المساعد الشخصي الرقمي

مشاهدة النسخة كاملة : [المنصوره-مصر] مطلوب افضل سعر بهذه المواصفات لهاتف Nokia N8 - جديد

mecko
30-08-2011, 05:26
بسم الله، السلام عليكم
مطلوب شراء Nokia N8 بأفضل سعر حيث اني اخر سعر رفضته كان 2800 ج م
الجهاز يكون جديد تماما لم تفتح علبة حتى للتجربه يعني علبة متبرشمه
وبما ان علبته متبرشمه فأكيد هتكون كاملة المحتويات واسف اني مش هوافق على اي تليفون بدون كامل محتويات علبة
واللون المطلوب اسود/فضي/رصاصي غامق/سماوي
المكان المنصوره-مصر ولو في امكانية لشحنه إلى مدينة تابعه للمنصوره يبقى كويس جدا، إن لم يكن هناك امكانية انا ممكن انزل اجيبه من المنصوره
لأني مش من المنصوره بظبط انا من مركز جنبها
والاهم من ده كله يكون بضمان ع الاقل سنه شامل الاستبدال
ومرفوض تماما عروض الاشخاص إلى اذا كان هناك حد اشترى التليفون بنفس الموصفات المذكوره وبسعر كويس، من محل كويس يقولي عنوان المحل واكون شاكر له جدا
الفاتوره هتكون باسمي وعليها اسم المحل وعليها شروط الضمان وموجود فيها سيريال التليفون (الرقم التسلسلي)
ملحوظه: إن تم الاتفاق إن شاء الله مع اي حد التليفون بمحتوايته كامله على مسئوليته يعني
اي قطعه من التليفون هحس انها اتبدلت او غير اصليه هرجع التليفون
وطبعا انا بقول كده لان ليا صديق اشتري التليفون وبعد ما اشتراه اتضحله ان البطريه والهاند فري اتغيروا بقطع غير اصليه وتم اعادة برشمه العلبه
فانا بقول كده علشان العقد شريعه المتعاقدين واللي اوله شرط اخر نور

ياريت لو الاداره شافت ان المكان هنا غلط لطرح مثل هذه الموضيع تنقله للقسم الصحيح وتعزرني ولا تحذفه لاني برغم متابعتي لبعض اقسام المنتدى منذ فتره طويله فانا جديد واعزروني

خالدمختار
04-09-2011, 03:27
السلام عليكم ورحمه الله وبركاته عندى جهاز n8 فضى استعمال خفيف بالصقه عليه لسه من السعوديه بالعلبه بمكونته الاصليه واصله اتش دى والكمبوتر العلبه لونها ازرق سماعه اصليه لم تستعمل ت\0108309150