المساعد الشخصي الرقمي

مشاهدة النسخة كاملة : مســـاعده ضروري في IPT

drciicii
15-08-2010, 02:08
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

اخواني الكرام كنت بنزل ملف من IPT وكنت شغال بردو بالريشيو ماستر عشان اظبط الريشيو وبعد ما خلصت اتبعتتلي مسج من الاداراه بيقولي فيما معناه ان ادخل على الموقع ده https://myspeed.visualware.com/index.html. عشان يتاكدو ان سرعة تحميلي ورفعي تمااام وان لم يتم ذلك خلال 24 ساعه هنزل من باور ل يوزر عادي انا واللي بعنلي الدعوه وان لم يتم ذلك ف خلال 72 كلو هياخد كرت احمـــر.........؟؟؟!

ايه الكلام واعمل ايه واتصرف ازاي ؟؟

ارجو المسااعده ضروووري

شكرا...

optimus prime
15-08-2010, 02:51
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

اخواني الكرام كنت بنزل ملف من IPT وكنت شغال بردو بالريشيو ماستر عشان اظبط الريشيو وبعد ما خلصت اتبعتتلي مسج من الاداراه بيقولي فيما معناه ان ادخل على الموقع ده https://myspeed.visualware.com/index.html. عشان يتاكدو ان سرعة تحميلي ورفعي تمااام وان لم يتم ذلك خلال 24 ساعه هنزل من باور ل يوزر عادي انا واللي بعنلي الدعوه وان لم يتم ذلك ف خلال 72 كلو هياخد كرت احمـــر.........؟؟؟!

ايه الكلام واعمل ايه واتصرف ازاي ؟؟

ارجو المسااعده ضروووري

شكرا...

مممممممممممم
موقف محرج جدا جدا جدا
مش عارف اقولك ايه
بس اعتقد افضل حل عندك انك تدخل تعمل السبيد تيست وبعد كدا تعمل عبيط وتقولهم ان في ناس فهمتك ان دا برنامج زيادة سرعة الابلود وماكنتش تعرف انه غش

GiANT
15-08-2010, 03:18
مممممممممممم
موقف محرج جدا جدا جدا
مش عارف اقولك ايه
بس اعتقد افضل حل عندك انك تدخل تعمل السبيد تيست وبعد كدا تعمل عبيط وتقولهم ان في ناس فهمتك ان دا برنامج زيادة سرعة الابلود وماكنتش تعرف انه غش

:ah7:

هذا هو الحل الأفضل لك , عن تجربة طبعاً :D

Dr.House
15-08-2010, 03:28
يمكن تعمل سبيد تيست من هذا الموقع www.speedtest.net/

وبعد ما تنسخ الرابط غير اخر رقم او رقمين الى ان تحصل على سبيد تيست محترم واذا اصروا انك تعمل سبيد تيست على الموقع الي اعطوك اياه قول ان الموقع مش شغال عندي
بس يمكن أعرف انت كنت بترفع على أي سرعة ؟؟

drciicii
15-08-2010, 03:44
كنت بقول اني ممكن اقوللهم اني كنت برفع من سيد بوكس ومدتو انتهت.........ايه رايكم ولا هتبقى ملحووووظه؟؟

GiANT
15-08-2010, 03:49
كنت بقول اني ممكن اقوللهم اني كنت برفع من سيد بوكس ومدتو انتهت.........ايه رايكم ولا هتبقى ملحووووظه؟؟

لا بلاش تقول لهم كذا

لأنه في اغلب الحالات مارح يصدقونك ( اسئل مجرب :D )

drciicii
15-08-2010, 03:57
مش عارف بس حاسس انو حوار اني مكنتش اعرف ده انيــل واضل.............المهم انت جربتو يعني عشان اجربو؟؟؟

GiANT
15-08-2010, 04:05
انا جربت الطريقتين

الطريقة الأولى كانت ناجحة تماماً ( مع الهدية لو كان حد فاكرها :D )
اما طريقة الادعاء بأن عندك سييد بوكس ف راح تعرضك لأحراجات انت في غنى عنها ( مجربها للأسف :D )

optimus prime
15-08-2010, 10:15
انا جربت الطريقتين

الطريقة الأولى كانت ناجحة تماماً ( مع الهدية لو كان حد فاكرها :D )
اما طريقة الادعاء بأن عندك سييد بوكس ف راح تعرضك لأحراجات انت في غنى عنها ( مجربها للأسف :D )

بالظبط علشان كدا انا بقوله يعمل كدا لاني افتكرت الحوار دا
بص اهم حاجة تعمل نفسك سوري ف الكلمة عبيط بجد يعني بجد ما اتعرفش يعني ايه فاك ابلود
لما يسالك انت ليه سرعة الابلود بتاعتك اعلى من السرعة الي بترفع بيها قوله انا واحد جاري قالي خد البرنامج دا هيخلي سرعة الابلود عندك تزيد خالص واقعد ادعي على جارك دا حبتين وعيش ف الدور يعني

BlacK ShaDoW
15-08-2010, 12:03
لو قلت seedbox هيغرفوا من الـIP اللي كنت بتـleech من عليه :rolleyes:

أحسن حل زي ما قالولك اعمل في عبيط قلهم واحد صاحبي قالي دة برنامج بيزود سرعة الابلود :D

king111981
15-08-2010, 13:10
ايو يا باشا اعتقد انا متفهم الموضوع كويس الصراحه الاحراج الحقيقي للاخ اللي اعطاك الدعوه انت محرج من صاحبك اللي اعطاك الدعوه
بص يا صاحبي انت شو ما عملت راح يضربو حسابك عن تجربه يعني ممكن انت تفتكر نفسك اقنعتهم بس علي الفاضي يعني ممكن يتركوك اسبوع اسبوعين وبعد كدا حتاخد طرد طرد طرد انا الحل الوحدي انك تتاسف للاخ اللي اعطالك الدعوه وتاكد مش حيصير لحسابه اي شيء ان شاء الله بس لو كان حسابك ثلاث حساب يتعطل من ورا حساب صاحبك حيتعطل لانهم بيحزروك ثلاث مرات وبعد كدا عليك العووض وانا مستعد لو حصل اي حاجه من عيني دي قبل دي يا معلم اميك علي الخاص وليك دعوه بس ابعد عن المحرمات ده وعد علي شان انا برئ منك امام الله
وبالتوفيق يا اخي

drciicii
15-08-2010, 14:36
شكرا يجماعه على المساعده وجاري تمثيل الدور...ادعولي باه

الموضوع كلو زي ما قال King111981 اني محرج جدا من صاحب الدعوه وااول مره تحصلي حاجه زي كده..

king111981
15-08-2010, 18:22
شكرا يجماعه على المساعده وجاري تمثيل الدور...ادعولي باه

الموضوع كلو زي ما قال King111981 اني محرج جدا من صاحب الدعوه وااول مره تحصلي حاجه زي كده..

فداك كل التورنت يا معلم ظبط حالك مع صاحبك وربنا يعوضك عوض خير وابعت اميلك علي الخاص حتي لو عايز دعوه ليك ولصاحبك المهم تطلع في بياض الوجه يا اخي العزيز وبالتوفيق يا صاحبي

drciicii
15-08-2010, 20:06
فداك كل التورنت يا معلم ظبط حالك مع صاحبك وربنا يعوضك عوض خير وابعت اميلك علي الخاص حتي لو عايز دعوه ليك ولصاحبك المهم تطلع في بياض الوجه يا اخي العزيز وبالتوفيق يا صاحبي

متحرمش من زوقك يا كينج..وان شاء الله تعدي على خير