المساعد الشخصي الرقمي

مشاهدة النسخة كاملة : قلقان من الكارت ده ati 6670 hd

eslam amen
09-01-2012, 23:45
يا جماعه من الأخر كده عشان في ناس كتيره شككتني في كارت ati 6670 hd هوه على فكره 2 جيجا
ومعاه بروسيسو i5 والرمات 4 جيجا ddr3
هوه لاب hp
فلو شغلت عليه لعبة ذي مثلا باتيل فيلد 3 او كول اوف ديوتي 3 هيدي اداء جامد للصوره ولا ايه انا طبعا عارف انو انشاء الله هيشغل اللعبتين دول بس قصدي على الداء والتفاصيل هتكون عاليه ونقية ولا ايه وياريت الى يقول يكون خبير او مجرب

eslam amen
09-01-2012, 23:49
ومعلش حبيت اقول ان البروسيسور i5 (2.2 gz) عاوز بردو رايكم في البروسيسور مع الكارت

bob king
10-01-2012, 00:05
لا تمام ياريس البروسيسور و الكرت تمام ياريس وملحوظة بردك منصحكش انك تستخدم الاب للالعاب انت ممكن تجيب لاب اماكنيات قليلة شوية وتخلية لشغلك وتشترى كمبيوتر كويس تستخدمة للالعاب

eslam amen
10-01-2012, 00:12
شكرا جدا على اهتمام وربنا يريح قلبك بس انا طول الوقت بره البيت قولت اجيب لاب شغل والعاب ومتقلقلش:D انا مش هفتري عليه اوي
بس انته ايه من رايك الأضرار ممكن يكون قصدك على البطارية واستهلاك الكهرباء ولا ايه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

unexpected
10-01-2012, 00:13
لا تمام ياريس البروسيسور الكرت تمام ياريس وملحوظة بردك منصحكش انك تستخدم الاب للالعاب انت ممكن تجيب لاب اماكنيات قليلة شوية وتخلية لشغلك وتشترى كمبيوتر كويس تستخدمة للالعاب
راي مع راي اخي bob king جهاز مكتبي افضل للالعاب:)

khaled moh
10-01-2012, 03:18
الكارت كويس ومش ضعيف للدرجة دى وطبعا الجهاز العادى احسن

bob king
10-01-2012, 10:00
شكرا جدا على اهتمام وربنا يريح قلبك بس انا طول الوقت بره البيت قولت اجيب لاب شغل والعاب ومتقلقلش:D انا مش هفتري عليه اوي
بس انته ايه من رايك الأضرار ممكن يكون قصدك على البطارية واستهلاك الكهرباء ولا ايه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

هو بس كل اللى هيحصل انك لمى تلعب العاب على الاب هيخلى الاب يسخن عشان اساسا الاب مش مهئ للالعاب بس انت ممكن تلعب علية بس مش كثير اما الجهاز العادى قادر على تشغيل الالعاب 24 ساعة فى اليوم