المساعد الشخصي الرقمي

مشاهدة النسخة كاملة : جيف , أكونت ميوزيك فيد

NASA Science
14-11-2011, 09:10
بسم الله الرحمن الرحيم
كل سنة وحضراتكم بخير جميعا
عاملين ايه يا جماعة ؟

أكونت ميوزيك فيد جيف أواى

للأسف للمصريين فقط ولشركة لينك فقط فقط

41.000.000.000
D-Link Company
اى مخالفة فى بيانات الفائز هيتم غلق الحساب فى الحال

الشروط
1- صورة من كوليكشن الفيديوز اللى عندك
2- المحافظة على الأكونت مع سرعة إنترنت كويسه
3- عدم تقدم كلا من أصحاب التجميع والبيع

عدم مراسلتى على الخاص نهائيا

كل سنة وانتم طيبين ,,,

LEGEND 47
14-11-2011, 11:52
اخى معلش عندى استفسار بسيط

هو ليه لازم يكون المتقدم من شركة لينك ولو غير كدة الاكونت هيتقفل ؟؟

-.-
14-11-2011, 13:12
ما شاء الله جيف روعة اتمنى لك توفيق بالاختيار

ولاتحرمنا من مواضيعك

™X-Men
14-11-2011, 19:23
جيف رائع منك ياكبير ..... مبروك مقدما للفائز

المستبسل
14-11-2011, 23:45
كل عام وإنت بخير ياجميل

من زمان ما شفتش جيف لتراكر عالي المستوى في عرب هاردوير ، وإن شاء الله يجي اليوم اللي توزع فيه الفيد :D

كل الدعوات بالتوفيق في الاختيار ، ومبروك مقدماً للفائز ..

NASA Science
15-11-2011, 06:17
اخى معلش عندى استفسار بسيط

هو ليه لازم يكون المتقدم من شركة لينك ولو غير كدة الاكونت هيتقفل ؟؟
لو انت تى داتا و الـــــــ IP بادئ 41.000.000.000 تقدر تقدم برطو عادى , انا بتكلم عن بعض ايبهات تى داتا اللى بدائة غير كدا علشان تجنب المشاكل بدل مخش فى حوارات استافات واقوله هغير isp ومش عارف هطلب منى ايه وكلام فاضى يعنى
بس دا الغرض لانه رخم وشديد فى التعامل

كل عام وإنت بخير ياجميل

من زمان ما شفتش جيف لتراكر عالي المستوى في عرب هاردوير ، وإن شاء الله يجي اليوم اللي توزع فيه الفيد :D

كل الدعوات بالتوفيق في الاختيار ، ومبروك مقدماً للفائز ..
وانت بخير يا قمر :)

مش عايزه يجى اليوم ده , لانى انا بصفى خلاص الحسابات
و كفاية عليا لحد كدا فى التورنت , خلينا نهتم شويا بالدراسة , لانها الأهم
و اى موقع فى الدنيا نقدر نجيبه بالفلوس بس فى حاجات تانية لا تعوض مثل وقتك الضائع فى التورنت ودراستك لو لم تفلح فيها لا قدر الله زيى كدا مثلا وحاجات تانية أهم بكتير جدا من المجهود المبذول فى التورنت

ربنا يوفقنا جميعا للخير

NASA Science
15-11-2011, 06:19
يا شباب إهتموا شويا بالدراسة والعلم , لان التورنت جذاب وممكن يضيعكم فى حاجات اهم منه

-.-
15-11-2011, 12:16
يا شباب إهتموا شويا بالدراسة والعلم , لان التورنت جذاب وممكن يضيعكم فى حاجات اهم منه

معك حق في كل كلمة وانا اول مجربين لهذا فعلا تورنت بشد الواحد بشكل غير طبيعي لانه عنده رغبة بالمزيد كل مرة يحصل على شي جديد فيه

الحل وحيد هو انه الواحد ينطرد من كل تراكرات وتلك ساعة رح يرتاح عقله من (raito,seedbox,acitve,upload.cheat,invites,levels, ,Download)

LEGEND 47
15-11-2011, 13:05
تمام اخى الاى بى بتاعى يبدأ من 41.
ودة سبيد تست

و الاى دى اهو
11972
https://arabhardware.net/forum/attachment.php?attachmentid=11972&d=1321355109

اتمنى الحصول ع الاكونت و شكرا ليك ع المبادره اخى

wahba1800
15-11-2011, 23:37
خلى بالك من دراستك انا الحمد لله بقيت فاضى للتورنت وكل حاجة :D

انا باتقدم لللاكونت بس مش معايا صورة للكولكشن دلوقتى حابقى اجيبها من على اللاب وارفعها :
D وربنا يوفقك فى دراستك ان شاء الله ولو فى حاجة بخصوص الدراسة او كدة قولى انا تحت امرك

NASA Science
16-11-2011, 12:37
تمام اخى الاى بى بتاعى يبدأ من 41. ودة سبيد تست و الاى دى اهو اتمنى الحصول ع الاكونت و شكرا ليك ع المبادره اخى

فين الشروط + فين نشاطك وشغلك فى القسم علشان تستحق الأكونت

2- المحافظة على الأكونت مع سرعة إنترنت كويسه

===================
===================

خلى بالك من دراستك انا الحمد لله بقيت فاضى للتورنت وكل حاجة :D

انا باتقدم لللاكونت بس مش معايا صورة للكولكشن دلوقتى حابقى اجيبها من على اللاب وارفعها :
D وربنا يوفقك فى دراستك ان شاء الله ولو فى حاجة بخصوص الدراسة او كدة قولى انا تحت امرك

هو إنت هطلب كام مرة منى بالظبط ,
https://dvd4arab.maktoob.com/showthread.php?t=3437172
دا غير طبعا المواقع الإجنبية اللى انت مش راحمها ومشرفنى برطو اكتر من مرة هناك فى جيفاتى
+
فين الشروط

+
فى نشاطك هنا وبصمتك هنا فى القسم

NASA Science
16-11-2011, 12:43
يا رجاله بدون زعل
الأكونت مش هروح غير اللى يستحقه , مكنش ملكش نشاط فى المنتدئ او معملتش اى جيف وتيجى تطلب الأكونت
مستحيل طبعا

وانا بصراحة حاطط عينى 3 اشخاص هنا هما اللى ممشين المنتدئ حاليا
بس للأسف كلهم مش مصريين

wahba1800
16-11-2011, 12:56
يا باشا اول حاجة متيهالى انا مخدتش منك حاجة وبعتها او بدلتها قبل كدة تانى حاجة انا معرفش اسمك اصلا فى المواقع الاجنبى عشان اكون قاصدك انت بالذات يعنى انا مش بابص اصلا على اسم الشخص اللى عامل الجيف والحاجات اللى بابيعها انا مش واخدها من جيفات وتقدر تشوف وتدور الحاجات اللى باخدها من جيفات لاستخدامى الشخصى
وعلى العموم موفق فى اختيار الفائز

NASA Science
16-11-2011, 13:06
يا باشا اول حاجة متيهالى انا مخدتش منك حاجة وبعتها او بدلتها قبل كدة تانى حاجة انا معرفش اسمك اصلا فى المواقع الاجنبى عشان اكون قاصدك انت بالذات يعنى انا مش بابص اصلا على اسم الشخص اللى عامل الجيف والحاجات اللى بابيعها انا مش واخدها من جيفات وتقدر تشوف وتدور الحاجات اللى باخدها من جيفات لاستخدامى الشخصى
وعلى العموم موفق فى اختيار الفائز
هو الموضوع موضوع إنت قاصدنى ولا مش قاصدنى , إنت كدا بدون قصد بتقول على نفسك إنك بتجمع وبكدا ممكن تحرم اى شخص من الدعوة اللى انت خدها
دا طبعا غير البيع والشراء ودى حاجة ترجع ليك إنت

بالنسبالى فى الجيفات الاجنبية إنت اكتر من مرة طلبت منى دعوات وحسابات فى الجيفات هناك وانا لو قلتلك على اسمى هتعرفنى على طول , دا غير طبعا الجيفات التانية اللى بتطلبها من صحابى هناك , وانا عمرى مقلت كلمة ضدك او اتكلم بخصوص اى صديق بإعطاءك دعوة أو لا ................... يعنى فى النهاية انت بتجمع فى مواقع وتاجر كمان

طيب فين شغلك علشان الواحد يقدر يتغاطى عن سلبياتك ده ويقدر يإتمنك على حسابه او دعوته اللى يتهالك

wahba1800
16-11-2011, 13:16
مين اللى قال باجمع مواقع انت مفهمتش كلامى صح انا بقولك ان اى موقع باخده من جيف بيبقى لاستخدامى الشخصى مش لاى حاجة تانية لكن لما ادخل انترفيو فى سايت او سايت يفتح التسجيل واسجل اكونت واحد واكون مش محتاجه وابيعه او ابدله دا متيهالى حقى وبالنسبة لحتة شغلك او كدة انا باعمل جيفات بس فى حتة زى الاكاديمية او دعوات العرب ولما باشوف حد محتاج حاجة فى الدى فى دى واقدر اعملها باعملها ويا باشا انا مقولتش حاجة والله ودا حقك تختار الحد الانسب للى شايف انه يستحق من جميع النواحى

NASA Science
16-11-2011, 13:23
وبالنسبة لحتة شغلك او كدة انا باعمل جيفات بس فى حتة زى الاكاديمية او دعوات العرب

طيب بص يا هوبا , معملتش ليه حاجة هنا بما إنك طالب ميوزيك فيد ؟ (انا مش بتكلم على الفيد خاصة , انا بتكلم عموما)
مش تقدم السبت علشان تلاقى الحد , صح ولا لأ
مش من المفترض تعرف الناس بيك فى اى منتدئ علشان تقدم حُسن النوايا

و خلى بالك إنى مشرف هناك وعارف مين الأعضاء اللى بتشتغل واللى مبتشتغلش , حتى الأعضاء اللى مغيرين اساميهم معروفين برطو لينا

بالتوفيق ليك ولجميع الأخوا الأعضاء :)

wahba1800
16-11-2011, 13:38
مدام مشرف عارف اكيد ان الاكونت بتاعى القديم اللى كان بنفس الاسم اتقفل فسجلت باسم تانى وخلاص زى ما بقى بيحصل فى كل حتة ان لو الواحد اتعامل مع الناس كلها بنفس الوش فى اكيد ناس بتزعل ونفس الكلام حصل فى الاكاديمية قبل كدة مع انى شوفت بعينى فى كل دول فى كل حتة باسم عشان محدش يعرف هما بيعملوا اية بس السبب الوحيد اللى تقدر تقول انى باخاف اعمل حاجة هنا انى انا نفسى اتعلمت الغش وازاى الغش من هنا وباخاف منه فبقيت باخاف انى ادى لحد حاجة وتتقفل لانها حصلتلى مع الوافلز بس فى حتة تانية فبقيت باخاف دى المشكلة
وبالتوفيق يا باشا ليك ان شاء الله فى دراستك :)

adshii
16-11-2011, 16:15
اخي العزيز

طبعا حضرتك من اكتر الاعضاء الي شغالين في المنتدي وطبعا انت تستحق وبامتياز ان تبقي مشرف هذا القسم ده وانا عن نفسي استفدت منك كثيرا من خبرتك والخوف علي المنتدي وهذا القسم بالتحديد وكان ليا الشرف ان احصل من حضرتك في اكونت رابيدشير وطبعا عنصر الامان موجود وبحافظ علي اي عضويه لدي في اي موقع تورنت وانا بتقدم لحضرتك لطلب الدعوه music feed .
وانا عندي جيفت بس مش بعرف اختار الناس او بخاف يعني معنديش استعداد انطرد من اي تراكرز منهم انا ممكن ادي لحضرتك تعملهم جيفت للاعضاء او تخبرني كيف اختار من يحصلون عليها باحترافيه 3 iptorrents.com و 2 torrentleech و bitgamer 1
ولك جزيل الشكر .

صورة الفيديوز .

NASA Science
17-11-2011, 09:14
اخي العزيز

طبعا حضرتك من اكتر الاعضاء الي شغالين في المنتدي وطبعا انت تستحق وبامتياز ان تبقي مشرف هذا القسم ده وانا عن نفسي استفدت منك كثيرا من خبرتك والخوف علي المنتدي وهذا القسم بالتحديد وكان ليا الشرف ان احصل من حضرتك في اكونت رابيدشير وطبعا عنصر الامان موجود وبحافظ علي اي عضويه لدي في اي موقع تورنت وانا بتقدم لحضرتك لطلب الدعوه music feed .
وانا عندي جيفت بس مش بعرف اختار الناس او بخاف يعني معنديش استعداد انطرد من اي تراكرز منهم انا ممكن ادي لحضرتك تعملهم جيفت للاعضاء او تخبرني كيف اختار من يحصلون عليها باحترافيه 3 iptorrents.com و 2 torrentleech و bitgamer 1
ولك جزيل الشكر .

صورة الفيديوز .

شكرا لكلامك أخى الحبيب
ولكن
فين شغل حضرتك فى القسم
+
فين شروط الجيف

يا جماعة هو انا شروطى صعبه ولا حاجة

انا المفترض بقول اللى بيحب الكليبات يتفضل افضل موقع فى العالم للكليبات
يعنى المفترض المتقدم يكون عنده فولدرات كاملة للموضوع ده واعتقد كل المتقدمين عكس ذلك ومحدش يقولى طيب انا هعمل كوليكشن من جديد علشان كذا وكذا وكذا

NASA Science
17-11-2011, 09:17
يُغلق الجيف
+
دا تانى منتدئ عربى بندم إنى بعمل جيفات فيه بعد برامج نت واللى جاى بعديه دى فى دى فور عرب
+
دا أخر جيف ليا فى القسم

-.-
17-11-2011, 09:34
يُغلق الجيف
+
دا تانى منتدئ عربى بندم إنى بعمل جيفات فيه بعد برامج نت واللى جاى بعديه دى فى دى فور عرب
+
دا أخر جيف ليا فى القسم

:( بصراحة جيف ممتاز بس اغلب المتقدمين وبدون زعل ما عارفين شو هو الموقع

واظن انه صعب تلاقي حد قد المسؤولية وبحب كليبات اغلب ناس رح تتقدم عشان تجمع او تبادل فيه

خسارة كبيرة لنا ان تتوقف عن عمل جيفات

اتمنى لك توفيق بالمستقبل

NASA Science
17-11-2011, 09:55
عشان تجمع او تبادل فيه
+
الكل بيطلب وهو ضيف فى القسم عايزين ياخدوا وبس
ومحدش يقدم حاجة , طيب إزاى ؟!!!!!!!!!!

أنا بصراحة كنت حاطط عينى عليك انت + وفى اتنين تانى مش فاكر اساميهم , أنتم اكتر تلاتة مشغلين القسم وكان نفسى واحد فيكم يطلب , بس للأسف انتم التلاتة مش مصريين :(

adshii
17-11-2011, 11:42
علي فكره اخي حضرتك لا تشترط في اول مشاركه بأن يكون العضو مشارك في القسم بصوره كبيره ويعدين انا عضو في هذا المنتدي مش ضيف او عضو جديد وللعلم انا اعرف محتوي التراكرز جيدا وكمان مستواه وكنت سأستخدمه جيدا وان كان ذالك للمتميزين فقط اكتب في عنوان الموضوع للمتميزين فقط بدل الطريقه دي في التعامل واذا كان بسبب الامان ذكرت لحضرتك مسبقا انني قد تعاملت معك في حساب مشترك بيننا فعنصر الامان متوفر وشكرا ليك مره اخري انا تعلمت منك الكثير ولك جزيل الشكر

JOKER94
17-11-2011, 13:05
يُغلق الجيف
+
+
دا أخر جيف ليا فى القسم

هذه خسارة كبيرة للقسم لأنك انت كنت الوحيد اللي بيحاول وبقصارى جهده تنشيط القسم
ونحنا نتمنى فعلا انك تتراجع عن قرارك تحياتي لك يجميل ;)