المساعد الشخصي الرقمي

مشاهدة النسخة كاملة : الى متخصصى الشبكات المصريين

habazlam2
12-07-2011, 22:29
السلام عليكم ورحمه الله وبركاته

ارجو من جميع متخصصى الشبكات الرد على فى هذا الموضوع الخاص بحياتى العمليه الجديده
انا والحمد لله نزلت شركة جديده فى القاهره وطلب منى ان اعمل شبكه تضم عده فروع فى محافظات مختلفه بالمركز الرئيسى على سيرفر الشركة

فقلتلهم احنا محتاجين لكل فرعDSl و static IP
بس احنا دلوقتى هنستخدم برنامج محاسبى فانا عايز موضوع كامل عن طريقه تنصيب السيرفر وطريقه ربطه بالفروع
وهل هناك طريقه معينه لاعتماد السيرفر من شركة معينه
وهل هناك امكانيات معينه لجهاز السيرفر وجهار ال VBN ROUTER انا عامل السيرفر core I7 4G RAM GIGA BYTE X86 فانا عايز اعرف فى حاجه كده تانى ممكن اقوم بيها وشكراً جزيلا اخوانى فى الله

اخوكم احمد وايميلى scorpion_habazlam@yahoo.com

Port
13-07-2011, 13:27
اخى الكريم صعب انك تعمل الموضوع ده من شرح انا عملت الموضوع ده كتير كلمنى وان شاء الله افيديك 0116079284

habazlam2
07-08-2011, 16:37
108 مشاهدات ولا رد واحد يا جماعه الموضوع ده متوقف عليه حاجات كتيييييييييير اوى اوى

black007
07-08-2011, 18:07
اخى صاحب الموضوع المفروض يكود درست كورس MCSE كامل لان بيشرح الى انت عايزه كله فانت المفروض تكون درسته علشان تعرف تعمل القصه دى والكورس ده 7 تركات وكل تراك بيتكلم عن حاجه معينه فانت المفروض تاخده فى ايرز معتمد او تقدر تدخل القسم هنا وحمل الفيدوهات الشرح

minamkina
17-10-2011, 00:11
الموضوع دة محتاج انك تستخدم ويندوز سيرفر علشان تقدر تعمل مانج للموضوع كلة من مكان واحد