المساعد الشخصي الرقمي

مشاهدة النسخة كاملة : شركة keith-store

amr_198
21-03-2011, 20:24
السلام عليكم

استفسار بس عن الشركة دي و ياتري دي شركة نصابة ولا ايه ؟

ده السايت بتاعهم

https://keith-store.com/

ارجو المساعدة عشان انا بفكر اجيب من عندهم ipad 2

شكرا لكم

IPHONE4EVER
22-03-2011, 02:05
الصراحة معرفهوش ومضمنهوش كمان
شوف مواقع تانية للشرا في مواقع كتير يعني لو عايز مثلا لابات ابل او قطع الكمبيوتر الخاصة بأبل بصفة عامة عندك امازون او تايجر دايركت او باي دوت كوم كل دول مواقع موثوقة جدا

بالنسبة للأيباد ممكن تشترية من موقع ابل نفسة الانجليزي شريطة ان يكون عندك طبعا عنوان شحن انجليزي من شركة ارامكس
او تنتظر شوية حينزل علي امازون

amr_198
23-03-2011, 05:12
تسلم يا كبير :D

amr_198
23-03-2011, 22:16
انا اصلا خلاص قربت اتجنن ، عاوز اجيب iphone 4 ومش موجود locked ولا في فودافون ولا في apple trade line stores ولا ishop

فكرت اجيب ipad 2 من برة وابل منفضة لمصر ع الاخر و زي ما حضرتك شوفت عمال ادور علي شركة ماتكونش نصلبة تجيبه لحد مصر بسعر شحن معقول ومش لاقي ، ده غير ان انا شوفت اخبار عن ان iphone 5 هاينزل علي شهر 9 القادم

ايه رايك بقي ؟؟ اعمل انا ايه ؟؟ انا بشد في شعر دقني خلاص :confused:

وبعدين في ناس كتير فحت جدا جدا تقولي خليك في Samsung Galaxy افضل واحسن من iphone

انا ما شوفتش جالاكسي ده مع حد ولا انا جربته قبل كدة ومش عارف اندرويد ايه نظامه مع الجهاز ده

ســــــــــــــــــــــاعدني قبل ما اتجنن :D

IPHONE4EVER
24-03-2011, 02:40
انا اصلا خلاص قربت اتجنن ، عاوز اجيب iphone 4 ومش موجود locked ولا في فودافون ولا في apple trade line stores ولا ishop

فكرت اجيب ipad 2 من برة وابل منفضة لمصر ع الاخر و زي ما حضرتك شوفت عمال ادور علي شركة ماتكونش نصلبة تجيبه لحد مصر بسعر شحن معقول ومش لاقي ، ده غير ان انا شوفت اخبار عن ان iphone 5 هاينزل علي شهر 9 القادم

ايه رايك بقي ؟؟ اعمل انا ايه ؟؟ انا بشد في شعر دقني خلاص :confused:

وبعدين في ناس كتير فحت جدا جدا تقولي خليك في Samsung Galaxy افضل واحسن من iphone

انا ما شوفتش جالاكسي ده مع حد ولا انا جربته قبل كدة ومش عارف اندرويد ايه نظامه مع الجهاز ده

ســــــــــــــــــــــاعدني قبل ما اتجنن :D

طب انا حجننك اكتر انت جاي في وقت غلط للشرا لأن الجلاكسي اس 2 لسة منزلش وكمان علي شهر يوليو حينزل الأيفون 5 ونشوف رد ابل علي اللي بيحصل من اندرويد
الأندرويد سيستم محترم وتقدموا خطوات هامة جدا اختيراك حيكون راجع لذوقك اولا وثانيا لراحتك النفسية لأي من الجهازين الأتنين محتاجين خبرة عشان توصل بالجهاز لأفضل اداء سواء الأيفون او الجلاكسي

بس انا مازلت بقول علي رغم اعجابي الشديد بالجلاكسي
ان ابل هي اللي اشعلت الحرب بين السمارت فون وهي اللي ممكن لو ببعض الحكمة منها تبقي صاحبه الكلمة العليا

amr_198
24-03-2011, 09:25
[QUOTE=IPHONE4EVER;1797494]

طب انا حجننك اكتر !!

كلكو عليا ولا ايه :(

انا كدة كدة هاستني وهاقرر بعد ما ينزل iphone 5

لو ال 5 معجبنيش اكيد سعر ال 4 هايكون نزل جامد

وساعتها يبقي نصيبي بقي :D

شكرا ع الجنان الزيادة يا مستر حسام :ah7:

IPHONE4EVER
24-03-2011, 14:58
[QUOTE=IPHONE4EVER;1797494]

طب انا حجننك اكتر !!

كلكو عليا ولا ايه :(

انا كدة كدة هاستني وهاقرر بعد ما ينزل iphone 5

لو ال 5 معجبنيش اكيد سعر ال 4 هايكون نزل جامد

وساعتها يبقي نصيبي بقي :D

شكرا ع الجنان الزيادة يا مستر حسام :ah7:

:ah34: ههههههههه ددا المعتاد من ابل انها تجننا بس كلاك سليم ياباشا استنيوشوف الدنيا حترسي علي اية
صحيح البلوتوث نزل النهاردة والبرنامج في خصائص فظيعة خلاص الأيفون بقي فية بلوتوث وكمان افضل برنامج بلوتوث عليى مستوي السمارت فون كلهم حنزل موضوع شامل بية علي النهاردة بالليل او بكرة بالكتير :ah7: