المساعد الشخصي الرقمي

مشاهدة النسخة كاملة : نداء الى المشرف حذف الموضيع التى تم البيع فيها

وليد ابو انس
02-05-2010, 15:17
السلام عليكم ورحمة الله وبركة

ارى موضيع كثيرة فى قسم عروض بيع الاجهزة ومتعلقاتها قد تم البيع فيها والموضوع انتهى لكن الموضوع لا زال موجود
وموضوع مكرر الطلب ونفس الشيئ ونفس الشخص والموضوعين موجودين

وارى موضوع تراجع صاحبة عن فكرة البيع واعتذار ولازال الموضوع موجود

وهذا صراحة يشوة منظر القسم الجميل لذا ارجو من المشرف حذف الموضيع التى تم البيع فيها خلاص والمكررة

s1809s
02-05-2010, 15:59
عندك حق يا باشا فى كل كلمه
وياريت موضوعى ده يتحذف لانى مش عارف احذفه ازاى
لانه اترفع معايا مرتين
https://www.arabhardware.net/forum/showthread.php?t=171709

وليد ابو انس
02-05-2010, 17:03
شكرا لمرورك وننتظر المشرف الموقر

Basic
02-05-2010, 18:31
وليه تنحذف ؟؟؟؟!!!!!
متفضل مرجع للى عاوز يشترى عشان فرق الاسعار والى بيشترى بالرخيص ويبيع بالغالى وكله يبقى على المكشوف
وعشان الى عاوز يعرض سلعه ومش عارف يقيمها يشوف المواضيع الى تباعت فيها نفس السلعه وعلى اساسها يحط سعر للسلعه بتاعته
وبعدين مفيش منها ضرر خالص ولا اى تشويه أطلاقا
ده غير انها كده ولا كده بتفضل فى الصفحات الاخير وكل واحد عارض حاجة بيرفع الموضوع بتاعها

وليد ابو انس
02-05-2010, 19:39
وجهة نظر برضو

لكن الموضيع المتكررة

واية رائيك لو تنوية فى الموضوع انة قد تم اليع او اغلاق المشاركة فية او نقلة الى الارشيف مش هايكون افضل

ThE AlCheMisT
02-05-2010, 20:24
أظن ان أفضل حل فى الموضوع ده ان صاحب الموضوع يطلب من المشرف إغلاق الموضوع بعد اتمام عملية البيع

Basic
02-05-2010, 21:12
أظن ان أفضل حل فى الموضوع ده ان صاحب الموضوع يطلب من المشرف إغلاق الموضوع بعد اتمام عملية البيع

+ 1
................

winder
03-05-2010, 11:49

حل جميل فعلا ,وفكرة يوضع فى الارشيف كمان هاتمشى مع نظرية الاخ محمد Basic برضه وهايبقى اللى عايز يشوف فرق الاسعار يرجع للارشيف , ويفضل القسم لمواضيع البيع الفعليه