المساعد الشخصي الرقمي

مشاهدة النسخة كاملة : يا استاذة المنتدى العملاق في الهارد وير عايز جهاز حديد

ابراهيم معوض
08-07-2010, 14:02
اولا السلام عليكم جميعا وكل الشكر لمن يرد على الموضوع ده انا بصراحة جمعت جهاز سريعا لانه لم يكن عندي جهاز من فترة وكنت هتهبل صراحة النت عندي موجود وما عنديش جهاز ممكن ارفع تقرير مفصل عن الجهاز اللي عندي على العموم دي مواصفات الجهاز سريعا المازر بورد من انتل Intel Tom Cove DH55TC والمعالج DualCore Intel Core i3 530, 2933 MHz (22 x 133) والرام 2 جيجا SuperTalent SUPERTALENT02 طبعا لان في كارت الشاشة والصوت والنت مدمج مع المازربود ماركبت شئ ثاني وكمان عندي فتحة dhmi للشاشة هاي ديفينيشن على العموم انا مبصوط لاني جبت الجهاز في حوالي ساعة تقريبا ما كان عندي وقت والمازبورد بتدعم تركب i7 و i5 المطلوب من سعادتكم تكرما منكم يا استاذة انا والله فرحان بشتراكي في المنتدى العملاق ده هل النصيحة بالتعديل على الكيسة دي والا انا عايز جهاز اعلى امكانبات في السوق بجميع ملحقاته ويكون المعالج i7 اكستريم منتظر الرود والنصائح على العموم انا هجيب المكونات من امريكا وشكرا لكم جيمعا

Dream Knight
23-08-2010, 20:54
اولا انت مكان موضوعك غلط انا مش عارف ليه ما اتنقلش للقسم الصح لغايه دلوقتي
ثانيا وانا والله فرحان لك عشان انضميت لعرب هاردوير ونورتني انا شخصيا يارب تستفاد زي ما استفدت انا من المنتدى العظيم ده
ثالثا انا مش فاهم حاجه من الي انت كاتبه خالص عيد ترتيب موضوعك كالأتي ( جهازك الحالي - ميزانيتك للتحديث - ميزانيتك للتغير - استفسارتك عموما - وتتكرم وتضع موضوعك في المسار التالي : منتدى المعالج و الذاكرة و اللوحه الأم طلبات نصائح تجميع الأجهزة وأسعارها (https://www.arabhardware.net/forum/forumdisplay.php?f=147) ) وان شاء الله الأعضاء مش هيبخلو عليك بمعلوماتهم أبدا :)
تحـــــياتي.