المساعد الشخصي الرقمي

مشاهدة النسخة كاملة : تكريم event88 ( مشرف منتدى تورنت )

الصفحات : [1] 2

super end
02-08-2010, 00:28
بمناسبة أقتراب مرور عامين على تسجيل أخ عزيز مشرف منتدى تورنت event88 الذي ساعدني دون عناء وأحرجني بأخلاقة فاضلة ونضرا ما حققة من أنجازات ورقي في منتدى تورنت من ألافضل الى ألافضل في فترة قصيرة أود أن اقول بعض كلمات:صاحب ألابداع في هذا المنتدى منتدى تورنت وصاحب الراية البيضاء وصاحب العطاء والتشجيع لي ولكثير من الأعضاء .صاحب المواقف الحاسمة للمخالفين لقوانين المنتدى وصاحب التسامح والتساهل لكثير من الأمور لأعطاء الفرص .صاحب الأخلاق الكريمة والكلمات الرائعة المشجعة التي تعطي المشارك الدفعة القوية للاستمرار .لك الشكر وكل التقدير وكل الثناء وكل الود .ليس مدحاً لكنه شكراً وعرفاناً لتميزك ولمكانتك في المنتدى وفي قلوبنا فسر بنا وسر بمنتدانا الى العلو والرفعة والسمو .لا تنظر للمثبطين ولا تلتفت للمكسلين .اشكر من يستحق الشكر و عاتب من يحتاج الى العتاب فلن تجد منا الا الود ولن تجد منا الا السموحة والمحبة .قرأت لك كثير من الردود قرأت لك كثير من العتاب فعرفت انك شخص سما بنفسه عن الشحناء وعن التعصب . فلن يستفزه قول عضو غاضب او يخرجه عن الحق رأي مخالف .هذا ظننا فيك ولا نزكيك على الله .فندعو لك بالثبات والسداد

తో Mezoo తో
02-08-2010, 00:47
بصراحه مفيش بعد كلامك ده ، اي كلام تاني ، وحبيبي هيما يستحق هذا وأكثر :)

DR ! ZERO
02-08-2010, 01:23
بصراحة و بدون زعل انت موفيتش بكلامك الراجل ده حقه :) و الله و لا موضوع و لا 100 مشاركة يوفوه حقه و الله تتعامل معاه تحس ان لسه فيه ناس كويسين فى الدنيا الحمد لله ربنا يباركله فى نفسه هو و كل الأعضاء اللى زيه و فى منهم كتير و الحمد لله و اسماءهم لا تعد و كلهم فى قلب الواحد و عمره ما ينساهم .

ربنا يباركلنا فى منتدانا الجميل و يديمنا دايما بخير جميعا .

super end
02-08-2010, 01:29
بصراحة و بدون زعل انت موفيتش بكلامك الراجل ده حقه :) و الله و لا موضوع و لا 100 مشاركة يوفوه حقه و الله تتعامل معاه تحس ان لسه فيه ناس كويسين فى الدنيا الحمد لله ربنا يباركله فى نفسه هو و كل الأعضاء اللى زيه و فى منهم كتير و الحمد لله و اسماءهم لا تعد و كلهم فى قلب الواحد و عمره ما ينساهم .

GiANT
02-08-2010, 01:40

:ah7:

| OMA |
02-08-2010, 01:55

مفيش كلام بعد كلامك يا دوك واحلي تحيه ل event88
وكل عام وانتم بخير

ahmedaghola
02-08-2010, 02:19
بجد انسان رائع ويحب مساعدة الاعضاء ولم نرى

منه مكروه ربنا يوفقه في حياته

Mshadow.me
02-08-2010, 03:22

موضوع جميل و كلام أجمل, فعلا هيما يستاهل كل ده و أكتر

ربنا يكرمه و يباركله أن شاء الله

optimus prime
02-08-2010, 03:27
هو عارف غلاوته عندي وما ينفعش احطها ف حروف وكلام من الكلام الي بنقراه ونكتبه كل يوم دا
دا هيحتاج كتب وكتب مكتوبة حروفها من دهب ونقطها من الماس علشان نوفيله نص حقه

XMasterrrr
02-08-2010, 05:28
من افضل الناس الى اتعرفت عليها فى قسم التورنت
شخصية محترمة و مساعدة و طيب و مش بعرف اقول الكلام ده بقى :) :D

aztiti
02-08-2010, 05:29
انه عضو عطاء محب للخير بارك الله فيه ورائي الشخصي يعتبر من العناصر الارتكازيه المهمه في هذا الموقع

skywalker91
02-08-2010, 06:48
واللة يا شباب اى كلام هقولة مش هيقدر يوفية حقة لان الراجل عمرة ما اتاخر عن حد وكل الناس اللى هنا عارفة كدة
بحب اقولك كل سنة وانت طيب يا هيما وعقبال مليون سنى يا حبيبى:)

event88
02-08-2010, 07:05
هو مين الراجل اللي بتتكلموا عنه يا جماعة :D
أنا كنت بدور علي مواضيع في قسم التورنت ولقيت الموضوع ده :eek::eek:, طب يعم سوبر ليه ما كلمتني من الأول إنك عايز تعمل الموضوع ده.
أستغفر الله العظيم من كل ذنب عظيم اللهم اجعلني خيراً مما يظنون ، ولا تؤاخذني بما يقولون ،واغفر لي ما لا يعلمون .. اللهم إني أعلم بنفسي منهم ، وأنت اعلم بنفسي مني ،وقد اثنوا بما أظهرته لهم ، فلا تفضحني بما سترته عنهم ،وكما أكرمتني في دنياي بعدم الفضيحة ،فاسترني في أخراي بجميل سترك يا منان ..

شكرا ليكم إخواني للكلام اللي أنا بجد مش مستحق تلته وفي أعضاء تستحق الكلام هذا أكثر مني وهما اللي جذبوني لهذا المنتدي العريق بأخلاقهم هما عارفين نفسهم غالمنتدي بأهله لأنهم هم البيئة فإما أن تعايشها كما هيا أو تتركها جزاكم الله كل خير .

super end
02-08-2010, 09:36
هو مين الراجل اللي بتتكلموا عنه يا جماعة :D
:eek::eek:, طب يعم سوبر ليه ما كلمتني من الأول إنك عايز تعمل الموضوع ده.
.
بصراحة لو قلت لك كنت رفضت وهذا معروف من اخلاقك لذا اردت ان تكون مفاجئة:Dاعتبرة شكر بسيط مني ومن بقية الاعضاء

Brigadier
02-08-2010, 09:43
الاخ ابراهيم من خيرة من عرفتهم في هذا المنتدى خلقاً و تعاملاً , اسأل الله عز و جل ان يبارك فيه و ينفع به .:)

doom waleed
02-08-2010, 10:23
بصراحة مش لاقى كلام اقوله بعد كلام دكتور محمد . أخ ابراهيم أنت تستحق كل تقدير واحترام. بارك الله فيك وإلى مزيد من التقدم

emoom
02-08-2010, 10:46
بس المهم يخلص دراستة على خير
و منعطلوش بالتورنت بتاعنا دة
و جزاك الله كل خير

event88
02-08-2010, 10:55
ربنا يخليكوا أحبائي بجد أخجلتوا تواضعي , مش هعرف أستحمل الكلام ده بجد كتير عليا :o

Dr.House
02-08-2010, 12:05
يستاهل الأخ ابراهيم هذا التكريم
ما شاء الله عليه متواجد دائما لمساعدة الاعضاء
وهو أحد الأركان الرئيسية لهذا القسم
نتمنى أن يستمر في نشاطه كما عودنا وبالتوفيق له في حياته

mahmoudinho
02-08-2010, 12:12
ربنا يخليكوا أحبائي بجد أخجلتوا تواضعي , مش هعرف أستحمل الكلام ده بجد كتير عليا :o

لا مش كتير عليك وده حقك وربنا يكرمك ويوفقك

Coolman4now
02-08-2010, 12:19
- هيما. :D

net_cruiser
02-08-2010, 14:03
جزا الله اخونا ابراهيم خير الجزاء و كل الاخوة بعرب هاردوير
و الله ثم والله فعلا افضل اكونت الواحد معتز به هو تواجدى معكم هنا و نسأل الله العظيم ان يجمعنا دائما على محبته و طاعته

event88
02-08-2010, 14:06
ربنا يخليكوا يا إخوتي :)
@ فادي ربنا يسهلك :D

NEO701
02-08-2010, 15:04

1+

هيما يستاهل كل خير :).

Coolman4now
02-08-2010, 15:21
ربنا يخليكوا يا إخوتي :)
@ فادي ربنا يسهلك :D

- ربنا يسهل للكل ، بس على أيه ؟؟؟ :D

Planet Hemp
02-08-2010, 15:58
هيما
حبيب هارتى من جوة
مش حكلم كتير عنة لكنه عارف اكيد غلاوتة عندى

Ҝ ђ Λ Ł Є δ
02-08-2010, 16:12
حبيب هارتى من جوة

حلوة من جوة دي :D

هيما طبعا صديقي واخويا واكتر من أخ كمان والله

ربنا يوفقه في دراسته وفي حياته :)....وفي الإندومي :D

event88
02-08-2010, 16:15
@ يعم فادي هو أنا لما أدعيلك يعني لازم يبقي يكون في سبب (ربنا يسهلك بس):D:p
@ حبيبي يا هيما الله يخليك ليا أنت اللي غالي عندي والله كفاية اللي بتعملها معايا معلمني ومظبطني الله يخليك :)

coolhero
02-08-2010, 16:24
لن اتكلم كثيرا عن اخى ابراهيم لاننى لو تكلمت و مدحت بعدد نجوم السماء لن اوفيه حقة فهو اخ كريم و عضو متميز الى ابعد الحدود .

:)

Coolman4now
02-08-2010, 16:43
- خلاص ، ربنا يسهلك أيضا. ;) :D