ويهمنا مصلحتنا قبل اي حد عشان نطمن ان احنا بين ايد امينه
وطبعا الحاجات دي مش اسرار دا الشركة بتبأة معلقاه زي شهادات التقدير
وشكرا لحضراتكم

mohamed82
07-05-2010, 19:05
موضوع مقلق فعلا حكايه خاص ديه ليه ميبقاش كل حاجه على مكشوف

S11111111
09-05-2010, 17:30
السلام عليكم
انا كلامي فالأول هيكون موجه للاستاذ محمد ياأستاذي الفاضل انا كنت من اوائل من رد ع هذا الموضوع وبينت فيه لحضرتك ان الأسعار دي فيها حاجة مش طبيعية وقلت اني هجيب اسعار الحاجات دي فاسكندرية ونقارن الاسعار ونشوف النتيجة وجه بعد كدة الأخ رمزي اكد كلامي بأن اسعار الجمله بتاعة ألأخ عمرو اغلي من سعر القطاعي ال هو اشتري بيها
لكن رد حضرتك القاسي عليا مخلنيش اجيب اي اسعار...وشلت الموضوع من دماغي مادمت مش عايز تسمع الا من طرف واحد
وبعد كدة حضرتك ثبت الموضوع...! ع اساس ايه انا معرفش بس دي حاجة ترجعلك لأنك الأدارة ولك وجهة نظرك
المهم الأخوة الأفاضل بعد كدة اشتروا نفس المنتج تجزءة من الخارج بأسعار أقل من جمله الأخ عمرو
ولما يراجعوا الأستاذ عمرو فالسعر يقول مش ممكن ....دي اسعار وهمية ومش هو المنتج .....رغم ان الأخوة بيأكدوا انه نفس المنتج
طب بالله عليك دا كلام?
وبعد كدة نفاجأ بأن الأسعار اتحذفت طب هو الراجل دا حذف الأسعار ليه اذا كان هو شايف انها اسعار منافسه فالسوق؟
ال كلنا نعرفه ان التوكيل اما انه بيبيع بسعر اقل من اي موزع لأنه توكيل او انه يبيع جمله فقط
انما انا عمري ماشفت
وبعدين يااستاذ محمد لو التوكيل اعلن عن موزع يبأة الموزع دا من شروطه الا يبيع اي منتج خلاف التوكيل زي توكيلات فودافون وموبينيل ...الخ... طيب الشرط دا متوفر فالموزعين ال اعلن عنهم الأستاذ عمرو?
وبعد كدة يدخل علينا الاستاذ عمرو بأنه بعد ماكان توكيل اكستراكت اصبح موزع الاسلامية ....
ال انا مش فاهمه وياريت لوحد فاهم يفهمني ....الاستاذ عمرو شغال ايه وفين بالظبط؛شغال تبع اكستراكت المستورد ولا الأسلامية الموزع?
ويكون الأستاذ عمرو مشكور جدا لو قالنا ع مكان الاسلامية ومكانه هو كمان فالشركة عشان نروح نسلم عليه ونشتري منه ويعمل معانا واجب
ولا ايه يااستاذ عمرو?
ياأستاذ محمد مع احترامي ليك ولكل الموجودين اسلوب الأستاذ عمرو ينم بوضوح تام ع انه مجرد مندوب راح لأحدي الشركات بياخد منها كميات بسعر مخفض قليلا انما مش جملة ابدا وبيبيع لحسابه الخاص وعشان كدة الأسعار مش متظبطه ابدا معاه
أخر طلب ياأستاذ محمد هطلبه واعتبر ان دا رجاء اتمني من الأستاذ عمرو يرفعلنا صورة التوكيل او الترخيص من الشركة الأم ودا من حقنا بما اننا مستهلكين ويهمنا مصلحتنا قبل اي حد عشان نطمن ان احنا بين ايد امينه
وشكرا لحضراتكم

فعلان كلامك مظبوووووووووووووووط وارجو من المشرف عدم حذف المشر اكة بعد رد صاحب الموضوع على الاسئلة

محمد الجوهري
09-05-2010, 18:23
مر يومان على تاريخ آخر مشاركه من الأخ عمرو
و لو لم يقم بالرد خلال يومين آخرين سأضطر آسفا ال إغلاق الموضوع

lord amr ezzat
11-05-2010, 22:54
السلام عليكم
طب بالله عليك دا كلام?
انما انا عمري ماشفت
ولا ايه يااستاذ عمرو?
وشكرا لحضراتكم
لا تعلييييييييييق .
يا حبيبي يعني انا مش هتنمي ان الناس اللى بنزلهم تبيع اكتر .... ؟؟؟ علشان منتجي ينتشر اكتر ولا انت فيه ؟؟؟ دماغك فيها ايه ؟؟؟
وبعدين اصلا انا مبردش على الموضوع لاني مش فاضي شوية ..... وبعدين ياريت اللى بيفهمو بس اللى يفهمو ...
يعني يسألو عن سعر جملة البضاعة ديه A-DATA وييجو يواجهوني ؟؟؟
والله ربنا يهدي
---- ولو عايزين تقفلو الموضوع عادي مفيش مشاكل --- مش الموضوع يعني اللى هيخليني هبييع ... :ah46:

Dr_ahmed2010
12-05-2010, 00:01
معلش ياأستاذ عمرو بعد اذن حضرتك لو انك تزعل مني انت صحيح تتمني ان الناس ال بتنزلهم تبيع اكتر عشان منتجك ينتشر اكتر بس معذرة دا مش شغل التوكيل ال بيهتم بالموضوع دا هو المندوب عشان نسبته تزيد
انما التوكيل لوخفض الأسعار فاكيد منتجه هينتشر رغم انف الكل
ودي حاجة مش عيزة نقاش
‏ وبعدين ياأستاذ عمرو انا حاسس من كلام حضرتك انك مضايق رغم اني شايف ان الناس كل هدفها الاطمئنان فقط ع مصالحها
ودي حاجة متزعلكش
وبعدين حضرتك مادمت واثق من منتجك قدم ادلتك واخرس كل الألسنة
وساعتها هيبقالك شرف النصر
تقبل مروري

Mr. Nova
12-05-2010, 00:31
طيب ليه تم تغيير اسم الموضوع للإسلامية؟
وليه تم حذف الأسعار اللي كانت في المشاركة الرئيسية؟
وفين باقي المنتجات اللي حضرتك وعدت بوضع أسعارها؟

XMasterrrr
12-05-2010, 11:30
بتهيألى استاذ عمرو رد و قالى ان مش المنتدى الى هيخليه ميبيعش بتهيألى ده استهزاء بالمنتدى ولا انا غلطان متزعلش منى بس انا شايف ان طريقتك ديه غير CLEAR بالمرة
تقبل كلامى بصدر رحب

Mr. Nova
14-05-2010, 00:47
وأعتقد مهلة اليومين اللي مستر محمد الجوهري حددها انتهت