المساعد الشخصي الرقمي

مشاهدة النسخة كاملة : تبديل عضوية بت كيمر

open
01-06-2010, 21:59
سلام عليكم عضوية بت كيمر لتدبيل بعضوية عرب هارد وير ارتفعت اسعار عضوية عرب هارد وير نتيجة قفل تسجيل العضوية ليست لي لاواحد صاحبي وهذة بيانات الرفع وتحميل https://www.bitgamer.com/pic/arrowup.gif(0 (https://www.bitgamer.com/userdetails.php?id=171476&seeding=1#seeding)) 10.00 GB https://www.bitgamer.com/pic/arrowdown.gif (0 (https://www.bitgamer.com/userdetails.php?id=171476&leeching=1#leeching)) 25.56 MB

తో Mezoo తో
01-06-2010, 22:06
ايه ده هو المنتدي بيقفل ويفتح التسجيل ده احنا ولا الليش :D
ما أظن يا أخي ان ممكن حد يضحي بعضويته اللي الناس عرفته بيها وبتعزه مقابل حتي FTN او BCG
مش عارف اقولك بالتوفيق لأنها اصلا حاجه ممنوعه للغايه ، ياعني اروح في الليش اقوول انا عايز ابدل عضويه بأكونت من عندكم ، دول يضربوني بالنار :D

open
01-06-2010, 22:11
احي العزيز العضوية لاواحد صحبي يتمنى تواجد في عرب هارد وير ماذا افعل اقلة اخبط راسك في الحيط او اضحي بعضوية بت كيمر انا قرأت شروط منتدى ولم اجد اي شيء يخالف طلبي

తో Mezoo తో
01-06-2010, 22:16
طاب انا هاسألك سؤال واحد
ياتري انت ممكن تستغني عن عضويتك وتدهاله ، صدقني لو قلت أه ، أنا هاديله عضويتي

open
01-06-2010, 22:21
نعم انا عرضت علية اعطائة عضويتي ولكنة رفض لان عضوية اوبن مكروة جدا في هذا المنتدى اسئل سؤال ولاتتم الاجابة علية الامن الاشخاص المحترفين كبيري النفس بصراحة بعثت راسائل اعتذار ولم اتلقى الرد ماذا افعل اكثر من ذلك

DR ! ZERO
01-06-2010, 22:25
احي العزيز العضوية لاواحد صحبي يتمنى تواجد في عرب هارد وير ماذا افعل اقلة اخبط راسك في الحيط او اضحي بعضوية بت كيمر انا قرأت شروط منتدى ولم اجد اي شيء يخالف طلبي
هو التسجيل فى المنتدى هنا مقفول ؟

తో Mezoo తో
01-06-2010, 22:27
يا اخي كلنا هنا اخوه ومتعاونون ومتحابين واكبر عضو فينا اللي مشاركاته بتعدي 5000 بيساعد اللي لسه نيوبي ، يمكن السبب في عدم اجابة اسألتك انها ليست في المكان المناسب او ليست بالأسئله المناسبه للعرض ، لكن لو عرفت الناس هنا علي حقيقتها هتحب المنتدي جدا وتتمسك بيه ولو كان فيه حد انت بتعتبره كبير النفس ، فامش كل الناس كده
تمسك بعضويتك ، حب من حولك ، شارك بعلمك . وصدقني ممكن يحطوك هونري ميمبر :)

తో Mezoo తో
01-06-2010, 22:29

تصدق !!!! لو الواحد كان يعرف كده كان عمل كام عضويه وباعهم بميات دلوقت :D:D
اوبا افتكرت حاجه ، انا كنت عامل عضويه تانيه :ah4: بس مش فاكر عنها حاجه :rolleyes:

open
01-06-2010, 22:29
نعم اخي العزيز دكتور زير مقفو ل الى اشعار اخر مع الاسف

open
01-06-2010, 22:32
يا اخي كلنا هنا اخوه ومتعاونون ومتحابين واكبر عضو فينا اللي مشاركاته بتعدي 5000 بيساعد اللي لسه نيوبي ، يمكن السبب في عدم اجابة اسألتك انها ليست في المكان المناسب او ليست بالأسئله المناسبه للعرض ، لكن لو عرفت الناس هنا علي حقيقتها هتحب المنتدي جدا وتتمسك بيه ولو كان فيه حد انت بتعتبره كبير النفس ، فامش كل الناس كده
تمسك بعضويتك ، حب من حولك ، شارك بعلمك . وصدقني ممكن يحطوك هونري ميمبر :)

اخي العزيز قصد بكبير النفس انة يجاوب على عضو مخالف العضو مثلي الذي يحتوي على رقم لايحصى من المخلفات عندما يسأل سوال لايلقى ترحيب

open
01-06-2010, 22:33
اوبا افتكرت حاجه ، انا كنت عامل عضويه تانيه :ah4: بس مش فاكر عنها حاجه :rolleyes:
المنتدى هنا يعد من اكبر منتديات التي تجلب المعرفة وبيع المعرفة لايجلب الاموال بل المعرفة تجلب الاموال

DR ! ZERO
01-06-2010, 22:36
نعم اخي العزيز دكتور زير مقفو ل الى اشعار اخر مع الاسف
ايه ده ! ازاى يعنى ؟ اتأكدت بنفسى فعلا دلوقتى ! المفروض المنتدى مش موقع تورنت و لا حتى موقع دعوات لمواقع التورنت و لا ربح فلوس و لا حاجة من دى , منتدى تبادل خبرات و معلومات مينفعش نمنع الناس من المشاركة و الاستفادة ! أمال يكون اتعمل ليه المنتدى أساسا !

معلش يا أخ Open و طبعا لصاحبك ان شاء الله لو التسجيل رجع زى الأول صاحبك يسجل و بخصوص مواضيعك فى المنتدى مفيش حد بيتجاهلها و لا حاجة لكن ممكن زى ما الأقل الأخ أحمد يكون البعض مش عارف اجاباتها و البعض ما شافهاش لكن مفيش الحمد لله أعضاء فى منتدانا نفسهم كبيرة .

المنتدى هنا يعد من اكبر منتديات التي تجلب المعرفة وبيع المعرفة لايجلب الاموال بل المعرفة تجلب الاموال
+11111111111111 و مش فى الهاردوير بس لأ الحمد لله فى كل حاجة .

بس خلى بالك مانعين العضويات المزدوجة فى المنتدى ، بس تصدق فعلا كده عدينا الليش و ال FTN :D كمان شويية يبقى فى تسجيل بانترفيو و أيرك !

తో Mezoo తో
01-06-2010, 22:44
بس خلى بالك مانعين العضويات المزدوجة فى المنتدى ، بس تصدق فعلا كده عدينا الليش و ال FTN :D كمان شويية يبقى فى تسجيل بانترفيو و أيرك !

بس مش فاكر عنها حاجه ياعني ولا كأنها موجوده :D

open
01-06-2010, 22:49
عروض خاصة بعد تبديل عضوية بعضوية عرب هارد وير هدايا لاصحاب عضو بت كيمر روابط لتحميل اقوى الالعاب ليس تورنت ولكن على رابد شير

DR ! ZERO
01-06-2010, 23:01
عروض خاصة بعد تبديل عضوية بعضوية عرب هارد وير هدايا لاصحاب عضو بت كيمر روابط لتحميل اقوى الالعاب ليس تورنت ولكن على رابد شير
صدقنى لو كل مواقع التورنت مش هتخلى حد يبدل عضويته هنا بالذات .

Ҝ ђ Λ Ł Є δ
01-06-2010, 23:33
تبديل عضوية بت جيمر مقابل عضوية في عرب هاردوير !!!!

هذا مخالف تماما لقوانين منتدي عرب هاردوير

لو عندك مشكلة فارجو عمل موضوع جديد بها في هذا القسم
https://www.arabhardware.net/forum/forumdisplay.php?f=42

يُغلق !