المساعد الشخصي الرقمي

مشاهدة النسخة كاملة : رسالة هامه جدا للمهندس mezomora123 برجاء قراءتها

nicolass
11-03-2012, 19:04
السلام عليكم ورحمه الله

من لا يشكر الناس لا يشكر الله عز وجل

شكرا لك لانك ساعدتنى فى انى انجح فى امتحان ccnp route اعتمادا على شرحك فقط ,,,

كنت خدت الكورس من فترة بس للاسف مكنش له اى قيمة والحمد لله ربنا اكرمنى بحادثة ومش امتحنت طول السنه الى فاتت لحد ما لقيت شرحك وحملته والحمد لله فى فترة قليله حوالى شهرين كنت امتحنت

من وسط كل رسائل الشكر الى بتجيلك كان لازم اعمل موضوع منفصل اشكرك فى ولا انكر فضلك علي بعد المولى تبارك علاه

*بعتذر عن مكان الموضوع لو مش مناسب ,,او عنوانه لو كان مبهم ,,عذرا آدارة المنتدى

mezomora123
13-03-2012, 08:04
السلام عليكم
جزاك الله أخى الكريم..
ان شاء الله تتفوق فى كل شىء..
ربنا يعينك ويكرمك ان شاء الله..
بالتوفيق

Eng\M.said
13-03-2012, 09:02
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

اخى الكريم المهندس معاذ بارك الله فيه وزاده نور وعلما حقيقة كلنا ندين له بالشكر طبعا انا مش همسح الموضوع لانه حقيقة كان واجب علينا نعمله منذ فترة ولكن الفكرة ببساطة ان مواضيع الشكر بتكون خاصة ولذلك لسبب بسيط

انك فى حالة فتح المجال للجميع ستجد المنتدى ملئ بمواضيع الشكر مما يفقد منتديات الشهادات العلمية اهميتها وقيمتها التى دائما تعلو بنا جميعا فساترك هذا الموضوع لكل من يرغب فى شكر المهندس معاذ على ماقام به

من عمل ابتغاء مرضاه الله عز وجل واطلب من جميع الاعضاء فى حالة وجوب شكر لشخص معين ان يكون على الخاص حتى نسعى جميعا لرقى وازدهار هذا المنتدى الرائع

nicolass
13-03-2012, 09:31
السلام عليكم
جزاك الله أخى الكريم..
ان شاء الله تتفوق فى كل شىء..
ربنا يعينك ويكرمك ان شاء الله..
بالتوفيق

الله يوفقك ويكرمك يا باشمهندس

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

اخى الكريم المهندس معاذ بارك الله فيه وزاده نور وعلما حقيقة كلنا ندين له بالشكر طبعا انا مش همسح الموضوع لانه حقيقة كان واجب علينا نعمله منذ فترة ولكن الفكرة ببساطة ان مواضيع الشكر بتكون خاصة ولذلك لسبب بسيط

انك فى حالة فتح المجال للجميع ستجد المنتدى ملئ بمواضيع الشكر مما يفقد منتديات الشهادات العلمية اهميتها وقيمتها التى دائما تعلو بنا جميعا فساترك هذا الموضوع لكل من يرغب فى شكر المهندس معاذ على ماقام به

من عمل ابتغاء مرضاه الله عز وجل واطلب من جميع الاعضاء فى حالة وجوب شكر لشخص معين ان يكون على الخاص حتى نسعى جميعا لرقى وازدهار هذا المنتدى الرائع

انا بعتذر بسبب الموضوع بس كان واجب عليا شكره امام الجميع لفضله بعد الله عليا
طبعا بعتذر تانى على الموضوع وشكرا تانى لإبقائك الموضوع

abdo_20_9
18-03-2012, 08:27
أخي جزاك الله خيرا كثيرا انا الحمد لله معايا CCNP Certified وبجد والله استفدت منك كثيرا جدا فجزاكم الله عنا خيرا وجعل كل من استفاد حرفا منك في ميزان حسناتك اللهم امين

hosny61
15-04-2012, 16:02
جزاك الله خيرا كثيرا