المساعد الشخصي الرقمي

مشاهدة النسخة كاملة : للبيع طبعا مذربورد Gigabyte X58A-UD7 (مصر)

اكسمان
28-04-2010, 02:24
السلام عليكم ورحمه الله

للبيع مذربورد جيجابايت موديل Gigabyte X58A-UD7 (https://www.arabhardware.net/forum/showthread.php?t=170518) طبعا هي اعلي ما نتجته جيجابايت في فئة ال 58X
المذربورد استخدام اسبوع فقط
كامله بكل حاجه والضمان تلت سنين
سعر الشراء 2050 من عند الاستاذ الفاضل محمد شركة هاي اند

سعر البيع ان شاء الله 1950 نهاااااااااااااااااااائي ان شاء الله
سبب البيع كنت شاريها علشان مسابقة جيجابايت وخلصت وعندي الكلاسفيد اللي مالهاش اخت لسه
ممكن البدل بالكلاسفيد 762 معاني عارف انها مش موجوده في مصر
وممكن البدل ايضا ب SSD
وممكن البدل بكرت شاشة عااااااااالي

اكسمان
28-04-2010, 02:28
طبعا اللي يدخل للموضوع لازم يقيمني علشان ده تمن الفرجه علي البورده دي:D

HuLkY
28-04-2010, 02:30
مبروك يا اسكمان وبالتوفيق فى البيع , فى ناس فى مصر معاها 762 على فكرة وانا شفت واحدة صدفة :) , انت دور كويس بس :) , وممكن تجيبها من برة بس حتفرق لو انت حتركب 4 كروت وش!

ربنا يوفقك فى البيع وشكلك WWE Fan :)

اكسمان
28-04-2010, 02:38
مبروك يا اسكمان وبالتوفيق فى البيع , فى ناس فى مصر معاها 762 على فكرة وانا شفت واحدة صدفة :) , انت دور كويس بس :) , وممكن تجيبها من برة بس حتفرق لو انت حتركب 4 كروت وش!

ربنا يوفقك فى البيع وشكلك WWE Fan :)

الله يبارك فيك
ولو تعرف مكان الاقيها فيه او حد عنده وعاوز يبيعها تبقي خدمه كبيره منك وليك الحلاوه بردوا:D
علي فكرة انا جون سينا فان

HuLkY
28-04-2010, 03:12
ولو تعرف مكان الاقيها فيه او حد عنده وعاوز يبيعها تبقي خدمه كبيره منك
انا اعرف واحد باعها مستعملة على 4500 جنيه! سعر كبير جدا! انت تقدر تبعت تشتريها من برة حتكلفك اقل من كده بمراحل بس انت ناوى فعلا على 4 كروت؟!

جون سينا مين بس :) , فين الGreat One! فاكره؟ ;)
بحس انه جون سينا كتير بطل للطفال! كل كويس وحب وطنك عشان تكون زي الحاج سينا , انما التانى كان Electrifing Star!

اسف لو حدت عن الموضوع يا اكس

anistoona
28-04-2010, 13:57
لوحة أم ولا في الأحلام .. ربنا يوفقك في بيعها ... :)

اكسمان
28-04-2010, 21:38
انا اعرف واحد باعها مستعملة على 4500 جنيه! سعر كبير جدا! انت تقدر تبعت تشتريها من برة حتكلفك اقل من كده بمراحل بس انت ناوى فعلا على 4 كروت؟!

جون سينا مين بس :) , فين الGreat One! فاكره؟ ;)
بحس انه جون سينا كتير بطل للطفال! كل كويس وحب وطنك عشان تكون زي الحاج سينا , انما التانى كان Electrifing Star!

اسف لو حدت عن الموضوع يا اكس

انا بفكر بالصراحه ابيع الكلاسفيد اللي عندي ايضا واشتري الكلاسفيد ال 762 من الخارج
بالنسبة لكروت الفيجا اعتقد كمان كام شهر هتبقي اسعار الكروت في النازل جامد وبالتالي ممكن اركب اربع كرت ليه لا محدش عارف بكره فيه ايه
بالنسبة للمصارعه كل واحد وليه وقت بيظهر فيه وبيخطف الاضواء والوقت الحالي لجون سينا لان الفترة اللي فاتت كان بيواجه عدة تحديات والحمدلله اثبت وجوده

اكسمان
28-04-2010, 21:43
لوحة أم ولا في الأحلام .. ربنا يوفقك في بيعها ... :)

بارك الله فيك اخي العزيز

XMasterrrr
28-04-2010, 22:40
موفق فى البيع و انتا استعجلت و اشتريت :) ربنا يوفقك
_________________-
انا كمان جون سينا فان :) انتا عارف انوا هيلاعب باتيستا تانى بعد الماتش الثلاثى (شيمس-راندى-باتيستا) و يا حصرتا الى اسموا ايدج اتدخل و خلى باتيستا يكسب
:((
انا متابع من شهر 11 الى فات :)

اكسمان
01-05-2010, 15:39
موفق فى البيع و انتا استعجلت و اشتريت :) ربنا يوفقك
_________________-
انا كمان جون سينا فان :) انتا عارف انوا هيلاعب باتيستا تانى بعد الماتش الثلاثى (شيمس-راندى-باتيستا) و يا حصرتا الى اسموا ايدج اتدخل و خلى باتيستا يكسب
:((
انا متابع من شهر 11 الى فات :)

اهلا بيك
عارف ياغالي كنت متابع ايضا ربنا يسهل الامور وسينا يكسب ان شاء الله

وليد ابو انس
01-05-2010, 17:19
بيع موفق ان شاء الله