المساعد الشخصي الرقمي

مشاهدة النسخة كاملة : ابو نعال وابو شبشب ..Egypt Revolution

HAIDER ALNASER
07-06-2011, 22:29
السلام عليكم

ابو نعال وابو شبشب ..Egypt Revolution

https://www.youtube.com/watch?v=L7X3AN48VAU&feature=iv&annotation_id=annotation_325478

:D

mohammed_kamal
07-06-2011, 23:21
طب ياريت تقوم الثوره على الاحتلال
والله لو الناس طلعت تجرى عليهم من غير اسلحه الجيش هينهار فى 4 ايام

HAIDER ALNASER
07-06-2011, 23:56
أخي محمد المشكلة انو المشكلة من الحكومة و من الوزارء , مو من الجيش .
الاحتلال الامريكي طلع من العراق , ما بقى فقد القليل من الجنود في بعض المحافظات و بعض المراكز العسكرية الامريكية .

mohammed_kamal
08-06-2011, 00:00
طب كدا المشكله اصبحت اسهل
واسالنا احنا دا مجربين فى ميدان التحرير
مفيش اسهل من انك تشيل حكومه

HAIDER ALNASER
08-06-2011, 00:03
مفيش اسهل من انك تشيل حكومه
نعم , لا يوجد أسهل من عمل ثورة أو مظاهرة , أعمل جروب أو صفحة في الفيسبوك ! :D

anti_world2007
09-06-2011, 14:21
نعم , لا يوجد أسهل من عمل ثورة أو مظاهرة , أعمل جروب أو صفحة في الفيسبوك ! :D

للأسف ضحينا كتير ونلنا قليل لان الى حصل فى مصر رغم العدد الكبير من الجرحى والشهداء لا يتجاوز كونة انتفاضة شعبية لم ترقى الى ثورة كما يعتقد الكثيرين...وحال البلد فى الفترة الجاية هيسؤ اكتر وهيبان انة مش حسنى مبارك وحدة هو من افسد البلد لان الشعب المصرى أصلا شعب سلبى ولما بقول الكلام دة ياريت محدش يعتبرة اساءه لانى مصرى زيكم ولكن متفرحوش بجملة المجلس العسكرى لما بيقول ايها الشعب المصرى العظيم... الشعب المصرى جاهل نسبة الامية فية تتعدى 40 %....الشعب المصرى مريض فحدث ولا حرج عن معناة اكباد وكلى المصريين...الشعب المصرى همجى وكل حاجة عنده بالدراع وخير دليل اكتر من 500 الف بلطجى مسجلين حسب احصائية المركز القومى...انا الصراحة ممكنتش عايز اقول الكلام دة علشان ميحصلش خلافات بينى وبين الاخوه اعضاء المنتدى لكن بلدنا فيها ظلم كتير ولما بقول ظلم مقصدش ظلم الحكومة للشعب وانما اقصد ايضا ظلم الشعب للشعب...واخيرا ما حدث فى مصر انتفاضة شعبية وليس ثورة فارجوا من الاخوة عدم الانسياق وراء اكاذيب الاعلام...وشكرا لجميع...:)

mohammed_kamal
09-06-2011, 14:28
اكيد ومين الى خلى الشعب مريض وجاهل
ارجع 30 سنه لوراء
هتلاقى الشعب كان متقدم وفاهم عن كدا

HAIDER ALNASER
09-06-2011, 23:41
رد في مكانه , سد فم الاميين !