المساعد الشخصي الرقمي

مشاهدة النسخة كاملة : أعتذارى واجب لأخوانى

emoom
07-07-2010, 15:11
بسم الله الرحمن الرحيم

أعتذر لأخى S@M
لأنة تم وقفة للرد عليا فى المشاركة المخالفة من وجهة نظر الأيوبى
و لكن للأمانة أنا لم أر تحذير أخى الأيوبى لى لأنى أضفت مشاركتى الأخيرة و أغلقت الجهاز و صباحاً فوجئت بالحظر
المهم أنها من وجهة نظرى لم تكن مخالفة و لكن الحكم ليس لى و أشكر أخى كريم من هاى أند اللى وضحلكوا سبب مشاركتى لأنى تكلمت معة من قبل فى هذا الموضوع و أحيية جداً
و أخى الجوهرى لأنة تفهم الموقف و هذا أعتار واجب لS@M و أرجوا ألا يكون أياً منكم يحمل لى أى شئ فى صدرة لأننا نرجوا و نسعى للمصلحة العامة.
و شكراً

أخوكم إمام:)

EL-MARIACHY
07-07-2010, 15:27
https://www.arabhardware.net/forum/showthread.php?t=57861&page=4776 (https://www.arabhardware.net/forum/showpost.php?p=1451344&postcount=71632)

emoom
07-07-2010, 16:23
لا كدة انا بعتذر لكل الناس اللى حصلها حاجة بسببى أعذذرونى يا جماعة
مش عارف أقول إية بس الجوهرى وضح و قال حقك عليا يا إمام و صام
يبقى كدة الجوهرى نفسة مش زعلان مننا
بجد أنا مش عارف اعمل إية ؟

alayoubi
07-07-2010, 16:51
بجد أنا مش عارف اعمل إية ؟

خلاص حصل خير ما زال انك لم ترى تحذيري يبقى احنا الي لازم نعوضك عن المخالفة ..

شوف انت عايز ايه وانا جاهز , المهم يكون قلبك صافي من ناحيتنا .

emoom
07-07-2010, 21:33
خلاص حصل خير ما زال انك لم ترى تحذيري يبقى احنا الي لازم نعوضك عن المخالفة ..

شوف انت عايز ايه وانا جاهز , المهم يكون قلبك صافي من ناحيتنا .

أنا مش عايز تعويض الفكرة دى مش واردة مش مهم أنا المهم الناس اللى حصلها حاجة بسببى هى دى الفكرة .
أنا الحمد لله مبشيلش حاجة و لكن زعلان على الناس دى بس الحمد لله الموضوع وضح و حصل خير بس أرجوا من الناس دى أنها تشارك هنا و تقول أنا مسامحانى دة أفضل حاجة ممكن يعملوها و لا إية رأيك.

EL-MARIACHY
07-07-2010, 22:35
أنا مش عايز تعويض الفكرة دى مش واردة مش مهم أنا المهم الناس اللى حصلها حاجة بسببى هى دى الفكرة .
أنا الحمد لله مبشيلش حاجة و لكن زعلان على الناس دى بس الحمد لله الموضوع وضح و حصل خير بس أرجوا من الناس دى أنها تشارك هنا و تقول أنا مسامحانى دة أفضل حاجة ممكن يعملوها و لا إية رأيك.

والله حضرتك انا مسامحك انت (من وجهه نظرى معملتش حاجه غلط) و بعدين انت سالت على كارت شاشه(هاردوير) + ب 1180و 1200(أسعار) + جيجابايت و سافيرا (أخبار الشركات) + فى مول السخاوى (فى مصر)=أسعار و اخبار الهاردوير فى مصر

emoom
08-07-2010, 01:48
والله حضرتك انا مسامحك انت (من وجهه نظرى معملتش حاجه غلط) و بعدين انت سالت على كارت شاشه(هاردوير) + ب 1180و 1200(أسعار) + جيجابايت و سافيرا (أخبار الشركات) + فى مول السخاوى (فى مصر)=أسعار و اخبار الهاردوير فى مصر

مظبوط كلامك المهم أن الواحد لازم يكون مخربش و عندة مخالفات و عادى جداً

EL-MARIACHY
08-07-2010, 02:15
مظبوط كلامك المهم أن الواحد لازم يكون مخربش و عندة مخالفات و عادى جداً

معتقدش ان الواحد يبقى عادى ان يكون عنده مخالفات خصوصا اذا كانت سببا فى طرده من المنتدى

emoom
08-07-2010, 20:49
لا يا عم ربنا ميجيبش طرد و لا حاجة بس أنا مش عارف إية 50 نقطة دى ؟؟؟

Coolman4now
08-07-2010, 20:56
- خمسين نقطة هو أول الحد من النقاط حتى يتم مخالفتك وأيقافك مدة معينة ، أقل من ذلك هو مجرد تحذير دون تنفيذ فعلى ، وعند زيادة وتجمع النقاط إلى 50 بسبب التحذيرات يتم أيقافك تلقائيا.