المساعد الشخصي الرقمي

مشاهدة النسخة كاملة : ◄◄◄ الـمـوضــوع الـرسـمــي لـتـلـقــي الـطـلـبـــات والـشـكـــاوى ►►►

الصفحات : 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 [193] 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 238 239 240 241 242 243 244 245 246 247 248 249 250 251 252 253 254 255 256 257 258 259 260 261 262 263 264 265 266 267 268 269 270 271 272 273 274

MaHmOuD ZeRo
16-09-2015, 05:09
دى صورة لاحد الاعضاء اللى اتعامل مع الاخ mohamedsa
(https://arabhardware.net/forum/member.php?u=11286992)برنت اسكرين للرساله على الخاص

MSR1192
16-09-2015, 10:22
الاخ MSR1192 حضرتك روحت للعضو mohamedsa (https://arabhardware.net/forum/member.php?u=11286992)
من غير ما تكلمه وهو يقولك تعال ولالا
او تقوله انا فى الطريق اليك

هل انا مش طبيعي ان اروح لحد بدون ميعاد سابق وبعدين اشتكي انه ما قابلنيش
ثم ما هي الاستفاده ؟
هشهر بيه وهاضرة و و و و والكلام اللى بيقوله هوه مين اصلا عشان اتهمه بالكذب ؟
هوه لو صادق من الاول ومش عايز يتعامل معايا ما كان قالي من الاول وخلصت
انما تعال وروح واتصل وهاجيلك وبعدين يقول انه مش حابب ؟
وحضرتك بتسالني ؟
يعني انت مصدق الكلام ده ؟
ازاي انزل من بيتي واروح مشوار بدون ميعاد ؟
هوه مش غلطان ولكرم اخلاقة قالي انه غلطان وهو اللى هيجيلي يسلمنى الكارت في بيتي ؟
حصله حالة وفاة ولو انا اللى عايز الغي هوه مش هيكون زعلان ؟
كل ده انا اللى غلطان فيه ؟
ثم انا ايه دخلي بواحد بيشكر فيه وفي تعامله !
ايه الافاده في المشكله !
عايز يقول يعنى ان العضو محترم وبيحترم مواعيده وكلمته !
طب اللى حصل ده يتسمى ايه ؟
تم الحذف بواسطه arrow92
انا لو مش عايز اتعامل مع حد من الاول هقوله الحاجة غير متاحة وانتهينا انما اللى حصل ده تم الحذف بواسطه arrow92
وفي الاخر يقول انه مش عايز يتعامل لانى تجاوزت حدود الاحترام
المفترض انى ارد اقول اية ؟
يا راجل دانا عامل الشكوة من يوم 13/9ودخل المنتدي ورفع الموضوع بعدها ولسه بيرد النهارده بعديها ب3 ايام دي كلها مش ادله
سؤال بقى يا استاذ محمود
حضرتك بتجنب العضو التاني من المشكلة وبلسانك بتقول انه اعتذرلك والمشكلة اتحلت وعلية انه ميتدخلش في المشكلة
طب حضرتك هوه الواحد بيعتزر بدون ما يغلط ؟
اعتذر للاخ واعتذرلي بدون ما يكون في غلط منه ؟
وزي ما حضرتك سعيت لانك تشوف الحقيقة وبعت لواحد تاخد راية
انا هحطلك صورة من الرسائل يمكن تفيد
الرسالة الاولى

السلام عليكم
الكارت ده

كارت شاشه evga 780 3g ذاكرة 3جيجا باضمان 1800ج
ممكن اعرف حالتة ومتعلقاتة وضمانة ولو ممكن لينك ليه
وامكانية التجربة عندك
وشكرا

وعليكم السلام
https://www.evga.com/Products/Specs/GPU.aspx?pn=C811FD6B-7E4F-4C02-9839-9C581D7B338C
دة لينك ليه حالته ممتازة استخدام 7 شهور فقط من 3 سنوات ضمان والفاتورة موجودة علشان الضمان وضمان شخصى شهر الكرتونه وصلات واحدة 8بن واحدة 6بن واسطوانه تعريف
بيحتاج اقل حاجه باور 600 وات خط 12 فولت واحد بقوة 42 امبير طبعا باور اصلى احترافى
امكانيه التجربه متاحه عندى في المعادى
الرجاء حجز الكارت لحين الاتصال بك اليوم
اول ما تصحى
ولو صاحي دلوقتى ابعتلي عشان اكلمك
مش عارفف اقولك ايه انا مكسوف منك بس الكارت في واحد جايلى النهاردة الساعه 11 لو مش جه يبقى اكيد الكارت بتاعك ان شاء الله بس هو حضرتك والله اللى اتاخرت عليه وانا علشان ظروف الشغل فالتواصل على الموبيل افضل من المنتدى بعتزلك مرة ثانيه
اخي الفاضل انا اللى كلمتك وجيتلك الساعة 11 عند كنتاكي وقولتلي ابعتلك رقم الموبايل عشان ميعاد بكره
رقم الموبايل 01001961167
طيب تمام هو حضرتك انا فكرت واحد تانى علشان تعرف بس انى حجزة ليك اما بالنسبه لمعاد النهاردة وان حضرتك جيت فاياريت مش تزعل منى بس حضرتك عارف انى كنت برة ووارد جدا اتاخر فا كان الاحسن حضرتك تكلمنى قبل ما تتحرك عموما نصيحه يعنى اخويه مش شرط معايا انا بس لا مع كل الناس قبل ما حضرتك تتحرك تكلم اللى هتقابله تقوله انا جاى حتى لو متفق على معاد وارد جدا ان تحصل ظروف وارد انى افتكر انك مش جاى صح فا الاحسن انك تكلم الشخص تقوله انا هتحرك انا على فكرة مش بروح عند اى عضو يطلب شراء حاجه بس علشان جيبتك المشور دة فا انا هجيلك ودة بس علشان مش تبقى زعلان مع ان الغلط مشترك بينى وبينك بس يالا خير وان شاء الله تتم على خير والله المستعان بكرة هكلمك على الساعه 7 كدة وهتحرك على 8 ان شاء الله لو المعاد ينسبك وياريت ترد بردة تقولى اه ولا لا علشان مش افتكر انه مش ينسبك واروح عند حد تانى وترجع تقولى انت اللى حديت ومش جيت فهمتنى لان في ناس كتير بتغير رائيه وبعد ما هتشترى تلقول لا

ازيك ياريس يارب تكون بخير
نرجع للشغل واحدة الموبيل مقفول كان عندى حاله وفاه والموبيل فصل منى شحن من كتر اتصل القريب وانا لسه واصل البيت وشحت الموبيل اتفتح دلوقتى
اما بالنسبه للمشتت فهو اتباع
بالنسبه للفانات nzxt اخر مرواحتين عندى ممكن اجيبها مفيش مشاكل
مراوح الكولر ماستر مش باقى غير واحد وانا حاجزها علشان الكيسه الكولر ماستر ومش تغله عليك ياباشا
لا طبعا هينفع مفيش تتقيل ولا حاجه بس انا عندى عزا باليل فا انا النهاردة مش شغال واحتمال بكرة كمان فا لو هعطل حضرتك معايا وحضرتك عايز تلغى الحجز انا مش هزعل
لا يا اخي مفيش عطله ولا حاجة كل واحد معرض بيحصله ظروف قهريه
والبقاء لله وربنا يجعلها اخر الاحزان
بس ارجو منك تديني ميعاد نهائي لانك كده انت اللى خلفت لتاني مره ودي مفيهاش سوء فهم مني
قولي حضرتك هتقدر تجيلي امتي وانا انتظرك
منتظر ردك
انا امبارح ياسيدى الفاضل كنت برة وحضرتك عارف دة فا حضرتك قولت في بنا معاد قولتك تمام دة انا عامل حسابى على 11 فا حضرتك قولت ده عقبال ما اجيلك تبقى 11 قولتلك طيب فا كان المفرض حضرتك تكلمنى قبل ما تتحرك تقولى خلصت مع ان حضرتك عارف شغل الأجهزة وارد انى اتاخر فيه وانا علشان حضرتك مش تزعل قولتلك انا بنفسى اللى هاجى اسلم ليك الكارت جه حصل ظرف النهاردة فا قولتلك مش هينفع النهاردة فا انا النهاردة مش خلفت
المهم علشان يبقى الكلام واحد والمعاد اكيد يبقى يوم الاحد الساعه 9 المطلوب بس من حضرتك تكلمنى الساعه 4 او 5 عصر يوم الاحد تاكد معايا المعاد
لان الفكرة كلها في التعامل معايا الناس ببتفق وممكن مش تيجى فا انا مش هفضل مستنى بعمل حاجه بسيطه جدا اتفقت معايا بكرة مثلا بتكلمنى الساعه 4 عصر تقولى انا على معاد الساعه 9 فا انا اعمل حسابى لكن لو حصل زاى ما حصل كدة ولقيت حضرتك بتكلمنى 9 تقولى انا منتظرك مش جيت ليه هقولك انا مش موجود ارجو حضرتك تكون عرفت ظروف شغلى وطريقه التعامل معايا وانا هنزل منشور في الموضوع بيوضح طريقه التعامل علشان محدش يزعل

لا أستاذ امير بيقولى انى شخص مش بحترم موعيدى ولا بلتزم بكلمتى وعدم اهتمام وانا بعتزر ليه من اول امبارح رغم كدة راح كتب على العام زاى ما يكون قاصد يشهر بيه واعتزرت ليه راح قالى انى خلفت مع حد تانى ومش اول مرة والحكايه كلها ببساطه انى معاد أستاذ امير كان الساعه 9 ومعاد حضرتك 11 ودة يثبت ان اليوم دة كان عندى ظرف ولغيت المعادين يعنى كان ليه حق يزعل لو قبلت حضرتك ومش قبلته او العكس لكن المعادين اتلغوا وانا وفرت ليه كارت اخر بدل اللى اتباع وهو لغى اتفق الصب لا اشتكيت لحد ولا قولت لحد اما بالنسبه لحضرتك فا انا قولت بنفسى هجيلك علشان تبقى مش زعلان انا مش عارف اعمل ايه والله على فكرة حضرتك راجع الموضوع وشوف انا بيعت قطع قد ايه محدش اشتكى غير أستاذ امير وحضرتك ودة لان المعادين يوم واحد وارة بعض
اخي الفاضل انا الحمد لله مش بخاف غير من ربنا ومش من عاداتي الكذب
ولو انا قولت في حقك كلمة مش كويسة مكنتش قولتلك شوف نص الرسالة اللى بعتهاله
واعتقد اني تعاملت معاك باحترام لغاية دلوقتى واحترمتك لما قولتلي انك هتقدر مجيتي وانت اللى هتجيبلي الكارت وتيجي تسلمهولى لغاية عندي
وانا مش صغير وبعرف اقدر الناس كويس وعارف يعني اية لما بائع يجي على نفسة ويقول للمشتري انا هجيلك لغاية عندك
وعشان كده مقولتش لحضرتك ميعادنا بكرة بدل النهارده ولا ححدته وانما سيبتهولك لانك ادري منى بظروفك
ولما بعتلي رساله بتقولى اكلمك الاحد الساعة 4 للتاكيد قولت عادي كده كده هخصم تمن المكالمات من تمن الكارت :D
وللمرة التانية انا بقول لحضرتك دي كانت دردشة عادية ولم انيب احد للتكلم بلساني
وللمرة التاني برضة لو في شك في كلامي اطلع على الرساله عشان تتاكد
ارجو لو اي حاجة تانية عايزني اوضحها اتفضل

انا مش قولت انك كذب ولا جيبت سرتك في الموضوع اصلنا انا بشتكى ليك من اللى حصل وبفهم حضرتك يومها ايه اللى حصل علشان برضه حضرتك مش تأخذ فكرة وحشه عنى وان المعادين كان يوم واحد . وانا برضه مش قولت انك قولت كلمه واحشه في حقى والله العظيم انا مش شوفت اصلنا الرساله ودة بسببين السبب الأول انى محبتش اكبر الموضوع واحترام الخصوصيه السبب الثانى ان الموقع مش بيفتح اصلنا:D
اما بخصوص الاحترام فحضرتك انا لم اتجاوز حدودى مع حضرتك علشان حضرتك تقولى كدة برضه انا بشتكى ليك يعنى تقدر تعتبرها دردشه عاديه زاى اللى حصلت مع أستاذ امير مش عارف حضرتك حطيت نفسك طرف في الموضوع ليه مع انى مش قولت كلمه واحدة غلط في حق حضرتك والموضوع كله انك سمعت من أستاذ امير فا كان المفروض تسمع منى برضه وتعرف الغلط ازاى مش تسمع من طرف واحد وهو أستاذ امير
اما بخصوص احد يتكلم بلسانك فا كان الفروض تقولها لاستاذ امير مش ليه انا وتساله ليه بيتكلم بلسانك وبيجيب سيرتك في الموضوع كان المفروض يتكلم عن حاله فقط انا اخر رساله قولتله انى هتصرف مع الأخ الثانى ( اللى هو حضرتك ) واشوف شكوة من ايه وانه ممكن يكون عمل مشكله بينا بكلامه دة
انا مش عارف لقيت هيعمل ليه مشكله فا قولت بلاش ابيع ليه احسن علشان اتجنب وجع الدماغ والمشاكل لانى انسان بطبعى مش بحب المشاكل ولا بحب حد يجيب سيرتى بحاجه وحشه واكيد انا حر ابيع للى انا عايزة فاهو هيعمل مشكله لحضرتك علشان يوقف البيعه يعنى ولا ايه انا مش فاهم
ان شاء مفيش مشاكل بينا وانا زي ما قولتلك في الاول كل واحد معرض يحصله ظروف قهرية
وبالنسبة لاني مقولتلوش هوه الكلام ده لاني اساسا معرفوش ومعرفش انه اتكلم معاك اساس الا منك انت
لكن انا اوعدك اني هبعتله بانه ميتكلمش مع حد بلساني او عني
وهكلم حضرتك يوم الاحد باذن الله الساعة 4 للتاكيد
وبرضة هخصم تمن المكالمات :D

Haysooooom
16-09-2015, 10:41
https://arabhardware.net/forum/showthread.php?t=432428
تم البيع

Best_Price
16-09-2015, 14:17
برجاء الغلق
https://arabhardware.net/forum/showthread.php?t=432646

MaHmOuD ZeRo
16-09-2015, 16:04
https://arabhardware.net/forum/showthread.php?t=432428
تم البيع

برجاء الغلق
https://arabhardware.net/forum/showthread.php?t=432646

تم

arrow92
16-09-2015, 16:19
ثم ما هي الاستفاده ؟
وحضرتك بتسالني ؟
هوه مش غلطان ولكرم اخلاقة قالي انه غلطان وهو اللى هيجيلي يسلمنى الكارت في بيتي ؟
ايه الافاده في المشكله !
تم الحذف بواسطه arrow92
انا لو مش عايز اتعامل مع حد من الاول هقوله الحاجة غير متاحة وانتهينا انما اللى حصل ده تم الحذف بواسطه arrow92
يا راجل دانا عامل الشكوة من يوم 13/9ودخل المنتدي ورفع الموضوع بعدها ولسه بيرد النهارده بعديها ب3 ايام دي كلها مش ادله
سؤال بقى يا استاذ محمود
حضرتك بتجنب العضو التاني من المشكلة وبلسانك بتقول انه اعتذرلك والمشكلة اتحلت وعلية انه ميتدخلش في المشكلة
الرسالة الاولى

عندك شكوى اطرحها بدون الاساءه فى اى عضو حتى لو ثبت انه مخطا
فبرجاء التعامل يكون بشكل راقى

MaHmOuD ZeRo
16-09-2015, 17:33
ثم ما هي الاستفاده ؟
وحضرتك بتسالني ؟
ايه الافاده في المشكله !
تم الحذف بواسطه arrow92
سؤال بقى يا استاذ محمود
الرسالة الاولى

اولآ : اثبت ان حضرتك كلمته قبل ما تنزل من سجل المكالمات وياريت يكون موضح فيها الرقم ومده المكامله والساعه كام واليوم كمان
ثانيآ : الاخ مرضيش الاحراج ليك ويقولهالك فى وشك جبهالك بطريقه تانيه لتفادى سوء النيه او المشاكل
ثالثآ : انا اخدت اراء ناس معرفهاش وجالى رسالتين فقط واحدة عرضتها والتانيه اهى

رابعآ : اللى خلانى اعمل كدا ان الاخ tona one قال ان عامل شكوى ضده ايضآ فى نفس الموضوع
حبيت اعرف الاخ mohamedsa فعلآ بيخلف فى المواعيد ولا دى ظروف خاصه ؟؟؟
وهل فى ناس تانى ليها مشاكل معاه والرد باين من الصور المرفقه
ورجاء عدم الغلط فى حد اى عضو حتى لو العضو غلطان لان دا مش من حقك

calhoun
16-09-2015, 19:45
تم البيع برجاء الغلق
https://arabhardware.net/forum/showthread.php?t=431998
شكرا للمنتدى

arrow92
16-09-2015, 19:56
تم البيع برجاء الغلق
https://arabhardware.net/forum/showthread.php?t=431998
شكرا للمنتدى

تم

MSR1192
16-09-2015, 23:26
اولآ : اثبت ان حضرتك كلمته قبل ما تنزل من سجل المكالمات وياريت يكون موضح فيها الرقم ومده المكامله والساعه كام واليوم كمان
ثانيآ : الاخ مرضيش الاحراج ليك ويقولهالك فى وشك جبهالك بطريقه تانيه لتفادى سوء النيه او المشاكل
ثالثآ : انا اخدت اراء ناس معرفهاش وجالى رسالتين فقط واحدة عرضتها والتانيه اهى

رابعآ : اللى خلانى اعمل كدا ان الاخ tona one قال ان عامل شكوى ضده ايضآ فى نفس الموضوع
حبيت اعرف الاخ mohamedsa فعلآ بيخلف فى المواعيد ولا دى ظروف خاصه ؟؟؟
وهل فى ناس تانى ليها مشاكل معاه والرد باين من الصور المرفقه
ورجاء عدم الغلط فى حد اى عضو حتى لو العضو غلطان لان دا مش من حقك

انا هارد على اولا وثانيا
عشان الواضح ان كل الرسائل اللى باعتها واللى هوه بيعترف فيها بانه غلطان مش موضحة مين الغلط
https://arabhardware.net/forum/attachment.php?attachmentid=29809&stc=1

https://arabhardware.net/forum/attachment.php?attachmentid=29810&stc=1
وبالنسبة لثانيا يعنى اية مرضيليش الاحراج هوه انا بشحت منه متوزن الكلام الاول بدل ما ترجع تقولى متغلطش
اية المشاكل اللى تيجي من واحد اتصل عايز يشتري حاجة وقولتله محجوزة او لغيت فكرة البيع او مش هبيع دلوقتي
لو سمحت انا كتبت الرسائل ودي اكبر دليل منه شخصيا على الغلط وملاحظ ان فية تحيز ومحاباه
ودلوقتى بتقولي اثبت انك كلمتة والميعاد والساعة
ادي الصور
معلش اخر نقطه عشان انا شايف حاجة تانية الاستاذ محمود في رده بيقولحبيت اعرف الاخ mohamedsa فعلآ بيخلف فى المواعيد ولا دى ظروف خاصه ؟
هوه انا يا ما غلطان اني روحت اشتري وهو مش عايز يبيع ياما هوه عندة ظروف
مفيش خالص احتمال انه هوه اللى وحش انه مفيش حاجة اساسا
انا مش شايف الا احتمال واحد هوه اللى مطروح

ان انا اللى غلطان
سواء اتصلت
او رحت
او مفهمتش منى لنفسي انه مش عايز يبيع
وانه انسان محترم ومريض ويستحق المواساه
لكن اي حاجة تغلطه غير موجودة على الساحة
بالصور والرسائل وهوه معندوش اللى كلامه فقط بدون ادله

Best_Price
16-09-2015, 23:35
برجاء غلق الموضوع
https://arabhardware.net/forum/showthread.php?t=433204

على السيد جمعه
17-09-2015, 00:26
برجاء غلق الموضوع
https://arabhardware.net/forum/showthread.php?t=433204

تم

arrow92
17-09-2015, 00:57
انا هارد على اولا وثانيا
عشان الواضح ان كل الرسائل اللى باعتها واللى هوه بيعترف فيها بانه غلطان مش موضحة مين الغلط
https://arabhardware.net/forum/attachment.php?attachmentid=29809&stc=1

https://arabhardware.net/forum/attachment.php?attachmentid=29810&stc=1
وبالنسبة لثانيا يعنى اية مرضيليش الاحراج هوه انا بشحت منه متوزن الكلام الاول بدل ما ترجع تقولى متغلطش
اية المشاكل اللى تيجي من واحد اتصل عايز يشتري حاجة وقولتله محجوزة او لغيت فكرة البيع او مش هبيع دلوقتي
لو سمحت انا كتبت الرسائل ودي اكبر دليل منه شخصيا على الغلط وملاحظ ان فية تحيز ومحاباه
ودلوقتى بتقولي اثبت انك كلمتة والميعاد والساعة
ادي الصور
معلش اخر نقطه عشان انا شايف حاجة تانية الاستاذ محمود في رده بيقولحبيت اعرف الاخ mohamedsa فعلآ بيخلف فى المواعيد ولا دى ظروف خاصه ؟
هوه انا يا ما غلطان اني روحت اشتري وهو مش عايز يبيع ياما هوه عندة ظروف
مفيش خالص احتمال انه هوه اللى وحش انه مفيش حاجة اساسا
انا مش شايف الا احتمال واحد هوه اللى مطروح

ان انا اللى غلطان
سواء اتصلت
او رحت
او مفهمتش منى لنفسي انه مش عايز يبيع
وانه انسان محترم ومريض ويستحق المواساه
لكن اي حاجة تغلطه غير موجودة على الساحة
بالصور والرسائل وهوه معندوش اللى كلامه فقط بدون ادله

حضرتك انا لا اسمح ليك انك تقول فى محاباه وتحيز
احنا ولا نعرفك ولا نعرفه علشان تقول كده

......... وطمله حضرتك بتقول فى تحيز ومحاباه ... عندك اثبات ملموس على الكلام الى انت بتقوله اتفضل حطه وساعتها نقدر نثبت كلامك مش عندك يبقا اسف مش هقدر اساعدك ولا تنسى احنا جهه عرض وتنظيم بين الاعضاء
مش ذنبا اننا نحل مشكله تمت عبر التليفون ولا على الخاص فى اختلاف المواعيد
طمله موضوع العضو مش مخالف ومفهوش اى شئ مخالف للقوانين يبقا مش غلطان وما تم فى الاتفاق يتم بين الاعضاء دون الرجوع للمنتدى

ده الكلام لو حضرتك بتقول فيه محاباه او تحيز ,,,,,,كنت ممكن اقوله ليك واقولك واحنا مالنا بمشكله ذى دى العضو مش عاوز يبيع ليك او عاوز بيبع شئ ليس له علاقه باداره القسم طمله هو مطبق القوانين فى موضوعه

لكن
احنا بنساعدك حتى لو كان مش تخصصنا ولو مش من صلاحيتنا اننا نعمل حاجه زى دى
ولو طلع العضو غلطان كنا برده هنديله مخالفه مع ان مفيش فى القوانين اى بند على ان لو العضو اخلف ميعاد المقابله او لاغاها اننا نعقبه
وتقدر تطلع كام مشاركه فوق كده هتلاقى اننا ساعدنا عضو عمل شحن هارد وير والعضو التانى مش استلمه مع اننا حذرنا قبل كده من حكايه الشحن ...وكنا ممكن نقوله انت الغلطان ومع ذلك ساعدناه..وعملنا موضوع مثبت كبير عريض علشان الكل يعرف ومش كل شويه نشوف مشاكل بسبب الشحن

فميجيش بعد كل ده ومساعدتنا لاعضاء انك تتهم فرد من افراد اداره القسم التجارى بالتحيز والمحاباه ......مع العلم ان مفيش عضو فى اداره القسم حتى لو مدير القسم انه يتحذ اى خطوه دون مشوره باقى الاعضاء حتى لو عضو واحد معاه وانا متابع المشكله بالكامل مع محمود منذ البدايه

فى النهايه حضرتك عندك شكوى دلوقتى ضد عضو انك اتفقت معاه على ميعاد وهو مجاش ..........
انا مكنتش موجود معاك ولا معاك

فحضرتك اثبت انك روحت المكان المتفق عليه علشان تقابله ويكون العضو اكد انه مستنيك او هيقابلك فى المكان ده والساعه كذا ......رساله تاكيد مش رساله اتفاق
المتعارف عليه لمه تنزل تقابل حد تكون متفق معاه انك بتاكد عليه الميعاد قبل ما تنزل .....انا بقه عاوز دليل على الكلام ده

وساعتها نقرر اداره القسم على مده مخالفه العضو

وشكرا ... انتهى الموضوع

arrow92
17-09-2015, 02:14
لاسف مكنتش احب الامر يوصل كده

بس معظم الاعضاء مفكرين ان لو اى عضو عمل اى شئ مش على مزاجهم ........فالمنتدى لازم يتدخل ويعاقبه

عضو شحن لواحد حاجه ومش طلع كويس ....بعتله حاجه تانيه ...طلعت فيها عيب مش استلمها ........فيجى المنتدى هنا ويشتكى .....طيب حضرتك عليك المسئوليه كلها انت بتوافق ليه من الاول
يقول اصله شكله ثقه وبقاله كتير فى المنتدى..........:mad:

عضو تانى يتفق مع واحد ......على ميعاد ومش قابله ولا طلع وراه مشوار تانى ولا قفل التليفون ......ولا حصل ليه اى ظرف .......ولا مش عاوز يبيع ليك اساسا ......شاف التعامل معاك مش هيبقا كويس..جاله سعر احسن ..بدل احسن

يجى برده المنتدى وعاوز المنتدى يعاقب العضو مع انه هو الى راح كلمه وهو الى اتفق معاه .......مش المنتدى يعنى الى رشحه انه يشترى منه

كل عضو عاوز القوانين تمشى على مزاجه ..........ولو مش مشيت على مزاجه يقولك محاباه وتحيز وانت بتعاملنى كده ليه .....المفروض تعاقبه ده مش رضى يرد على مكالماتى ده مش رضى يقابلنى ده مش عاوز يبعلى

مع ان نص المشاكل الى بتيجى لينا ......بتكون بين الاعضاء والمنتدى ملهوش دخل بيها
اصل المنتدى مش هيدخل معاكم التليفون يسمعكم وانتوا بتتفقوا .......ولا هيخش معاكم شات علشان يتاكد من كلامكم
ولا هيبقا مسئول عن الشحن علشان يقول انت باعت حاجه مضبوطه .......ولا هتستلمها ولالا

نصيحه انت بتشترى من عضو تعرفه او مش تعرفه مشهور او مش مشهور تاجر كبير او عضو عادى ................ انت الى بتتعامل معاه ... انت الى بتتحمل المسئوليه
لو بخير انت الى بتفرح .........لو لقدر الله شر انت الى بتزعل

حاجه واحده الى ممكن نتدخل فيها وبقوه لو فى حاله نصب ........بيع العاب مثلا مضروبه..........سريلات مش شغاله.......هارد وير بعد ما باعه طلع بايظ ومكنش البائع معترف ........كان فى اتفاق على تسليم هارد وير والعضو اخلف بيه او تسليم باقى فلوس والعضو اخلف بيه...........

.................................................. .................................................. ........

يعنى حضرتك
MSR1192

اتفق مع العضو واخلف اول ميعاده وبعدها قعد على حد كلامك يقول انه مشغول عنده ظروف
تقوم تتفق معاه على ميعاد تانى بعد الى عمله فى الاول ........يبقا سورى حضرتك بقه الموضوع على هواك وانت الى عاوز تتفق.......مش يجى فى الاخر تقول ده كذب عليا وانا نزلت وهو مش جيه

دنتا اتفقت معاه مرتين .......لا يلدغ مؤمن من جحر مرتين
فحضرتك تستحمل نتيجه تصرفاتك مش تيجى تشتكى نتيجه لتصرفاتك

.........................
فانا او غيرى كمشرفين قسم تجارى هاخد كلامك واروح ادى العضو مخالفه على طول
ولا بسمع الطرفين .......وسمعت الطرفين ولقيت كلام البائع منتطقى
فنعمل ايه تانى .......نكلم اعضاء اشترت منه قبل كده من نفس موضوعه بعتنا لكذا عضو .....اتنين بس الى شافوا الرسائل وردوا والباقى لسه مش فتح
والاتنين شاكروا فيه

نشوف البائع ده عمل اى مخالفات قبل كده ........مش لقينا ولا مخالفه ليه سوى رفع مخالف .......اخطاء ليها علاقه ببنود القوانين .....ملهاش علاقه بالبيع ولا الشراء

فنعمل ايه..........مع ان كل الكلام الى قولته ده المفروض مش نعمله من الاساس

بنطلب دليل على انه اكد ميعاد المقابله......ففى المقابل يتم الاساءه ...واتهمنا بالتحيز ومحاباه مع انى معرفش اسم حتى صاحب الموضوع ولا اعرفك انت شخصيا ..................

.................................................. ..........................................
وفى النهايه شكرا لك واحد غلط فينا .........واحنا مكاملين فى مساعده الاعضاء وتنظيم القسم ....وحل المشاكل التى فى تخصصنا او خارج تخصصنا .........لوجود اعضاء محترمين محتاجين المساعده

kaspro
17-09-2015, 07:46
https://arabhardware.net/forum/showthread.php?t=432697

تم البيع, برجاء غلق الموضوع

MaHmOuD ZeRo
17-09-2015, 12:59
https://arabhardware.net/forum/showthread.php?t=432697

تم البيع, برجاء غلق الموضوع

تم

eslamneo
18-09-2015, 02:52
تم البيع
https://arabhardware.net/forum/showthread.php?t=429581

kaspro
18-09-2015, 11:32
https://arabhardware.net/forum/showthread.php?t=433217

تم البيع برجاء اغلاق الموضوع

MaHmOuD ZeRo
18-09-2015, 12:50
تم البيع
https://arabhardware.net/forum/showthread.php?t=429581

https://arabhardware.net/forum/showthread.php?t=433217

تم البيع برجاء اغلاق الموضوع

تم

Lt.Price
19-09-2015, 00:14
https://arabhardware.net/forum/showthread.php?t=432372&p=2991004#post2991004
تم البيع. رجاء الغلق

MaHmOuD ZeRo
19-09-2015, 00:25
https://arabhardware.net/forum/showthread.php?t=432372&p=2991004#post2991004
تم البيع. رجاء الغلق

تم

DareL
19-09-2015, 11:08
يرجي تغيير عنوان الموضوع الي هذا الاسم
اول الهرم - للبيع مازربورد asus m4a87td\usb3 - يوجد صور حقيقية للبوردة
https://arabhardware.net/forum/showthread.php?t=432016

MaHmOuD ZeRo
19-09-2015, 11:24
يرجي تغيير عنوان الموضوع الي هذا الاسم
اول الهرم - للبيع مازربورد asus m4a87td\usb3 - يوجد صور حقيقية للبوردة
https://arabhardware.net/forum/showthread.php?t=432016

تم

DareL
19-09-2015, 11:29
تم

شكراً

MaHmOuD ZeRo
19-09-2015, 12:50
شكراً

العفووو فى الخدمه

Mido29
20-09-2015, 01:32
https://arabhardware.net/forum/showthread.php?t=433407
تم البيع، يرجى الغلق

MaHmOuD ZeRo
20-09-2015, 01:50
https://arabhardware.net/forum/showthread.php?t=433407
تم البيع، يرجى الغلق

تم

الـــســـيـــف
20-09-2015, 01:54
https://arabhardware.net/forum/showthread.php?t=433236
برجاء تعديل الموضوع إلى

جامعة القاهرة - للبيع Dell (https://www.dell.com/) T1600 processor xeon يوازي core i5 بسعر جامد

MaHmOuD ZeRo
20-09-2015, 01:57
https://arabhardware.net/forum/showthread.php?t=433236
برجاء تعديل الموضوع إلى

جامعة القاهرة - للبيع Dell (https://www.dell.com/) T1600 processor xeon يوازي core i5 بسعر جامد

تم

محدودالدخل
20-09-2015, 14:48
أرجوا حذف التالى ..لتغير الموضوع

https://arabhardware.net/forum/showthread.php?t=433499