المساعد الشخصي الرقمي

مشاهدة النسخة كاملة : عشان الكل يصدق كلامى لمى اقول محدش يشترى كروت مستعملة

bob king
24-07-2010, 18:37
طبعا الكل يصدق كلامى لمى كنت عامل موضوع وبقول فية محدش يشترى كروت مستعملة عشان حكاية النصب وكدة ومحدش صدقنى وكلة دخل فية شمال ودة الموضوع اللى انا كنت عاملة

https://www.arabhardware.net/forum/showthread.php?t=182230
وطبعا الكل مصدقنيش ان اكثر الناس بتنصب

ودة موضوع واحد عاملة نصب فى نصب
https://www.arabhardware.net/forum/showthread.php?t=182466

وطبعا الاخ المحترم TIMO1 (https://www.arabhardware.net/forum/member.php?u=104472) دخل الموضوع تانى ينبة فية الناس محدش يشترى من العضو دة عشان نصاب وكدة وطبعا الادارة اول باول بتمسح ردة عشان الاخ النصاب يكمل البيع بامان بمساعدة الادارة اللى مش واخدة بالها ان الموضوع نصب فى نصب روحت انا داخل طبعا الموضوع وكاتب رد فية

بخصوص الرد بتاع timo1 اتمسح لى هل الكارت حصلة مشكلة وداخل يشتم الراجل ولا اى عشان نعرف بس نشترى ولا منشتريش

وطبعا بعديها الاخ timo بعتلى رسالة كتبلى فيها

وياريت بعد كدة اللى عاوز يشترى حاجة مستعملة على الاقل يشترى بضمان وانا والله بس مش عاوز حد يتخم ولا حاجة
ياريت يكون الموضوع مفيد للناس كلها

وبتاسف للدارة انى عملت موضوع تانى عن الكروت المستعملة

سلام

eslamgm
24-07-2010, 18:51
برضو ده مش سبب يخلينا نحكم على الجميع بالنصب
فيه ناس محترمه و حاجتهم نضيفه جدا
زي الاخ محمود ( محدود الدخل )

صوابعك مش زي بعضها

bob king
24-07-2010, 18:52
برضو ده مش سبب يخلينا نحكم على الجميع بالنصب
فيه ناس محترمه و حاجتهم نضيفه جدا
زي الاخ محمود ( محدود الدخل )

صوابعك مش زي بعضها

ياباشا انا بقول
ياعنى مش كل الناس

وطبعا فى ناس محترمة جدا بس قليل بردك

CoreI7-Man
24-07-2010, 19:02
ياباشا انا بقول
ياعنى مش كل الناس

وطبعا فى ناس محترمة جدا بس قليل بردك
انا مصدقك بس انا لسه مبدل كارتي من كام يوم والحمدلله مافيهوش مشاكل ولسه فيه في ضمانه 22 شهر ....ولغاية دلوقت ما فييش اي مشاكل........بس لو ظهر اي جديد اكييد هابلغ الادارة ....بس مبدئيا الكارت نضييف جداً جداً......مش من الاخ المحترم بس من حد تاني بس هو كويس

bob king
24-07-2010, 19:06
انا مصدقك بس انا لسه مبدل كارتي من كام يوم والحمدلله مافيهوش مشاكل ولسه فيه في ضمانه 22 شهر ....ولغاية دلوقت ما فييش اي مشاكل........بس لو ظهر اي جديدي اكييد هابلغ الادارة ....بس مبدئيا الكارت نضييف جداً جداً......
طلامة الكرت بضمان يبقى كويس لو من غير ضمان يبقى مع السلامة

CoreI7-Man
24-07-2010, 19:13
طلامة الكرت بضمان يبقى كويس لو من غير ضمان يبقى مع السلامة
علي فكرة الكارت اللي انا مبدله معاه ده كان من غير ضمان (كارتي من غير ضمان) هل معني ذلك اني انا غشيته؟؟؟؟؟؟؟ اكييد لا ..........ومع ذلك انا متفق معاك في كل حاجة انت قلتها...اني في نصب كتيييييييييييير

bob king
24-07-2010, 19:17
علي فكرة الكارت اللي انا مبدله معاه ده كان من غير ضمان (كارتي من غير ضمان) هل معني ذلك اني انا غشيته؟؟؟؟؟؟؟ اكييد لا ..........ومع ذلك انا متفق معاك في كل حاجة انت قلتها...اني في نصب كتيييييييييييير
كل واحد برحتة بس انا بنصح الناس محدش يشترى مستعمل من غير ضمان

MF88
24-07-2010, 19:37
القسم ده مش للنصائح و انا سبق ووضحتلك ان الدنيا فيها الكويس و فيها الوحش

انا مدخلتش فيك شمال على فكره

انا بنفسى بايع كارت شاشه لزميل بالمنتدى و حتى الآن الكارت كويس معاه

و الأستاذ محمد هالكى مشترى كارت مستعمل من مشرف محترم معانا و لم يحدث له مشاكل

و كلنا بنشترى مستعمل

مش غلطتنا انك مسألتش عن الشخص إذا كان كويس او وحش

و بما ان دى تانى مره فلن أكتفى فقط بغلق الموضوع

eslamgm
24-07-2010, 19:56
القسم ده مش للنصائح و انا سبق ووضحتلك ان الدنيا فيها الكويس و فيها الوحش

انا مدخلتش فيك شمال على فكره

انا بنفسى بايع كارت شاشه لزميل بالمنتدى و حتى الآن الكارت كويس معاه

و الأستاذ محمد هالكى مشترى كارت مستعمل من مشرف محترم معانا و لم يحدث له مشاكل

و كلنا بنشترى مستعمل

مش غلطتنا انك مسألتش عن الشخص إذا كان كويس او وحش

و بما ان دى تانى مره فلن أكتفى فقط بغلق الموضوع

خلاص سماح يا اخي المره دي
الراجل كان قصده و نيته خير
و كل عام و انت بخير
نحن الان في ايام مفترجه و كل سنه و انت طيب

TIMO1
24-07-2010, 20:30
والله انا كل الى كنت اقصده ان الشخص ده بالذات كروته مش سليمه وفكره الكروت المستعمله مينفعشى يا اساذ اكس انها منجبشى كروت مستعمله لان فى حاجه اسمها ضمان شخصى بناخده لما بنكون بنشترى حاجه من حد من محل او من البيت من عنده بنساله يا استاذى الفاضل يقللك اه لو واثق من حاجته ويضيلك ضمان اسبوع واظن ان دى مده كاقيه للحكم على الكرت لو فيه اى مشكله تقدر ترجع عليه وتدهولوا انما الى بيدوا الكروت فى الشارع ويقلك لو فى حاجه انا اضمنهولك ولا انت تعرف بيته ولا محله يبقى انت تستاهل انه يضحك عليه وانا لما بعتلك كان قصدى انه الناس كلها بتهاجم بقوه بس مع ذللك يا جماعه اليويمن دول فعلا بقى فى قله من الضمير بعد ما الواحد يعمل الاعلان يا اما المنتج بدل جى تى يطلع جى اس او بدل ما هو ضمان شهرين يقللك ضمان 11 ولما تشوف الفاتوره تتصدم يا ريت الكل يراجع ضميره علشان فى ربنا والفلوس الحرام مبتدومشى وربنا يرحمنا