المساعد الشخصي الرقمي

مشاهدة النسخة كاملة : هارد خارجى واحد تيرا موديل wd elements se 1tb جديد بالضمان

mostafa xyz
07-11-2011, 21:49
هارد خارجى واحد تيرا موديل wd elements se 1tb جديد بالضمان يعمل من خلال منفذ usb2 ولا يحتاج الى بور خارجى
الهارد عليه احدث الافلام والاغانى والالعاب وشروحات فيديو نادرة لبعض البرامج المهمة مثل الفوتوشوب المساحة المستغلة حوالى 500 جيجا والمساحة الباقية غير مستغلة الهارد جديد ومسجل فى موقع ويسترن دجيتال وباقى من الضمان سنة وتسعة شهور
السعر المطلوب 700 جنيها
11835

الكبيراوى
08-11-2011, 07:44
هل هذا الهارد بلو ام جرين وانا جاد فى الشراء الرجاء ارسال النهائى على الخاص

DoCToR.TaHeR
08-11-2011, 14:34
أين مكان البيع ؟!

كما انه يمنع بيع اي نوع من انواع الداتا علي الهاردات ,, الا اذا كانت كهديه للشاري :)

رجاء الألتزام بقوانين القسم :)

mostafa xyz
09-11-2011, 13:08
أين مكان البيع ؟!

كما انه يمنع بيع اي نوع من انواع الداتا علي الهاردات ,, الا اذا كانت كهديه للشاري :)

رجاء الألتزام بقوانين القسم :)

البيانات الى على الهارد لا تدخل ضمن سعره فهى هدية بس حبيت اوضح ان عليه حاجات مفيده والسعر بالبيانات الى عليه زى سعره من الغير البيانات الى عليه لانها ممكن تتمسح ويتحط بدالها

mostafa xyz
09-11-2011, 13:16
السعر النهائى 700 جنيها لان ده اقل من سعره القديم قبل زيادة الهاردات راجع السعر الحالى للهارد هتلاقيه فوق ال 900 جنيه والهارد على فكره من النوع البلو بس طبعا مفتحتش العلبة البلاستك عشان الضمان والهارد ممتاز وحجمه صغير وسهل النقل وسريع فى نقل البيانات وخد بالك انه افضل من الموديلات اللى حجمها كبير وبتعوز شاحن

mostafa xyz
09-11-2011, 14:05
انا اسف جدا نسيت اكتب مكان البيع هو مدينة مطوبس محافظة كفر الشيخ وانا جاد فى البيع والسعر النهائى 700 من غير استغلال