المساعد الشخصي الرقمي

مشاهدة النسخة كاملة : مساعده في ipod nano 4

mesho20100
29-09-2011, 13:39
السلام عليكم ورحمة الله وبركاتة

ياجماعه انا معايا ipod 4 مغلبني بقالو اكتر من 5 شهور ومش عارف بجد مش لاقي حل خالص المشكلة فيه انو الصوت بيوش ومش عالي والعيب مش من السمعات انا جبت سمعات اي فون وجربتها ونفس الكلام الصوت بيوش الكلام ده تقريبا انا استخدمت برنامج عشان اعللي صوتو لان صوتو كان واطي جدا مع اني معلية من جوا الاوبشن بس بردو كان واطي فا عملت كدا البرنامج بوظ الصوت جربت اعملو ريسيت هارد وير واحملو فيرم وير جديد ونفس المشكلة عملتلو ريسيت سوفت وبردو نفس المشكلة جربت كل حاجه ويأست منو وعلي فكرة لما بشغلو علي السماعات العادية الخارجية ياعني سب مثلا الصوت مافيهوش مشكلة اسف جدا علي الاطاله وارجو لو في حد عندو حل ليا مايبخلش عليا بيه شكرا

is master
30-09-2011, 03:58
طيب حضرتك جرب تعمل تحديث للفريم ويير كامل وجرب من البرنامج ايلى علييت بيه الصوت انك ترجعو لمستواه العادى او ممكن يكون العيب من سوكت السماعه جرب تنضفو وشوف اعدادت الاكوليزر لتكون معلييه اعلى من قدرة السماعه علشان كدة الهيدفون مش بتستحملو والصب بيسشتحمل

mesho20100
30-09-2011, 04:58
شكرا لرد حضرتك انا فعلا عملت فيرم وير كامل قبل كدا ومنفعش اما عن موضوع البرنامج انا للاسف الشديد مش فاكر اسمو اما عن موضوع الاوكليزر من جوا لا هو ديفولت السوكيت نضفتو ونفس المشكلة واللي خلاني العب فيه بالبرنامج ده ان الصوت كان واطي مش صوت اي بود ابدا

is master
30-09-2011, 15:18
الحل كدة يا توديه صيانه فى توكيل ابل يا تبيعو على عيبو

mesho20100
30-09-2011, 22:33
حلو اوي انا عايز اودية لصيانة ابل بس انا ف مصر قولي فين توكيل ابل ؟؟؟ وانا اودية شكرا لاهتمامك

is master
01-10-2011, 03:17
هشوف وهسال واقوللك المكان فيين