المساعد الشخصي الرقمي

مشاهدة النسخة كاملة : (القاهرة)اللاب الرائع asus x42j للبيع او البدل بلاب ميني حالة ممتازة

safare
04-06-2011, 16:26
السلام عليكم

الجهاز الرائع بلا منافس ASUS X42J
اللاب استخدام ساعات فقط من اجل تجربته

كل حجاته موجوده ولم تستخدم بالاكياس والكرتونه والضمان

مواصفات بشكل عام
هارد 500
معالج Core i3
رامات 2 جيجا
شاشة 14.1 ودي من اجمل مقاسات اللاب توب فعلاً
كارت شاشة ATI Radeon HD 6470 512 MB.( يرفع الي 2 جيجا بايت)
ديفيدي.. كارت لان... ريدر... وبلوتوث... ويرلس ...كاميرا ويب
فتحات خروج الهواء الساخن من الجناب مما يضمن عدم سخونة الجهاز مهما طالت فترة الاستخدام

ودي مواصفات الجهاز وسعره الان و اللون الاسود مع خامة متينة وشكل انسيابي رائع
الرامات 2 جيجا مش 3 كما في الرابط
https://www.laptop4me.net/product.php?id=229

نتائج التجربة مني بيشغل كل الالعاب الحديثة 2011
كرايسس 2 ...ليفت فور ديد 2...كول ديوتي ops ..جاتا IV...وباقي كافة الالعاب التي املكها
يوجد به نسخة ويندوز 7 (64)

اللاب لسا بلزقة الشاشة ولزقة الظهر الخارجي
البطارية لم تستخدم الا للتجربة فقط

سبب البيع ...احتياج ثمنه او الفارق في حالة البدل
سعر البيع..2900 جنية ...وده سعر فقط لسرعة البيع او البدل لان حالة ووصف الجهاز يستاهل اكثر من كده بكثير لانه جديد ولم يستخدم نهائياً وصاحب النصيب سوف يراه ويحكم بنفسه

او البدل بميني لاب توب تكون حالته ممتازة بدون اي اعطال او مشاكل وحالة الجسم الخارجي بدون خرابيش او اي شيء واستخدام قليل

المكان (القاهرة) في اي مكان يتفق عليه

وشكرا لكم

حسام777
07-06-2011, 11:27
السلام عليكم اخي

لدي جهاز ميني لابتوب كالجديد,معايه بقالو شهر ونص تقريبا ومواصفاته هي :انتل اتوم455 هارد250, الرام 1 جيجا, كارت

رسوميات256ميجا, بطارية6ساعات ,ويب كام و واي فاي وبلوتوث سريع وريدر وثلاث فتاحات يواس بي, وجبتو في4\2011 ,وضمانو سنة ,والوندوز مش متنزلومعاه اسطوانة وندوز7اصلية.الفاتورة مش موجودة , ولون الجهاز ابيض وبه شريط احمر.

والجهاز ليس به اي خدوش واستعمال بسيط جدا وخفيف ومش كل يوم ومغلف الجهاز ببلاستيك استرتش من اول مجبتو مفهوش اي غبار او تراب نضيف تماما.انا كنت ببيعو ب2000جنيه الكرتونة وحاجتو زي ماهي والاكياس واسطوانة الوندوز7

ايميليhossamaldeen777@hotmail.com
وبانتظار ردك هنا في الموقع

والسلام عليكم

EL-MARIACHY
07-06-2011, 15:47
أرجو ذكر حاله الضمان حتى لا يتعرض الموضوع للحذف

ahmde87
21-06-2011, 22:15
ما هو السعر الأخير أخي الكريم ، وهل تقبل التقسيط 1000 ج / شهر ، وما هي حالة الضمان وتاريخ الشراء ؟