تسجيل الدخول

مشاهدة النسخة كاملة : من يعرف عنوان نيو هورايزن بمصر

alzelafy
21-07-2005, 04:23
بقالى 3 شهور احاول اعرف عنوان نيو هورايزن بمصر و لا اعرف و ماذا عن دورات الشبكات فيها و اسعارها و كفائة شهاداتها فى العمل ارجو الاقادة و ناسف على الاطالة

mohammed2005
21-07-2005, 05:15
Tel:02-7617012
Address:7 El Sad El Aaty St. Off Vini Square
Dokki, Giza

فارس الاندلس
24-07-2005, 15:16
يا عم فيه فرعين في مصر واحد فيه مصر الجديدة بس مش فاكر المكان بالظبط والتاني في شارع مصدق في الدقي ولو عندك ايميل اكتبه وانا ابعهتللك عليه العنوان بالتفصيل

ahmedLILA
31-07-2005, 13:13
بالمناسبة ارخص في الاسكندرية بفرق كبير جدا من القاهرة
في الاسكندرية الكورسات دي حوالي 1000في الاسكندرية 375جنية انا برضو جيت لي مصر بغرض الدراسة
العنوان في الاسكندرية: رشدي شارع الجمهورية
تلفونات المعهد طبعا مصر المفتاح 00203 دة مفتاح الاسكندرية وبعدها الارقام تعال الاسكندرية احلي واحسن
5426479-54308203/35431713

marwan2005
02-08-2005, 14:46
انا انصحك ان لا تتدرب في نيو هرايزن فرع القاهرة لان فيه دراسة الشبكات سيئة خصوصا سيسكو

alwazer
13-06-2006, 16:35
يا فارس الأندلس ألحقني بعنوان معهد نيو هورايزن ضروري الله يخليك وده أيميلي :: عادل سليمان @هوتميل . كوم adelsuliman@hot ولو في تلفونات أرضي أو موبايل تكون ما قصرت يا ولد العم ..تذكر عايز الفرعين اللى في القاهرة ومتشكر جداً جداً جداً على تعاونك ....:up: :up: :up: :up: :up::up::up::up:

Bright_Star
15-06-2006, 12:10
Cairo, Egypt
6 October City Magda Center, Area 7 H.O
Aldoki-Giza, 7 El-Sad El-Aaly St
Cairo
Egypt

Phone :+202-761-7013
Fax :+202-760-2270
E-mail :cairo.sales@newhorizons.com

momo2000
22-09-2008, 13:11
يا جماعة واللة العظيم مليون مرة أسوء مراكز تدريب فى مصر هى نيو هورايزن

واللة العظيم منظرة وشكل فقط من جوة تعبانة جدا فى التدريس والتعليم

أنا حاليا بدرس الويب ديزين
أول ماروحت أكيد طبعا المبيعات هيقابلوك ويعملو حراكاتهم وابتسامتهم واستقبال
مافيش زيوا وهو دة شغلهم فى جذب العميل لديهم وبعدين هتدفع الحجز والباقة أو ما تبدأ الكورس

بالنسبة للمحاضرين الى بيدرسو (instructor)*****************************

ومبيفهمش أى حاجة ومبيحترمش أى حد طبعا مش بيهزق لكن لو مفهمتش حاجة بيقول بعدين وبعدين يعنى انت ونصيبك
لو فى حاجة فاتتك مبيقولهاش نهائى الى انت ونصيبك
ولو سألت على جزء معين أثناء الشرح مش هيرد عليييك نهائى
ولو رديت عل الموبايل بيقول اتلع برة
وحجااااااات كثيييييييييييييييييير شفتها

وفى النهاية بيقول!!!!!!!!!!!!
الى مش عجبو يروح لادارة ويشتكى أنا ميهمنيش كل دة لأن **** فى فرع **** لمراكز نيو هورايزن
يبقى قريبة جدا ............

واسمة وبياناتة :::

الاسم : ******
السن: ******
المنظر: *****
طريقة الكلام :مش مفهومة ولا فيها أى وضوح
المعاملة: مش تماما نهائى

والى عملو معايا

قال لى لو عاوز أنسخلك الفوتوشوب هات اسطوانة
واسطوانو وكمان واسطوا وكمان اسطوانةة

النهاية مشفتش أى حاجة ومفهمتش أى حاجة
واللة واللة واللة العظيم مفيش أى كدب فى الكلام دة كلة
ولك مطلق الحرية فى الذهاب والحجز

ameer_s
22-09-2008, 13:43
النهاية مشفتش أى حاجة ومفهمتش أى حاجة
واللة واللة واللة العظيم مفيش أى كدب فى الكلام دة كلة
ولك مطلق الحرية فى الذهاب والحجز

انت شركت الراجل خالص

وشردت المركز

بس هيا المشكلة مش مشكلة مركز

المشكلة في الي ماسكينة وشغالين فية

نيوهويزون لية فروع في عدة دول يعني

وكل مركز وعلى حسب الناس الي فية

eslamf
22-09-2008, 13:57
روح نيوهورايزون اسكندرية
العنوان
طريق الحرية - رشدى - فيلا 436 - ت :002035430820
الديب مول - الدور العاشر - رشدى

ahmed aboul3ela
23-09-2008, 12:56
انت لو عايز تاخد حاجة على مستوى وهتدفع فلوس روح Synergy متميز جدا وكمان عندك فاست لان جامدة جدا

مسلم مصري
25-09-2008, 17:37
https://www.newhorizons.com/content/siteRegions.aspx?select_region=5
اللينك ده فيه فروع افريقيا ومنها مصر اكيد بارقام التليفونات والعناوين..
بس عن تجربة بلاش نيوهورايزون انا اخدت هناك كورسات فرع اسكندرية ..مع اكتر من انستراكتور بصراحة تعبان وغالي على الفاضي ... بس الغريب ان غيره اوحش منه ..الله المستعان
المهم لو رحت متدفعش عضوية ولا اي حاجة ادفع بس الكورس اللي هتخده علشان لو مرتحتش متخسرش كتير..
ملاحظة :فرع اسكندرية مش ارخص على العكس (عن تجربة في كورس برمجة)

محمود010
04-10-2008, 06:32
هو مش الافضل اننا ناخد كورسات الشبكات فى جامعة القاهرة افضل ؟

kok3
04-10-2008, 07:59
يا جماعه يا ريت حد من الاى تى اللى هنا يقولولنا ايه احسن مكان لتعليم الاى تى نيو رايزون ولا سى نيرجى ولايات ولا ايه بالظبط علشان انا روحت حجزت دوره ف ال a+ ف يات فرع بورسعيد وبعدين سمعت ان نيو رايزون احلى ف روحت وسحبت اشتراكى من يات وبعدين انتو بتقولو ان نيو رايزون وحشه الله طب امال الجماعه ال اى تى دول اتعلمو فين ف القمر ايه الحكايه بالظبط انا مش فاهم .

مسلم مصري
04-10-2008, 11:43
الاخ الفاضل kok3
معلش انا هطول عليك شويه في الرد بس عشان انقلك التجربة كاملة:)
بص حضرتك انا اتكلمت عن نيوهورايزون بتاع اسكندرية وده والله عن تجربة باخد كورس برمجة وحصل مهازل الانستراكتور كل شوية يتغير وتلاقي الانستراكتور ده بيدرس كل حاجة يعني مش متخصص وشغلته انه بيدرس يعني مش شغال في السوق ودي مصيبة تانية..
المقصود ان كله زي بعضه يعني مترحش تدفع فلوس كتير وفي مركز تاني رخيص والاحسن بقى انك لو عاوز تاخد في اي مكان ممكن تجمع صحابك وتجيب الانستراكتور بتاع نيوهورايزون او بتاع اي مكان خارج المركز ده ومش هيقلك لأ ..
وكمان انا اعرف ان في بورسعيد اجمد حاجة يات فممكن يكون يات كويس..لكن هتساف مصر او اسكندرية علشان تاخد في سنرجي ولا نيوهورايزون هتندم جدا بلاش..
مش هقلك اني مستفدش من نيوهورايزون لا والله استفدت بس اي مركز تاني كان ممكن يديني نفس المعلومات ويمكن اكتر وبشوف فيديوهات ع النت وعربي احلى من الكورس بكتير ..
اما الجماعة دول اتعلموا منين ؟ معظم الناس اللي اعرفهم اتعلموا مع نفسهم من الكتب والنت ..
من الاخر الموضوع مش مستاهل تصرف فيه كتير وتسافر وكده خد الكورس في مكان وكده كده الكورس بيفتحلك بس بيديك اشارات لانه محدود بعدد ساعات وانتا هتعيش مع نفسك من الكتب والنت وده بيكون اسهل بعد الكورس.. ومتعطلكش نفسك في الاسئلة ابتدي علطول
بالتوفيق

Ballack
04-10-2008, 11:55
في مركز بيعلم عن بعد تقريبا وهو في الاسماعيلية قريب من بورسعيد

https://shbabmisronline.com/computer_programmer.htm ممكن تلاقلى اللى انت عاوزه

اما عن نفسي انا دخلت في الموضوع ده بيخليك مبرمج محترف وعن طريق تعليم عن بعد

https://www.agcacademy.com/ وده حوار جامد جدا

Mubarak
15-10-2008, 05:13
أي وجهة نظر يطرحها أي شخص هنا لا تمثل وجهة نظر عرب هاردوير، فكما أن البعض ربما يتضايق من معهد نيو هواريزون فإن هناك من يشكر فيه وفي مدرسيه، ولا نسمح بذكر أسماء أشخاص معينة، فربما خلافات شخصية تدفع البعض للتعريض بهم.

Mubarak
15-10-2008, 05:19
طبعا ابدي ملاحظة على الاخ الذي تكلم عن معد نيوهورايزون واعترض على المدرس لأنه ما يسمح لأي شخص يرد على الموبايل، بصراحة كنت في محاضرات إذا رن الموبايل اسكت وإذا تكرر الوضع اخبرهم بأني لن أكمل المحاضرة وراح أطلع.

ممكن انسان يخطئ وينسى الموبايل، أما يتعمد يتركه يرن في المحاضرة بصراحة قلة ذوق وقلة حياء.

Gohaegypt
22-10-2008, 19:35
عزيزى

نيو هوريزن ليها أكثر من فرع فيه فى مصر الجديدة والدقى والجيزة و6 أكتوبر عنوان فرع الدقى أمام شيراتون القاهرة أعلى الألفى ماركت خلف محطة البنزين أمام كبرى الجلاء مباشرة وفرع 6أكتوبر أمام جامع الحصرى
أنا شخصياً أخدت كورس +A وكانت حاجة سيئة جداً جداً.
على حسب علمى إن مركز Synergy أفضل بكثير .

وأنا تحت أمرك