المساعد الشخصي الرقمي

مشاهدة النسخة كاملة : للبيع 5770 استعمال شهرين ونص

TIMO1
12-06-2010, 12:34
يوجد ان شاء الله كرت من الكروت المعروفه والى ناس كتير بتعرضه هو XFX HD-577X-ZNFK HDMI doul DVI ده نوع الكرت والموديل بتاعه الكرت شراء من يوم 28/3/2010 يعنى حوالى شهرين وكسور الاستعمال والحاله ممتازه الكرت طبعا بكل مشتملاته بالسى دى بالمانول بكل حاجه المكان الجيزه ان شاء الله مترو جامعه القاهره طبعا التجربه عندى فى البيت قبل الاستلام علشان يتاكد انه الى هايشترى ان الكرت زى الفل ومعاه ضمانه ومعاه ضمان سنتين من كايرو كمبيوتر الكرت مره تانيه بفاتورته بكل مشتملاته السعر ان شاء الله الكرت سعر البيع 950 يعنى السعر نهائى ورقمى 0115249959 او وياريت السرعه علشان انا فى امتحانات والماده الى جايه يوم الاتنين ان شاء الله ادعولى 0176073377

mido2010zx
12-06-2010, 13:16
الكارت حالياً سعره جديد 1000 جنيه
ارجو مراجعة السعر لأن كدة اي حد هيقول اجيبه جديد احسن وازود 50 جنيه

medo_hadi2020
12-06-2010, 13:21
اخي راجع السعر الجديد الان من xfx بي 1000 جنيه والجديد من vtx بي 940 جنيه

mohamed tarek c
12-06-2010, 14:13
هو السعر عادي الراجل مش عاوز يخصر في شهرين اكتر من 50 جنيه دي وجهه نظره و خاصتا ان الكارت زي الجديد بالظبط و بعدين اللي يجي يشتري حاجه و يقارن السعر الجديد بالمعروض يفكر في نفس نوع الشركه ملناش دعوه باي نوع شركه تانيه يعني من صاحب الموضوع اتهاون شويه في السعر حبتين كانك كنت ماجره يا عم اسف علي الاطاله و الرغي كتير

TIMO1
13-06-2010, 05:02
(اخي راجع السعر الجديد الان من xfx بي 1000 جنيه والجديد من vtx بي 940 جنيه الكارت حالياً سعره جديد 1000 جنيه
ارجو مراجعة السعر لأن كدة اي حد هيقول اجيبه جديد احسن وازود 50 جنيه ) اولا سعره جيبته منين من VTX ب 940 اما كمبيونيل الى هى اصلا ماسكه الى VTX عارضاه ب 1000 جنيه وده على المنتدى معروض يعنى بلاش حد يجيب اسعار من دماغه علشان الشركات كلها هنا عارضه اسعارها XFX اقل سعر فيه 1025 والى يحب يوفر سعر كويس فى مده استعمال لا تزكر وعايز الكرت هايكلمنى وكمان فى غيرى كان عارضه ب 975 محدش قله راجعه ليه وكله كاتبله بالتوفيق وكرت ممتاز ياريت الاعضاء الجديده تكون عندها درايه بالاسعار وبنظام البيع محدش يكتب اسعار من بنات افكاره لان ده عرض وطلب واسعار السوق معروفه والى هايعوز الكرت ومحتاجه هايكلمنى وربنا يسهلها وهاكرمه انما بالاسلوب ده مفتكرشى انى هانزل السعر

mido2010zx
13-06-2010, 13:38
اولا سعره جيبته منين من VTX ب 940 اما كمبيونيل الى هى اصلا ماسكه الى VTX عارضاه ب 1000 جنيه وده على المنتدى معروض يعنى بلاش حد يجيب اسعار من دماغه علشان الشركات كلها هنا عارضه اسعارها XFX اقل سعر فيه 1025 والى يحب يوفر سعر كويس فى مده استعمال لا تزكر وعايز الكرت هايكلمنى وكمان فى غيرى كان عارضه ب 975 محدش قله راجعه ليه وكله كاتبله بالتوفيق وكرت ممتاز ياريت الاعضاء الجديده تكون عندها درايه بالاسعار وبنظام البيع محدش يكتب اسعار من بنات افكاره لان ده عرض وطلب واسعار السوق معروفه والى هايعوز الكرت ومحتاجه هايكلمنى وربنا يسهلها وهاكرمه انما بالاسلوب ده مفتكرشى انى هانزل السعر

اولا اسلوب حضرتك في الكلام مش حلو ارجو يا اخي نتكلم بهداوة شوية احنا مش داخلين نتخانق
ثانيا انا قلت ان الكارت تمنه 1000 جنيه لكن محددتش اي شركة لان الكارت اداؤه مش هيختلف مع اي شركة وانما الفرق بيكون في التبريد وكسر السرعة
وانا مجبتش السعر من دماغي زي ما حضرتك قلت لاني متابع اخبار الهاردوير كويس جدا
وطبعاً حضرتك ليك كل الحق انك تبيع بالسعر اللي انت عايزه انما برضه المشتري ليه الحق انه يرفض او يقبل
تحياتي لحضرتك وبالتوفيق

tarek eno
13-06-2010, 19:22
اولا اسلوب حضرتك في الكلام مش حلو ارجو يا اخي نتكلم بهداوة شوية احنا مش داخلين نتخانق
ثانيا انا قلت ان الكارت تمنه 1000 جنيه لكن محددتش اي شركة لان الكارت اداؤه مش هيختلف مع اي شركة وانما الفرق بيكون في التبريد وكسر السرعة
وانا مجبتش السعر من دماغي زي ما حضرتك قلت لاني متابع اخبار الهاردوير كويس جدا
وطبعاً حضرتك ليك كل الحق انك تبيع بالسعر اللي انت عايزه انما برضه المشتري ليه الحق انه يرفض او يقبل
تحياتي لحضرتك وبالتوفيق

ايه يا جدعان صلوا على النبى الراجل عرض السعروالله اللى عايز يشتريه يشتريه اللى عايز يفاصل معاه يفاصل والله مش عايز خلاص محصلش حاجه

medo_hadi2020
13-06-2010, 22:37
لا تعليق انا شوفته في حته تانيه غير كمبيونل

TIMO1
14-06-2010, 05:05
والله زى ما الاخ قال كده انا حاطط سعر الى عايز الكرت وفى نيته الشراء هايكلمنى وهانظبطها مع بعض انما كل عضو هايدخل ويقلى انا شفته بسعر ويفطس الكرت ده كلام عيب ومينفعشى انا ممكن اقول كرتى شفته فى مكان ب 1100 هو الكلام م بفلوس بس احنا بنتكلم على اماكن بيع معروفه وليها سمعتها وكمان اصلان الكرت مش VTX علشان اقارنه بالى انت بتقول عليه وسعره مش هايبقى اقل من التوكيل بتاعه بالى انت بتقول فيه 940 علشان ده مش 5750 والاخ الكريم الى بيقول انه سعره 1000 جنيه معلومه لحضرتك الكرت ادائه مبيكنشى هو هو عندك مثلا الكرت 4850 VTX باندويتث بتاعه بيكون 61 جيجا باندويتث فى حين انه من الجيجا بايت النسخه العاديه هى هى مش او سى بيبقى 64 جيجا باندويتث يعنى لازم هاتلاقى فرق والتبريد على كرتى زلمان بانبيب نحاسى يعنى تبريده ممتاز وانا مش بتخانق ولا حاجه ومقبول الردود من جميع الاعضاء بس كل الى شايفه ان لو حد عايز الكرت فعلا كان بعتلى على الخاص او كلمنى على الموبيل مش ردود موضوعه للمجادله وبعدين ماهو علشان نكون صرحه احنا شعب بيعشق الفصال يعنى لو حطيته ببلاش هلاقى واحد بيقلى ببلاش الا ربع الى عايز الكرت فعلا ومحتاجه يكلمنى على الخاص او يكلمنى على الموبيل وان شاء الله هاانزبظها مع بعض ومشكور الجميع لمروره

TIMO1
16-06-2010, 11:09
الى محتاج الكرت فعلا ياريت يكلمنى على الخاص اويكلمنى على الموبيل وهانظبطها مع بعض

TIMO1
17-06-2010, 11:11
تم الرد على الجميع على الخاص

dr.ahmed shahin
17-06-2010, 14:37
العرض بيع بس ولا ممكن بدل ؟
انا كارتى 4770 من xfx استعمال تلاتة شهور

Lionel Messi
17-06-2010, 15:34
بالتوفيق يا تيمو كارت عظمة على عظمة والسعر معقول - وربنا معاك فى الامتحانات وعقبالك لما تخلص زيى

TIMO1
17-06-2010, 16:04
تم بيع الكرت بحمد الله وشكرا يا ميرو ونفسى اخلص امتحانات بقى