المساعد الشخصي الرقمي

مشاهدة النسخة كاملة : لكل الاعضاء المحرمين تحذير

الصفحات : [1] 2

alepop
25-02-2012, 13:38
بسم الله الرحمن الرحيم

اولا انا عامل الموضوع ده علشان انا اتنصب عاليا من العضو الغير امين انا كونت عارض شاشه سامسونج 2370MS
للبيع (القاهره) شاشه سامسونج p2370ms (https://arabhardware.net/forum/showthread.php?t=272925&highlight=%E1%E1%C8%ED%DA+%28%C7%E1%DE%C7%E5%D1%E5 %29+%D4%C7%D4%E5+%D3%C7%E3%D3%E6%E4%CC+p2370ms) وبعدين جالى رساله على الخاص من العضو SPIDER3 النصاب كاتب لو موافق على 1100 هخلص معاك بكرة لان ولله هتفضل عارضها كدة وهتنزلها للسعر ده فى يوم ما وهتبقى انا وانت خسرنا فانا جاهز 0119925996 تم الرد عليه مش هينفع السعر ده فى الموبيل + على الخاص الكلام ده كان يوم 30.1.2012 وبعدين تم الاتفاق تلفونيا على البدل ب كارت شاشه EVGA +100جنيه وتم الاتفاق على انى ابعتلو الشاشه وهو يبعتلى كارت الشاشه و100جنيه طب اشحنللك ازى قا عن طريق شركه ميدل است طبعا انا اول مره اشحن ومعنديش فكره عن الشحن طب طريقه الشحن ازى رد هابعتلك اسمى + رقم الموبيل+العنوان وانتا تعمل كيد تم الرد تمام هابعتلك اسمى + رقم الموبيل +العنوان زى كيدا https://arabhardware.net/forum/images/styles/Aesthetica/misc/quote_icon.png المشاركة الأصلية كتبت بواسطة alepop الاسم """" امين عبدالعال امين حسن

العنوان 4درب المجراه باب الشعريه

الاسم امير سعد امين حسنى
الرقم 01119925996
العنوان حفظ مكتب
https://www.evga.com/products/moreInf...ries%20Family& (https://www.evga.com/products/moreInfo.asp?pn=01G-P3-1563-AR&family=GeForce%20500%20Series%20Family&)

طبعا العضو النصاب الى بياكل حرام قال العنوان حفظ مكتب سوهاج انا كونت فاكر ان حفظ مكتب سوهاج ده عنوانه يعنى هو من البدايه اصلا النيه نصب وانا مسلم لانى بامن لكل الناس انا بكلم انا رايح اشحن بكلم انا هاشحن الان انتا فين قال معلش الشركه اخر مياد ليها الساعه 4 مساء ان شاء الله بكره هبعتلك الشحن تم الرد عليه ولا يهمك انا هشخن الان وبعدين هاكتب ايه فى الشخن روخت متصل على الاخ محمود راجح قال اكتب طرد امام طرد تم الرد تمام يا عم محمود
اليوم التالى تم الاتصال بلعضو النصاب انا شحنت امبارح قال وانا ذاهب لشركه الشحن لشخن الكرت +100جنيه داخل عبوه الكارت قال OKI وبعد لما راح استلام الشاشه كل لما اتصل بيه جرس بس ومبيرودش نهائى وجه مره اول ما فتح انا بقول له انا صاحب الشاشه اقفل الموبل على طول وبعد كيدا كل لما اتصل مغلق مغلق انا قولت ده كيدا نصب عليا ملهاش حل تانى تم انتظر الطرد الى جايلى عباره عن ايه انتظرت مع متابعه الاتصال بشركه ميدل ايست تم الرد الطرد وصل رواحت استلم الطرد والمفاجئه باكو شاى ربع كيلو + باكو منديل
بالله عليكم ده بنى ادم ؟؟؟ طبعا انا بعترف انى غلطان علشان انا اديت الامان ومكونتش متوكع ممكن يكون فى ناس كيدا معانا فى المنتدى المحترم بس انا قولت اجمل واعظم كلمه حسبى الله ونعمه الوكيل طبعا فلوس الشاشه ديه كانت اخر فلوس معايا فعرضت اليسه بتاعتى للبيع شوف قله الادب وده اعتراف كامل منو بلحصل
SPIDER3 (https://arabhardware.net/forum/member.php?u=11182628)https://arabhardware.net/forum/images/styles/Aesthetica/site_icons/profile.pngالملف الشخصي (https://arabhardware.net/forum/member.php?u=11182628)
https://arabhardware.net/forum/images/styles/Aesthetica/site_icons/forum.png مشاهدة المشاركات (https://arabhardware.net/forum/search.php?do=finduser&userid=11182628&contenttype=vBForum_Post&showposts=1)
https://arabhardware.net/forum/images/styles/Aesthetica/site_icons/message.png رسالة خاصة (https://arabhardware.net/forum/private.php?do=newpm&u=11182628)
https://arabhardware.net/forum/images/styles/Aesthetica/site_icons/add.png إضافة إلى قائمة الإتصال (https://arabhardware.net/forum/profile.php?do=addlist&userlist=buddy&u=11182628)
https://arabhardware.net/forum/images/styles/Aesthetica/statusicon/user-offline.png عضوية جديدة الدولة مصر
تاريخ التسجيل Jan 2010
المشاركات 40
شكراً 2Thanked 2 Times in 1 Post

معدل تقييم المستوى0

https://arabhardware.net/forum/images/misc/specs.gifمواصفات الجهاز
نظام التشغيل Windows 7 32-bit

نوع الجهاز جهاز مكتبي

المعالج Core 2 Duo

سرعة المعالج والناقل 3.0(1033)

الشركة المصنعة للوحة الأم Gigabyte

طقم الرقاقات IntelP41

نوع الذاكرة المستخدمة DDR2-1066

عدد شرائح الذاكرة وحجمها 2*2GB

بطاقة الرسوميّات XFX ATI RADEON 5570 HD

القرص الصلب WD-2TB Green

مزود الطاقة Antec-450W

فى نية للبدل بربع كيلو شاى ليبتون مش العروسة لان الكيسة انضف من الشاشة واغلى
هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه ههههههه

يابن .......................... بس بجد الله ينور الشاشة زيرو فعلا والواحد كان عندو 2 منها كان نفسى اكملهم 3 عشان العب عليهم وطرطر الف خيرك هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه هههههه

:ah44:
انا مش قصدى تريقة والله بس انت فعلا ابن ***** هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه هههههههههههههههههه :ah7:

على العموم انا قولت حسبى الله ونعم الوكيل وشكرا وده تبيه لجميع الاعضاء المحترمين

محمد خليفه 1
25-02-2012, 13:44
هرجع واقول كلمه اعرف انت بتشترى من مين قبل ما بتشترى ايه ومتخافش الحسبه دنيا باخره مش دنيا بس

mido12001
25-02-2012, 13:47
فوض امرك لله وهو يجبلك حقك

hobahest
25-02-2012, 14:00
ربنا يعوض عليك يا على ويرحمنا جميعا من كل افاق ونصاب

weaamx
25-02-2012, 14:05
يا راجل مكنش ليه لازمة تكتب الموضوع ,,, إنت أخذت حقك و زيادة خلاص ,,, بس فى الطريق لسه موصلكش ...

شكلك متعرفش قيمة الكلمة اللى إنت قولتها دى " حسبى الله و نعم الوكيل " و ده لو شخص عادى تلفظها .... فما بالك شخص مظلوم ...

{ الَّذِينَ قَالَ لَهُمُ النَّاسُ إِنَّ النَّاسَ قَدْ جَمَعُوا لَكُمْ فَاخْشَوْهُمْ فَزَادَهُمْ إِيمَانًا وَقَالُوا حَسْبُنَا اللَّهُ وَنِعْمَ الوَكِيلُ فَانقَلَبُوا بِنِعْمَةٍ مِّنَ اللَّهِ وَفَضْلٍ لَّمْ يَمْسَسْهُمْ سُوءٌ وَاتَّبَعُوا رِضْوَانَ اللَّهِ وَاللَّهُ ذُو فَضْلٍ عَظِيمٍ } [آل عمران 174:173]

ثبت في الحديث عن ابن عباس - رضي الله عنهما - أن النبي -صلى الله عليه وسلم - بعث معاذاً إلى اليمن وقال له : ( اتق دعوة المظلوم ، فإنها ليس بينها وبين الله حجاب ) رواه البخاري ومسلم .

القول الفصل : حقك هيرجعلك و زيادة و بكره تقول ,,, و هذا الشخص لا يدرى ما هو خُبأ له بناء على حسبنة مظلوم ...

إدعى لك بالفردوس الأعلى فدعاء المظلوم لا يرد ,, و قل اللهم أجرنى فى مصيبتى اخلفنى خيراً منها ..

تعديل : و أمشى فى سكة المحضر والأى بى و أعمل اللى عليك و خد بالأسباب كلها و متيأسش ...

Ahmedmas1
25-02-2012, 14:05
ناس معندهاش ضمير خلاص

nomanhat
25-02-2012, 14:06
السلام عليكم ورحمه الله وبركاته
ربنا يعوض عليك واحسن كلمه قلته حسبى الله ونعم الوكيل
ياريت كل من يقرء هذا الموضوع يتصل برقم تليفون هذا العضو النصاب بحيس ممكن يكون حد من الاعضاء اتعامل معه وممكن يكون عارف بيته وديه مسعده لوجه الله وانا اول واحد عملت كده

ἕἥḡ. Ẅ Ἅ Ḻ ῐ Ḓ
25-02-2012, 14:09
أرجو ان ترسل لي صورة من الرسائل الخاصة (screenshot) على الخاص ,,

AhMeD kEnAwI
25-02-2012, 14:27
ربنا يعوض عليك
:mad:

الامير الملك
25-02-2012, 14:30
اكيد فى حد هنا فى المنتدى ساكن فى نفس بلد النصاب
فيقدر يخدمك فى انك توصله
ومعلش ربنا يعوض عليك اكتر منها

medo_saeid
25-02-2012, 14:43
طالما معاك البيانات والايصالات بتاعت شركه الشحن روح قدم فيه بلاغ نصب وخيانة أمانة
لان مستحيل ياخد الطرد باسم تاني غير حقيقي
وبرضه متفكرش انه هيتملص من الأكونت بتاعه ويقول معرفوش
لان الايبيهات بتاعت النت موجودة ومتسجلة وادارة البحث الجنائي هتجيبه من أفاه باذن واحد احد

متسكتش وخد بالأسباب اللي قدامك ده بخلاف دعوتك عليه لأن الظلم ظلمات يوم القيامة

بس ضروري تروح أقرب قسم وتاخد معاك صور من محاداثاتك معاه ولكن برضه للنصيحة لا تعطي بيانات الحساب الخاص بك في المنتدى لأي ضابط بخلاف النيابة اذا استدعى الأمر (وده عن تجربة مشابهه) اتنصب على صديق ليا والضابط كان يعرف الشخص وحاول يداري عليه بس احنا كنا مسجلين كل حاجه فيديو ورجعنا حقه

وربنا يعوض عليك ويخلف عليك بأفضل مما أخذ منك

welastar
25-02-2012, 14:59
شكرا ليك علي التحذير وربنا يعوض عليك خير ان شاء الله و بازن الله حقك هيرجعلك في الدنيا يعني مثلا الشخص اللي عمل كده ممكن يعيا يحصلو اي حاجة او يحصل لحد قرايبه أو من اهله ولو مش دلوقتي هيبقي يوم القيامة هيرجعلك هيرجعلك

وأرجو من كل العاملين بالمنتدي سواء أعضاء أو مشرفين أو مديرين أرجو منكم جميعا عمل قسم كامل مع تثبيته
يحتوي علي جميع الأعضاء أو التجار المشبوهة (النصابة) بأسماءهم بالتجارب بكل التفاصيل عنهم إذا توافرت لكي نقلل الغش والنصب بقدر الامكان لكي لا نصبح كبش فداء لأعضاء أخرين دعونا ننظف المنتدي بل ومصر بكاملها من أمثال هؤلاء المفسدين

راعو وخافو من ربنا بقا حسبي الله ونعم الوكيل في كل واحد ظالم ونصاب وبيخد أو بيكل حق غيره

mody73
25-02-2012, 15:00
دة بجح قوييييييي فوض امرك لله وقدم فيه بلاغ انا لو منك ارفع قضية علي الشركة نفسها دة لو كنت كاتب في الطرد طرد قصاد طرد و واصف الطرديين

mody73
25-02-2012, 15:06
اهو ده اللى انا قصدى عليه

كلام هجص و خلاص . الداخليه و النيابه وراهم بلاوى تانيه اهم من لعب العيال ده . ايبيهات ايه و بيانات حساب ايه بس .

و بيقولك انهم كانوا مسجلين كل حاجه فيديو . بلاش شغل جيمس بوند ده

انت حاتروح القسم و حاتعمل محضر و فى الاخر حايتحفظ و مش حايبعتولك اصلا

شكل الاخ هو الحرامي ههههههههه

jacope
25-02-2012, 15:19
لا حول ولا قوة الا بالله ايه القرف ده الناس دي شايفة الفلوس الحرام حاجة بسيطة باذن الله يازبالة يا حرامي الشاشة تنفجر في وشك باذن الله وتشوه وشك مش هقولك تولع في بيتك لا خليها تشوفه وشك بس علشان تفضل طول عمرك حاسس بالقذارة اللي انت عملتها في شخص وانت متعرفش ممكن تكون الفلوس دي هو بحاجة ليها ولا لا ولا عاوز يشتري ايه بدالها اشرب بقي يا بيه باذن الله باذن الله ما تلحق تتهني بيها وكمان قمة القذارة انك باعت رسالة تضحك عليه بالشاي والسكر اللي بعته ربنا ينتقم منك قريبا باذن الله وطبعا العضو ربنا يعوضك خير عن فلوسها ومتقلقش خالض فلوسك راجعة راجعة اكيد باذن الله

الموضوع كله اخطاء املائيه و تنسيقيه و مش فاهم ايه الموضوع اساسا .

بس على العموم لو كان اتنصب عليك فده اقل واجب عشان طريقة كتابتك الرديئه جدااااااااااااااا

انت محتاج تدخل مدرسه ابتدائى من اول و جديد

انا عارف ان كلامى اللى فات ده مش فى محله و كل الاعضاء حايتضايقوا منه بس بصراحه انا مش عارف امسك نفسى عشان مش متخيل انه فيه واحد عارف كمبيوتر كويس كده بس للاسف مش عارف يكتب كلمتين على بعض

بالنسبة بقي لحضرتك انا مش فاهم ايه القرف اللي انت كاتبه ده هو انت متفهمش ان في رسائل خاصة ولو عاوز تنصح حد يبقي عندك شوية احمر ومش في وقت زي ده في وسط مشكلة تدخل تتكلم بطريقة الشماتة دي كلنا شايفين ان الراجل كلامه اغلبة غلط بسهولة تقدر تنصحة برسالة خاصة وتخليه يدخل يعدل الكلام لو انت في نيتك النصيحة حد قالك اننا اجانب ومش فاهمين ان في غلط كتير في كلامة اللغوي اتقي الله وبلاش اسلوب شماتة وحتي لو عاوز تنصح علي العام يبقي بطريقة احسن من كده شوية افهم امتي تنصح وامتي تتكلم في مشكلة

mody73
25-02-2012, 15:27
ياجماعة خلاص عرفنا مين الحرامي من الواضح ان الحرامي باين جدا وفضح نفسة بنفسة الحرامي هو اللي دخل يقول ماتعملش محضر وهو ذات نفسة اللي كتب موضوع يحبط بيه الاخ صاحب الموضوع وفضح نفسة في موضوعه وقال انه كان سرق واحد تاني باينة زي عين الشمس انا بطلب من الاخ صاحب الموضوع لو تعرف شكلة تواصل مع الاخر صاحب الموضوع دة https://arabhardware.net/forum/showthread.php?t=262586&page=3 باي طريقة وروحو بلغو فيه واقلبو علية الدنيا دة غير دعواتكم ودعواتنا عليه كمان واضح انه حرامي اهبل

superdinmo
25-02-2012, 15:29
عوضك علي الله انشاء الله تتعوض وشكرا علي التنبيه

welastar
25-02-2012, 15:31
mody73 (https://arabhardware.net/forum/member.php?u=11197585)
دة بجح قوييييييي فوض امرك لله وقدم فيه بلاغ انا لو منك ارفع قضية علي الشركة نفسها دة لو كنت كاتب في الطرد طرد قصاد طرد و واصف الطرديين

يا جماعة الناس اللي بالشكل ده بيبقو عاملين حساب كل حاجة هما مش بيلعبو ولا مبتدئين يعني مش سهل يسيبو وراهم اي أثر

طيب ايه رايك يا اخ مودي كمان ان الشخص ده هو شغال مع الشركة اه وباسمها بس يمكن شغال طياري
بمعني مش ثابت ولا عضو فيها يعني بيشتغل حسب اللي بيجيلو ودول بيبقو كتير أوي ومعظم الشركات او اللي بيقولو شركات مش بيبقو شركات
ويمكن كمان لو راح الشركة يسال هيقولو ليه ولا نعرف حاجة عنه لانهم مش هيبقو معاهم بياناته أو بيخبو عليه
لان في احتمال يكون هما نفسهم مشتركين في الموضوع يعني من الاخر الشركة كلها نصب في نصب

بس يروح ويسال ويعمل أي حاجة تطلع في ايده ويا ريت لو في حد من الاعضاء يقدر يساعده بشكل فعللللي مش كلام وبس يساعده ويقف جنبه ولو مفيش فايدة أكيد مش هتخسر حاجة

khaled_sha6er
25-02-2012, 15:37
ربنا يعوضك خير ان شاء الله :) ومفيش حد بيتعلم ببلاش
عموما انصحك ان تتواصل مع الادارة عشان تجيبلك الايبى بتاعة وتعمل محضر وان شاء االه تجيب عنوانة وتاخد حقك

is master
25-02-2012, 15:54
سبحان الله والحمد لله والله واكبر وحسبى الله ونعم الوكيل المشاكل كلها فى عروض البيع والشراء من العضويات الجديدة كولو بيخش علشان يبيع حاجتو ويقلب حتى مبيعملش موضوع مفيد فى المنتدى كانها سويقه لاازم نشوف حل لموضوع النصب دة سواء بغلق اوتلعيق العضويات الجديدة او منعها من ال عرض فى مواضيع البيع والشراء او نلغى مبداء الشحن من اساسو فى المنتدى ايلى خايف على فلوسو يتفضل يستلم حاجتو بايديه وحسبى الله ونعم الوكيل فى النصاب

welastar
25-02-2012, 15:57
يا جماعة من فضلكم جميعا بلاش الغلط اللي من غير سبب
فيا ريت اللي عنده كلمة كويسة يقولها واللي معندوش يا ريت ميقولش منعا للمشاكل والاحتكاكات
احنا هنا كلنا أو معظمنا ناس كبيرة وعاقلة فيا ريت بلاش نغلط في بعضنا
والله مليه لازمة الغلط ده

abdo_zoro
25-02-2012, 15:59
طبعا قبل اي شئ حسبي الله و نعم الوكيل في هذا الشخص و امثاله من معدومي الضمير و بأذن الله ربنا هيعوضك خير و انا شايف ان افضل حل لعدم تكرار النصب ان الاداره تعمل قانون ان في اي عملية شراء او بيع تتم لازم كل واحد يقدم للتاني صوره من بطاقته الشخصيه و لازم يكون كل واحد على الاقل بقاله سنه عضو في المنتدى

keros
25-02-2012, 16:12
ربنا يعوض عليك

RABEDO
25-02-2012, 17:17
هيرجعلك حقك ان شاءالله تعالى ... الان هو مفضوح وبيشوف وضعه امام الناس ايه وبيقرأ ويشوف ؟؟ وبيظن نفسه شاطر وبطل خصوصا تماديه في الرد ؟
والدعوات بدأت تكثر عليه من كل مكان بأذن الواحد الاحد ... ووالله اكتب وانا دعوت لك بالحق ودعوت عليه بما يستحق
وربنا بيستجيب دعوات الناس ودعوة المظلوم التي ليس بينها وبين الله تعالى حجاب ... والمال الحرام نار تحرق من اخذها
ومتعتها قليلة لكن أذاها كبير وطويل وهو عارف في قرارة نفسه ...لكنه الان في نشوة وفرح وسرور غامر طبعا مؤقتا ولايعرف ماينتظره؟؟
دع اخي الكريم ما جرى لك وراء ظهرك ...وربنا هيخلف لك خيرا مما راح منك ان شاءالله تعالى .وانسى الامر برمته ذاك انك تركته لجبار السموات والارض العزيز المقتدر فهو نعم المولى ونعم النصير ... ويكفيك ان الله تعالى هو حسبك ... فمن كان الله تعالى حسبه ومعه فهنيئا له.
والمجرم سيأخذ عقابه في القريب العاجل في الدنيا وفي الاخرة ...
والله يمهل ولايهمل ... الله يمهل ولايهمل

ورجاء الى الاخوة ...هذا درس وفيه عبرة وحكمة (وحب لاخيك كما تحب لنفسك)

TIMO1
25-02-2012, 17:35

بس على العموم لو كان اتنصب عليك فده اقل واجب عشان طريقة كتابتك الرديئه جدااااااااااااااا

انا عارف ان كلامى اللى فات ده مش فى محله و كل الاعضاء حايتضايقوا منه بس بصراحه انا مش عارف امسك نفسى عشان مش متخيل انه فيه واحد عارف كمبيوتر كويس كده بس للاسف مش عارف يكتب كلمتين على بعض

ايه الكلام الى انت بتقولوا ده فرضا الراجل صاحب الموضوع على قده وبيتعلم كمبيوتر ومن خنقته وهو مدايق كتب بسرعه غلط والراجل كلامه واضح بيقول اتنصب عليه والراجل الى كلمه ده فعلا مش سالك لانه قبل كده كان عايز منى شاشه 24 وانا جيبتهالوا وش لا بشحن ولا ببعت على العموم يا استاذى الفاضل مش شرط ان الانسان يكون متعلم من هارفرد ولا من اليونسكو علشان يكون صاحب حق او ننصره الحق بيكون فوق الجميع وخصوصا لما يكون الانسان صادق مش بتاع حورات والاستاذ على انا مش على معرفه بيه بس فى ناس كتيره تعرفه فى المنتدى زى الاستاذ msot-3d بشمهندس مصطفى ومحمود راجح الناس دى دايما كانوا بيشكروا فيه وبيقولوا انه انسان محترم السمعه الطيبه بتبسبق الناس ومينفعشى انك تضمر الشر لحد علشان اسلوبك سىء جدا وربنا يهيدك ويهدى الجميع وان شاء الله يا استاذ على حقك مش هايضيع ان كان هو ولا غيره فاكر انه ضحك عليك بالعكس انت كده كده حقك هايجيلك بالحرام والخساره عليه وعلى اهل بيته فى الدنيا والاخره بقى حسابه عسير والى بيتعلم مش بيتعلم ببلاش ياحج ودى تعلمك بعد كده سلم واستلم وربنا يعوض عليك

is master
25-02-2012, 17:38
ايه الكلام الى انت بتقولوا ده فرضا الراجل صاحب الموضوع على قده وبيتعلم كمبيوتر ومن خنقته وهو مدايق كتب بسرعه غلط والراجل كلامه واضح بيقول اتنصب عليه والراجل الى كلمه ده فعلا مش سالك لانه قبل كده كان عايز منى شاشه 24 وانا جيبتهالوا وش لا بشحن ولا ببعت على العموم يا استاذى الفاضل مش شرط ان الانسان يكون متعلم من هارفرد ولا من اليونسكو علشان يكون صاحب حق او ننصره الحق بيكون فوق الجميع وخصوصا لما يكون الانسان صادق مش بتاع حورات والاستاذ على انا مش على معرفه بيه بس فى ناس كتيره تعرفه فى المنتدى زى الاستاذ msot-3d بشمهندس مصطفى ومحمود راجح الناس دى دايما كانوا بيشكروا فيه وبيقولوا انه انسان محترم السمعه الطيبه بتبسبق الناس ومينفعشى انك تضمر الشر لحد علشان اسلوبك سىء جدا وربنا يهيدك ويهدى الجميع وان شاء الله يا استاذ على حقك مش هايضيع ان كان هو ولا غيره فاكر انه ضحك عليك بالعكس انت كده كده حقك هايجيلك بالحرام والخساره عليه وعلى اهل بيته فى الدنيا والاخره بقى حسابه عسير والى بيتعلم مش بيتعلم ببلاش ياحج ودى تعلمك بعد كده سلم واستلم وربنا يعوض عليك

الاخ صاحب الرد السى لو انته ايلى اتنصب علييك هترضى بنفس الرد انه حد يقوللك احسن ؟

alepop
25-02-2012, 17:43

بلنسبه للعضو المحترم leomessi حضرتك معترض على طريقه الكتابه بس كان المفروض تبعتلى على الخاص وتنبهنى لان من طريقه كلامك كيدا شكلك تعرفو لانى عاملت بحث عن مواضيعاك ملكش موضوع واحد كاتب رقم موبيللك او عنوانك او موضوع مفيدا على العموم انا قولت حسبى الله ونعمه الوكيل

MEGOCARBON
25-02-2012, 17:52
ربنا يعوض عليك واحسن كلمه قلتها حسبى الله ونعم الوكيل و متخفش دعوة المظلوم لاترد و شديده جدا وهتشوف ممكن يفقد حاجه اغلى من الفلوس او جزء من جسمه

EGY-F0X
25-02-2012, 17:58
طيب
اسم اللى شحنلك هو اللى انت كاتبه فى الموضوع
لو مظبوط يبقى تقدر تقدم بلاغ

hosameyg
25-02-2012, 18:01
على فكره النصاب ده كان عايز يعمل معايه نفس الحوار بس انا شكيت فى كلامه لانى عندى نظره فى الناس بس اللى نفعنى انى رافض مبدء الشحن من الاساس على العموم ربنا يعود عليك