المساعد الشخصي الرقمي

مشاهدة النسخة كاملة : مساعده

sue14
05-03-2012, 09:07
انا بقالي اسبوعين بدور ع موبايل وتعبببببت
كل موبايل اختاره الاقي فيه عيب
اولا مش عيزاه يكون اكتر من 1500
اخترت سوني اريكسون ميني لاقيت ناس بتقول انه في زراير بتشتغل لوحدها وانه بيسخن جامد هل دا حقيقي؟؟
وبعدين اخترت سامسونج فيت ملقتش نفسي فيه فلاش للكاميرا ودا معناه ان كاميرا بليل مش هيبقي فيه خالص
وهل ف الحاله دي سامسونج فيت ف موضوع الكاميرا هيبقي احسن ولا اختار مبوايل تاني كاميرته 3 ميجا وفيها فلاش احسن ؟؟

انا كل احتياجاته ف الموبايل الكاميرا تكون كويسه والنت يكون فيه حلو وسريع
عشان كدا مش عايزه اجيب السوني اريكسون لايف استخدماته اعلي من استخدماتي
ولا ايه رائيكم ياريت تفيدوني انانفسي ف سوني اريكسون ميني بس قلقانه اوي

mostafa_mhmoud7
05-03-2012, 14:47
معلش زودى شوية و هاتى سونى اريكسون neo v على الفور هو الخيار المناسب من موبايل شوب ب 2030 او من اى حتة تانية انا معايا الجهاز كويس جدا بروسيسور 1 جيجا - كاميرا 5 ميجا بفلاش
لو مش فى الامكان ممكن سامسونج جالاكسى مينى بس كاميرا من غير فلاش 3 ميجا و هو افضل من الفيت لان راماته اعلى وتمنه فى حدود 1050 جنيه او سونى اريكسون مينى بس برو مش مينى العادى و ده معاه لوحة مفاتيح بالاضافة للشاشة التاتش و ده تمنه فى حدود 1790 لأن معظم موديلات سامسونج اللى فى حدود من 1000 جنيه الى 1500 كاميرا من غير فلاش و ملحوظة انا كان معايا السامسونج جالاكسى مينى الكاميرا مش وحشة اوى فى الليل لو الاضاءة معقولة انما فى الظلام طبعا هتبقى سيئة جدا من رأيى سونى اريكسون neo v ازيد من الميزانية بس هتستقرى عليه لو مش من هواة التغيير كل شوية و بالتوفيق

ENG.Bishoo
09-03-2012, 19:54
هل السعر 1500 بالجنيه المصرى أم بالريال القطرى رجاء التوضيح

mostafa_mhmoud7
11-03-2012, 14:07
هل السعر 1500 بالجنيه المصرى أم بالريال القطرى رجاء التوضيح
بالجنيه المصرى

mask_of_fear
11-03-2012, 18:52
اخترت سوني اريكسون ميني لاقيت ناس بتقول انه في زراير بتشتغل لوحدها وانه بيسخن جامد هل دا حقيقي؟؟

هاذا كلام سليم و لاكن عن السخونه فقط و لا تنسي ان السخونه تاتي فقط في الاستعمال الكثيف يعني ساعتين لعب على الجهاز اما استخدامك الذي هوة نت و تصوير لن تجدي هاذه المشكلة اطلاقا اما بلنسبة للزراير الي تكبس لوحدها هاي اول مرة اسمع فيها مع اني شلت الالجهاز اكثر من شهرين

وعلى فكرة الجهاز افضل من السامسونج فيت و انصحك فيه

boss4all
13-03-2012, 14:32
live with walkman احسن جهاز في السعر ده وكاميرته ممتازة والنت عليه سريع