المساعد الشخصي الرقمي

مشاهدة النسخة كاملة : مساعده فى galaxy sII

xvivax
22-08-2011, 15:17
السلام عليكم
لو سمحتوا يا شباب انا جبت الموبيل من يومين بالظبط و عملتله روت و كل حاجة و شغلت العاب tegra2 عليه و كله الحمد لله تمام
بس كنت عايز منكم مساعده فى موقع انزل منه العاب gameloft hd المتوافقه مع الموبيل و ملفات ال sd اللى بتتحط على الميمورى
يعنى تكون اللعبه كامله و متوافقه مالموبيل يا ريت لو حد يعرف يقولى و شكرا ليكم

MF88
22-08-2011, 15:50
مفيش افضل من Droid Fanz الوحيد اللى هتلاقى عليه كل شىء - لكن لازم invitation للأسف

xvivax
22-08-2011, 16:12
طيب هل ان انا انزل السورس المكرم اللى هو apk المتوافق مع الجهاز و لما ابدأ اللعبه انزلها عن طريق الواف فاى فيه اى مشاكل ؟
ونفسى الناس اللى معاها galaxy s2 هنا يعملو موضوع موحد ليه و يضيفوا كل حاجة عنه :D

crashplant
22-08-2011, 23:11
بس كده؟ جرب ده و ابقي ادعيلي ..... اه لازم تسجل الاول :P

https://forum.mobilism.org/index.php

crashplant
22-08-2011, 23:14
طيب هل ان انا انزل السورس المكرم اللى هو apk المتوافق مع الجهاز و لما ابدأ اللعبه انزلها عن طريق الواف فاى فيه اى مشاكل ؟
ونفسى الناس اللى معاها galaxy s2 هنا يعملو موضوع موحد ليه و يضيفوا كل حاجة عنه :D

لا ياباشا نزل السورس متكرك عادي و اعمل داونلود مفيش اي مشاكل هتقابلك ...... بس لعبة مودرن كومبات 2 مش هاتشتغل مكركة علي الجالاكسي اس 2 علي فكرة انا اشتريتها اخر ما زهقت !!!

Mohmmed Zaky
23-08-2011, 00:06
لا ياباشا نزل السورس متكرك عادي و اعمل داونلود مفيش اي مشاكل هتقابلك ...... بس لعبة مودرن كومبات 2 مش هاتشتغل مكركة علي الجالاكسي اس 2 علي فكرة انا اشتريتها اخر ما زهقت !!!

كلام تمام
الالعاب بتشتغل عادى جدا بس اهم حاجه تكون لـ GS II
بتعمل داونلود من الواى فاى
اما مودرن كومبات 2 حاولت معاها بكل الطرق وللاسف ما اشتغلتش نهائى

xvivax
23-08-2011, 04:20
شكرا جدا على الردود يا شباب و فعلا بجد نفسى نعمل موضوع موحد عن كل حاجة ل galaxy s2
و فعلا جربوا العاب ال tegra 2 جميله جدا
وانا عن نفسى عندى حاجات كتير جدا مستعد ارفعها علشان احلى منتدى
بس نجمع كلنا فى موضوع واحد ان شاء الله