المساعد الشخصي الرقمي

مشاهدة النسخة كاملة : ضرورى مساعده مشكله فى gta iv

LEAGUE
05-10-2011, 08:52
عندى لما بفتح واشغل gta iv وادخل على التحميل علشان العبه تفتح الهو بعد ما بدخل على start بيحمل علشان ادخل العب العبه من جوا العبه بتخرج وتيجى رساله has stopped working شيلت العبه وعملت ليهه ازاله وسطبتهه من الاول نفس المشكله وانا عندى windows 7 64x ومواصفات جهازى عاليه مكتوبه فى مواصفات جهازى والعبه كانت عندى شغاله كويس فجاه مره واحده حصلهه كده ياترى ايه السبب وازاى احل المشكله

karem_love
05-10-2011, 14:00
حضرتك المشكله دى كانت عندى وكانت بتحصل فى كل الالعاب وكرت الشاشه بتاعى مكسور السرعه مصنعيا فرجعته للقيم اللافتراضيه والمشكله اختفت ده اللى حصل معايا

LEAGUE
05-10-2011, 14:27
انا كارت شاشه بتاعى مش مكسور السرعه مصنعيا او مكسور سرعه عادى والمشكله مش فى كل العاب فى لعبه gta iv فقط انا شيلت تسطيب العبه كذه مره وسطبتهه من الاول وسطبت كذه اصدار باتش مفيش حاجه نافعه المشكله دى جات لوحدهه انا ولاعملت اى حاجه ولاحدثت تعريف ولاعملت اوفركلوك انا مستغرب ايه سبب المشكله دى

LEAGUE
05-10-2011, 22:32
الحمدلله خلاص انا حليت المشكله المشكله طلعت من برامج kodec و media لانهه كانت متسطبه على بعض وبطريقه غلط انا شيلت برامج الكودك وبرامج الميديا من جذورهه من الويندوز 7 حتى برنامج windows media player ونزلت وعملت فتح لى windows media player من الاول وسطبت برنامج kodec صح ولعبه gta iv دخلت عادى وشغاله كويس جدا

karem_love
06-10-2011, 13:19
الف مبروك اخى لحل المشكله

karem_love
06-10-2011, 13:20
انا بقى اللى عندى مشكله فى gta iv انها بتهتج جامد اوى وامكانيات جهازى فى بياناتى مش عارف ايه سبب التهنيج ده وعلى فكره بتهنج لو كانت على low او كانت على high بتهنج فى كل الحالات مش عارف اعمل ايه