المساعد الشخصي الرقمي

مشاهدة النسخة كاملة : مشكلة بموقع demonoid

david villa
01-09-2010, 04:03
السلام عليكم

اخواني انا سجلت بموقع demonoid من خلال دعوة من احد الاعضاء جزاه الله خير

نأتي للمشكلة

انا حملت فيلم حجمه 910 ميقا و خليته يعمل ابلود عشان الراشيو

بس المشكله بيانات الداونلود و الابلود لا تزال كما هي

downloaded : 0

uploaded : 0

علما باني استخدم برنامج bitcomet

తో Mezoo తో
01-09-2010, 04:15
عادي المشكله دي احيانا بتحصل وهي بيبقي سببها مثلا البورت مقفول او التراكر تقيل شويه بس بتتعدل ، ده بالنسبه لأي تراكر
الديمونيد بقي ، دي اصلا مش مشكله حجم الرفع والتحميل مبيتكتبش غير بعد مرور 24 ساعه ، ياعني برضه متقلقش ، علي بكره هتلاقيهم كتبولك نزلت قد ايه ورفعت قد ايه

tiito2005
01-09-2010, 05:36
ولو محصلش مفيش مشكلة التراكر ده مش live tracker يعنى زى ما فال ميزو الابديت بعد 24 ساعة اضافة ان الديمونويد التراكر الوحيد اللى مش بيطرد حد علشان الراشيو بتاعوا ماتقلقش من القصه دى لان الاستاف عارفين ان الستاس بتاعت الاعضاء مش حقيقية انا عن نفسى بقالى سنة على راشيو 0.3 وما خدتش حتى warn

Riyad_3d
01-09-2010, 05:39
ولو محصلش مفيش مشكلة التراكر ده مش life tracker يعنى زى ما فال ميزو الابديت بعد 24 ساعة اضافة ان الديمونويد التراكر الوحيد اللى مش بيطرد حد علشان الراشيو بتاعوا ماتقلقش من القصه دى لان الاستاف عارفين ان الستاس بتاعت الاعضاء مش حقيقية انا عن نفسى بقالى سنة على راشيو 0.3 وما خدتش حتى warn
انا مستغرب ليه هو الموقع الوحيد الي مو مهتم في نفسه يعني ليه مايهتم شوية في الستستم ويصلحه او حتى بالقليلة الستايل ؟
الموقع فيه ملفات كثيرة وسيدرز كثير بس مايعطيك اي حافز انك تكون عضو متمييز ابدا يعني الموقع الوحيد الى اتوقع انه يكون في طليعة مواقع التورنت هو دايمونويد لانه كويس .. بس بدون طريقة عكس العالم هذي يعني لو يفكرون انهم يسترمون على هذا المنوال ليه مايصيروا تراكر مفتوح ويخلصوا الفلم الدرامي ؟ او يحسنون من مستوى ونظام الموقع ..

:)

david villa
01-09-2010, 05:53
مشكورين والله يعطيكم العافيه على التفاعل

tiito2005
01-09-2010, 06:05
انا مستغرب ليه هو الموقع الوحيد الي مو مهتم في نفسه يعني ليه مايهتم شوية في الستستم ويصلحه او حتى بالقليلة الستايل ؟
الموقع فيه ملفات كثيرة وسيدرز كثير بس مايعطيك اي حافز انك تكون عضو متمييز ابدا يعني الموقع الوحيد الى اتوقع انه يكون في طليعة مواقع التورنت هو دايمونويد لانه كويس .. بس بدون طريقة عكس العالم هذي يعني لو يفكرون انهم يسترمون على هذا المنوال ليه مايصيروا تراكر مفتوح ويخلصوا الفلم الدرامي ؟ او يحسنون من مستوى ونظام الموقع ..

:)
ما انا بصراحه مستغرب مثلك يعنى ازاى بيعرفوا اللى بيشارك من اللى بيعمل هيت اند ران
على اد ما انا مش بحب التراكر ده الا انه الوحيد اللى تلاقى قيه ملفات نادره ممكن متلاقيهاش فى التراكرات التانيه

FRyLocK
01-09-2010, 06:15
هو الديمونويد بيحسب الريشيو كل 24 ساعة

وهو تراكر مش Live بيقولو لو أنهم ساوه لايف لصار ضغط عل السيرفر

المهم الديمونويد ما بحاسب عل الريشيو اذا بدك اعمل سييد واذا بدك لا