المساعد الشخصي الرقمي

مشاهدة النسخة كاملة : ايه احسن سنتر في طنطا بيشرح CCNA

elol_9001
18-12-2010, 20:05
كنت عاوز اعرف افضل مكان فى طنطا اخد فيه كورس شبكات ccna

ويكون المهندسين اللى فيه كويسين

ياريت حد مجرب يقولى على مكان يكون مناسب

ولكم جزيل الشكر

BABAFAN
18-12-2010, 22:50
LOGIC المهندس محمد هندى

المهندس حسين
19-12-2010, 00:49
للاسف لا يوجد
كلهم للاسف فتحين الشركات و مراكزالتدريب للتجاره فقط
وعن تجربه شخصيه

المهندس حسين
19-12-2010, 00:53
LOGIC المهندس محمد هندى

رجاء ابتعد عن شركه logic
و الاسباب معروفه لمن تعامل معهم وانا منهم
الله يهدي الجميع

elol_9001
19-12-2010, 19:26
رجاء ابتعد عن شركه logic
و الاسباب معروفه لمن تعامل معهم وانا منهم
الله يهدي الجميع

انا بعدت لحضرتك على الخاص

وياريت اى حد تانى عنده معلومه يفيدنا بيها

المهندس حسين
20-12-2010, 01:21
صلي الله عليه وسلم

اولا
بسم الله الرحمن الرحيم

بالنسبه لتعليق حضرتك اخي جواد علي وجود دليل ام لأ

الامر بالنسبه لي ان كنت حجزت لاخذ كورس ccna و تمام تم تجميع أفراد اللاب و تم دفع رسم التسجيل 100 جنيها
و كان وقتها معي صديق لي كان معي في الكورس و بدانا الكورس تحت اشراف المحاضر احمد هندي ( مالك الشركه )

يوجد صعوبات واجهتها مع المحاضر بدايه من الاستفسارات التي نطرحها علي المحاضر و اهماله لنا
و عدم ألمامه بكثير التفاصيل في شهاده ccna و حتي عند سؤاله عنها لا يعير لنا اهتماما
و الشرح مختصر
و هذا احد المواقف التي حدثت معي و مع صديقي في حين يوجد مواقف اخري حدثت لا داعي لذكرها
علما اني كنت ذاكرت شهاده ccna الموجوده للمهندس ياسر رمزي و المهندي محمد سمير و غيرهم ( جزاهم الله خيرا )

و كان سبب حضوري الي الكورس من الاساس التطبيق العملي و الحي علي الرواترات و السوتش سيسكو
و الاستفاده من خبره التعامل العملي معهم

التي خاب املي بها ايضا

انا لا اسعي لاي غرض شخصي ضد لوجيك انما كنت اوضح للاخ صاحب الموضوع لعله لا يقع في مثل ما حدث معي

و ربنا يوفق الجميع

elol_9001
20-12-2010, 04:41
صلي الله عليه وسلم

اولا
بسم الله الرحمن الرحيم

بالنسبه لتعليق حضرتك اخي جواد علي وجود دليل ام لأ

الامر بالنسبه لي ان كنت حجزت لاخذ كورس ccna و تمام تم تجميع أفراد اللاب و تم دفع رسم التسجيل 100 جنيها
و كان وقتها معي صديق لي كان معي في الكورس و بدانا الكورس تحت اشراف المحاضر احمد هندي ( مالك الشركه )

يوجد صعوبات واجهتها مع المحاضر بدايه من الاستفسارات التي نطرحها علي المحاضر و اهماله لنا
و عدم ألمامه بكثير التفاصيل في شهاده ccna و حتي عند سؤاله عنها لا يعير لنا اهتماما
و الشرح مختصر
و هذا احد المواقف التي حدثت معي و مع صديقي في حين يوجد مواقف اخري حدثت لا داعي لذكرها
علما اني كنت ذاكرت شهاده ccna الموجوده للمهندس ياسر رمزي و المهندي محمد سمير و غيرهم ( جزاهم الله خيرا )

و كان سبب حضوري الي الكورس من الاساس التطبيق العملي و الحي علي الرواترات و السوتش سيسكو
و الاستفاده من خبره التعامل العملي معهم

التي خاب املي بها ايضا

انا لا اسعي لاي غرض شخصي ضد لوجيك انما كنت اوضح للاخ صاحب الموضوع لعله لا يقع في مثل ما حدث معي

و ربنا يوفق الجميع

الف شكر ياباشا على الافاده

وربنا يوفقك

JUBA
20-12-2010, 06:46
لسنا ساحة للصراع بين المراكز التعليمية وايهم افضل من غيره

يغلق