المساعد الشخصي الرقمي

مشاهدة النسخة كاملة : مشكلة عند التحميل من الميديا فاير

m_gemi10
28-10-2010, 16:15
انا عندى مشكلة عند التحميل من موقع ميديا فاير وهى انى رابط التحميل مش بيظهر خالص ومش عارف احلها ازاى وبحثت كتير وعرفت انى لازم امسح الكوكيز ومسحته ومفيش برده فايده مابيظهر اللينك خالص ولسه زى ماهو مش عارف ليه وظاهرلي مربع ازرق كده ومش بيكتب اى حاجة يعنى مفيش click here to start download يمكن تكون المشكلة من سرعة النت انا عندى 512 ولا من الفاير فوكس بس استعملت انترنت اكسبلورر ونفس المشكلة مش عارف محتار ارجو انى حد يفيدنى عشان محتاج احمل منه حاجات ومش عارف خالص وشكرااااا

miro the king
28-10-2010, 21:56
نزل برنامج ccleaner وهو هيقوم بالواجب

m_gemi10
28-10-2010, 22:55
ياباشا جربت وبرده لسة مفيش فايدة الرابط مش بيظهر ومش عايز يجيب خالص click here to start download انا حاسس انى فيه مشكلة في المتصفح اما برنامج التحميل اما سرعة النت مش عارف والله انا احترت من المشكلة ديه وسطبت نسخة وجربت علي انترنت اكسبلورر وبرده مفيش فايدة ربنا يسهل وحد ان شاء الله يجيبلنا الحل وشكرا جدا ياكبير علي الاهتمام والاجابة ومساعدتك

gouba
29-10-2010, 02:48
اية نوع المتصفح

والافضل تمسحة وتنزلة من جديد وتنزل الفلاش والجافا

وتمسح اعدادت المتصفح وتعمل اعادة طبط ليها

m_gemi10
29-10-2010, 12:02
نوع المتصفح فاير فوكس ومسحته وسطبته من جديد وسطبت الفلاش والجافا وبرده نفس المشكلة بس عرفت انى المشكلة في النت حطيت الوصلة في جهاز تانى وبرده نفس المشكلة شكرراااااااااااااا جدا ياكبير علي الاهتمام لو لقيت حل تانى قولي جزاكم الله خيرا

gouba
29-10-2010, 15:34
طيب تقدر تجرب جهازك علي شبكة اخري

وشوف برامج الحماية المثبتة ممكن تكون السبب جرب ازالتها واعادة تعين جدار الحماية وشوف برامج التحميل

m_gemi10
10-11-2010, 13:57
انا تعبت من المشكلة ديه مشعارف ايه السبب سطبت ويندوز جديد وبرده نفس المشكلة وسطبت الجافا والفلاش وبرده زى ماهيا وجربت علي جهاز تانى وبرده نفس المشكلة فهل ديه ممكن تكون من الشبكة ولا ايه عايز اعرف الحل ايه بالظبط يعنى اعدادات الفايرفوكس اعمل فيها ايه او انترنت داونلود مانجر كل حاجة عشان محتاج الميديا فاير وتعبت من كتر البحث وشكرا لكل عرب هاردوير

gouba
12-11-2010, 13:03
جربت انك تعيد طبط المصنع للمود او الراوتر

m_gemi10
25-11-2010, 12:21
شكرا جدا لكل عرب هارد وير وكل من قام بالرد والمحاولة وانا الحمد الله لقيت الحل والمشكلة طلعت في الراوتر كان عايز سوفت وير يعنى مش نافع ولازم اجيب راوتر جديد وخرجت من الشبكة دى ودخلت في شبكة تانية والحمد لله بيحمل عادى جدا وكل حاجة شغالة تمام وشكرا جدا على كل من اهتم ورد وجزاكم الله كل خير