المساعد الشخصي الرقمي

مشاهدة النسخة كاملة : اكونت ستيم شخصي للبيع علية اكتر من 130 لعبة

الصفحات : [1] 2

ahmedelorbany
04-03-2012, 18:34
السلام عليكم و رحمه الله و بركاتة
انهردة معايا اكونت ستيم جباار علية اكتر من 130 لعبة 138 بزابط
مش عارف ليه الستيم كالكوليتور بيئول 118 بس
https://www.steamcalculator.com/id/elorbany
و من اهم اللعب الي عليه هي
call of duty mw3
call of duty black ops
assassins creed brotherhood
assassins creed revelations
borderlands
dirt 3
bioshock
brink
counter strike source
all half-life
fallout 3
fallout new vegas
rage
red faction armageddon
rage
gta iv
nba 2k9
left 4 dead 2
hard reset
mass effect
metro 2033
payday the heist
homefront
saints row the third
serious sam 3 BFE
all tom clancy ghost recon
tom clancy splinter cell conviction
ده بائا غير البائي
و لينك اكونتي اهو
https://steamcommunity.com/id/ElOrbany/home
و طبعاً بعض البيع بنغير الايمال الخاص بلاكونت الي هو ايميلي الخاص
سعر البيع مش موطفق علية لسي عشان معرفش المفروض تجيب كام
01142922811 لhttps://imageshack.us/photo/my-images/716/accnj.jpg/اي استفسار

ahmedelorbany
04-03-2012, 18:34
https://imageshack.us/f/716/asdrj.jpg/ (https://imageshack.us/f/716/accnj.jpg/)

ahmedelorbany
04-03-2012, 18:39
و يوجد اكونت اوريجن خاص
به
battlefiled 3 limited edition
crysis 2
nfs the run
nfs hot pursuit limited edition

ahmedelorbany
06-03-2012, 02:10
للرفع...............

ZEX
06-03-2012, 15:39
- لابد من اختيار عنوان مناسب
- لابد من تحديد سعر
حتى لا يتم حذف الموضوع - موفق فى البيع

ahmedelorbany
06-03-2012, 16:33
طب ممكن تقولي هو يعمل كام عشان انا مليش فموضوع بيع الاكونتات دة خالص اول مرة ابيع و اخر مرة عشان معيش غير الاكونت دة

ZEX
06-03-2012, 17:02
ياريت حضرتك تقولى على عنوان مناسب يدل على محتوى الموضوع , حتى اقوم بتغيره
بخصوص السعر انا معرفش اسعار الاكونتات, ممكن تستشير حد من اصحاب المتاجر الالكترونيه , اسف مقدرش اساعدك

ahmedelorbany
06-03-2012, 17:09
ما هو العنوان يدل علية انا ببع اكونت steam
ممكن تخلية " اكونت steam كبير جداً للبيع او للبدل مع هاردوير كمبيوتر "
و السعر 600 جنية أن شاء الله

Dr_Waleed
07-03-2012, 02:43
تم بحمد الله شراء الاكونت الاورجين من استاذ محمد وبصراحه هو انسان زوق واهل ثقه ومحترم جدا :)

ahmedelorbany
07-03-2012, 14:12
متشكر يا استاذ وليد علي ذوئق
متبقي الاكونت الستيم و احتمال بيعة انهردة

msallak1
07-03-2012, 19:03
موفق في البيعة انشالله

ahmedelorbany
18-03-2012, 09:53
مازال العرض سارى

ahmedelorbany
24-03-2012, 10:23
مازال العرض سارى

m7mdsa3ed
24-03-2012, 16:21
yenfa3 tabdeel account origin bta3 BF3 LE be account steam 3aleh MW3 europy + MW1 europy

YasserAlaa
25-03-2012, 21:22
ان شاء الله خير

Dr_Waleed
25-03-2012, 22:26
استاذ ياسر بعد اذنك يا ريت اثباتات على كلامك حتى لو بالرسائل الخاصه بينك وبينه على المنتدى واذا كان ليك حق اكيد هيرجعلك ورد على الخاص
انا اتعاملت مع استاذ احمد في اكونت اورجن كان عارضه للبيع ومشفتش منه حاجه وحشه الى الان صراحة حتى انه ادانى الاكونت وغيرت اليوزر نيم والباسورد والايميل قبل حتي ماحوله الفلوس فمش عارف صراحة فيه ايه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

YasserAlaa
25-03-2012, 22:42
ان شاء الله خير

Dr_Waleed
25-03-2012, 22:51
شوف الخاص و علي فكرة هي مش محتاجه اي اثبات واحد اخد الاكونت و غير بياناته و بعدين وعدك انه يدفع و مدفعش لحد النهاردة وكمان مش بيرد علي رسايلي و معدش بيفتح الماسنجر كل ده مش محتاج ذكاء اني افهمه و انا ميهمنيش ابدا تعامله معاك انا كل اللي يهمني الواقعة بتاعتي فقط و اللي واضح قدامي مش اكثر.

حضرتك انا كلامى ده والله بحاول اساعدك ملهاش لزمه الانفعال ده وحاول التزام الهدوء
وبعدين كلامى مش غلط لما طلبت اثبات من حضرتك لان طبيعي انى مش اى كلمه هتتقال تتصدق
وبعدين الرساله الى ارسلتهالى على الخاص مفيهاش غير ان الراجل قالك هحول الفلوس النهارده واعتذرلك ان عنده ظروف يعني مقلقكش مش هدفع ولا اخبط دماغك في الحيط .بس صراحة انا معرفش هو بعتلك الرساله دى امتى ؟؟؟؟؟؟؟؟؟

وبعدين لو تدخلى ضايقك كده انا اسف مليش دخل بالموضوع حضرتك عندك مشرفين الكرام في المنتدى واذا تاكدوا تماما هم من الواقعه ارجو منهم مراسلتى لافادتهم في استعادة حقك واذا لم يثبت فالاعتذار لصاحب الموضوع واجب

YasserAlaa
25-03-2012, 22:56
حضرتك انا كلامى ده والله بحاول اساعدك ملهاش لزمه الانفعال ده وحاول التزام الهدوء
وبعدين كلامى مش غلط لما طلبت اثبات من حضرتك لان طبيعي انى مش اى كلمه هتتقال تتصدق
وبعدين الرساله الى ارسلتهالى على الخاص مفيهاش غير ان الراجل قالك هحول الفلوس النهارده واعتذرلك ان عنده ظروف يعني مقلقكش مش هدفع ولا اخبط دماغك في الحيط .بس صراحة انا معرفش هو بعتلك الرساله دى امتى ؟؟؟؟؟؟؟؟؟

وبعدين لو تدخلى ضايقك كده انا اسف مليش دخل بالموضوع حضرتك عندك مشرفين الكرام في المنتدى واذا تاكدوا تماما هم من الواقعه ارجو منهم مراسلتى لافادتهم في استعادة حقك واذا لم يثبت فالاعتذار لصاحب الموضوع واجب

انا مزعلتش من تدخل حضرتك لأ ابدا بس اعزرني انا اعصابي مشدوده شوية.

Dr_Waleed
25-03-2012, 23:01
هههه لأ و الله و هو المفروض اني استني الفلوس لحد امتي عشان توصلي ان شاء الله !!!!!!!!!!

عموما انا بعترف اني معنديش اي اثبات غير الرسالة و اللي مكتوب في الموضوع هنا لان للاسف مسجلتش كلامه علي الشات و ده لاني وثقت فيه فعلا و انا مش عايز اي حاجة منه خالص و انا مزعلتش من تدخل حضرتك لأ ابدا بس اعزرني انا اعصابي مشدوده شوية.

ممكن اعرف الرساله دى بعتهالك امتى بعد اذنك ؟؟

YasserAlaa
25-03-2012, 23:04
يوم
25-03-2012

الساعة 07:12 انا كلمته الصبح قبل ما انزل الكلية!

Dr_Waleed
25-03-2012, 23:09
يوم
25-03-2012

الساعة 07:12 انا كلمته الصبح قبل ما انزل الكلية!

خلاص تمام طالما بعت الرساله النهارده اصبر عليه النهارده فقط - اختلقله العذر- عموما بكره الساعه 4 العصر بالكتير اذا محولكش الفلوس كلمنى على رقمى الى بعتهولك على الخاص وباذن الله حقك هيرجعلك
وانا واثق باذن الله ان الموضوع هيخلص قبلها وحضرتك واستاذ احمد ناس محترمين وان شاء الله الموضوع هيتحل من غير حاجه خالص

YasserAlaa
25-03-2012, 23:15
خلاص تمام طالما بعت الرساله النهارده اصبر عليه النهارده فقط - اختلقله العذر- عموما بكره الساعه 4 العصر بالكتير اذا محولكش الفلوس كلمنى على رقمى الى بعتهولك على الخاص وباذن الله حقك هيرجعلك
وانا واثق باذن الله ان الموضوع هيخلص قبلها وحضرتك واستاذ احمد ناس محترمين وان شاء الله الموضوع هيتحل من غير حاجه خالص

تسلم يا استاذ وليد علي المبادرة الطيبة و بارك الله فيك و اسف جدا علي كل كلامي اللي قولته سابقا و انا همسح كل ردودي السابقة اللي بتشوه منظر الموضوع بتاع الاستاذ محمد لاني متأكد جدا دلوقتي من صدق كلامك و انه فعلا اتعامل معاك كويس قبل كده بس انا و الله غصب عني مكنتش عارف اعمل ايه و ان شاء الله خير.

Ahmed El-Orbany
27-03-2012, 15:50
هذا الاكونت (arabhardware) كد تمت سرقتة و تم استرجاعة
و اسم السارق كريم و ايميلو samboska@yahoo.com او حاجة كدا
انما انا ايميلي ahmedelorbany@hotmail..com
و هو نصب عليا فالستم اكونت المعروض

YasserAlaa
27-03-2012, 16:05

جت متأخرة اوي يا استاذ احمد بس قدر الله و ما شاء فعل و شكرا جزيلا ليك علي توضيح الامر و انا عملت اللازم و قمت بتبليغ الادارة عن هذا الحساب و ان شاء الله يستم اغلاقه نهائيا لتجنب المزيد من حيل النصب و الاحتيال اللي بجد حاجة تكسف و الله ده زمن ما يعمل به الا ربنا اخ يسرق اخوه عشان لعبة حسب الله و نعم الوكيل و ربنا يعوض عليك و عليا و اسف جدا علي كل حاجة قولتها عنك انت شخص محترم بس كل ده كان غصب عني و مكنتش اعرف اي حاجة و ربنا علي المفتري.

YasserAlaa
27-03-2012, 16:41

استاذ احمد سؤال انت رجعت العضوية بتاعتك اللي فمنتدي عرب هاردوير و لا لأ ؟؟؟؟

Ahmed El-Orbany
27-03-2012, 16:57
اكيد يعني

YasserAlaa
27-03-2012, 16:58
اكيد يعني

طيب رجعته امتي بالضبط ؟؟؟

Ahmed El-Orbany
27-03-2012, 16:59
من يجي ساعة كدا لمل الاستاذ وليد كلمني

YasserAlaa
27-03-2012, 17:01
من يجي ساعة كدا لمل الاستاذ وليد كلمني

ياه يعني كل الفترة ديه مكنتش تعرف انه اتسرق!!!! شئ غريب اوي!!!!

طيب ياريت تشرفنا كده بالعضوية القديمة و تفتحها حالا عشان نتأكد بس من صدق كلامك.