المساعد الشخصي الرقمي

مشاهدة النسخة كاملة : مساعده بخصوص داراسة MCITP

alfeel2000
18-08-2010, 18:30
السادة المحترمين
نريد ابعاث مهندسين لدراسة MCITP بالقاهره ماهي افضل الاماكن مع مراعاة الاسعار المناسبة وكم هي المدة بالتقريب لانها كل الكورس بالاضافه الى الامتحانات

وشكرا لكم

- IT -
19-08-2010, 00:18
.. السلام عليكم ..
أخى الكريم .. تحياتى لك و رمضان كريم ..

بالنسبة للاماكن فيه أماكن كتيرة و أسعارها حلوة زى IT-Academy و كمان لو إنتم مجموعة مع بعض ممكن تروحوا الـ ITI أو CAPMAS ( الجهاز المركز للتعبئة العامة و الإحصاء ) .. أو ممكن تروحوا كلية الهندسة جامعة القاهرة ..

و كل الاماكن ديه أسعارها معقولة ..

بس من وجهة نظرى بدل إنتم فى بلد غير مصر .. ممكن تشتروا فيديوهات المهندس / ياسر رمزى .. و بعد كده تقدموا على الإمتحانات على طول ..

و أى سؤال تحت أمرك

sisaoking
19-08-2010, 14:28
.. السلام عليكم ..

بالنسبة للاماكن فيه أماكن كتيرة و أسعارها حلوة زى IT-Academy و كمان لو إنتم مجموعة مع بعض ممكن تروحوا الـ ITI أو CAPMAS ( الجهاز المركز للتعبئة العامة و الإحصاء ) .. أو ممكن تروحوا كلية الهندسة جامعة القاهرة ..

بس من وجهة نظرى بدل إنتم فى بلد غير مصر .. ممكن تشتروا فيديوهات المهندس / ياسر رمزى .. و بعد كده تقدموا على الإمتحانات على طول ..

و أى سؤال تحت أمرك

بالاضافه لاقتراح الاخ ممكن كمان تسألوا فى نيو هورايزون و سينرجى

alfeel2000
23-08-2010, 03:12
.. السلام عليكم ..

و أى سؤال تحت أمرك

شكرا اخي على المعلومات الرائعه ولو امكن محتاج اعرف الاسعار بالتقريب علشان نعمل ميزانيه جيده لهذا الامر
شكرا لك وبارك الله فيك

m abras
23-08-2010, 09:11
شكرا اخي على المعلومات الرائعه ولو امكن محتاج اعرف الاسعار بالتقريب علشان نعمل ميزانيه جيده لهذا الامر
شكرا لك وبارك الله فيك

راجع الرابط التالي من موقع الشركة :

https://cbtme.com/new/mcitp

alfeel2000
23-08-2010, 15:26
انا لا ابحث عن فيديوهات يا جماعه طلبي بسيط جدا جدا جدا ماهي الفترة المقررة لانهاء الكورس بالكامل بالاضافة الى الامتحانات وكم هي الرسوم بالتقريب ايضاً ياريت يا اخوه الرد يكون مباشر لاني اتخنقت من الجماعه دول وعاوز ارسلهم للقاهره

OSAMA1712
26-08-2010, 01:40
معلش عندى سؤال بالنسبة لامتحانات mcitp هل لها ترتيب معين ولا ايه القصه علشان انا نزلت الكورس testout وناوى ادرسه self study ياريت تقولى رايك

ard_ahmad
27-08-2010, 09:34
ممكن تيجي الاردن .... MCITP مكثف ... ب 900 دولار .
مدتها .. 3 أشهر... اسم المركز NTC