المساعد الشخصي الرقمي

مشاهدة النسخة كاملة : للبيع سيريال Battlefield 3 Limted edition وعليه هدية اضافة back 2 karkand

7azl2om
10-05-2012, 06:21
للبيع على بعض ب 90 جنيه كاش او 100 كروت اللى هيشترى السيريال هياخد الاضافة هدية يعنى محدش يقولى من غير الاضافة السعر كام :D

ولو حد عاوز يبدل ممكن البدل بـ uefa euro 2012

clocked
10-05-2012, 17:03
انت في الاسكندرية؟ انجليزي ولا روسي

7azl2om
11-05-2012, 00:29
انجليزى يا باشا وانا من القاهرة اكتوبر الحى السابع

ahmadadel
12-05-2012, 14:57
ليك رسالة علي الخاص

ahmadadel
14-05-2012, 06:49
nice

ahmadadel
20-05-2012, 17:29
الله يلعنك دنيا و اخره والله العظيم نصب عليا وخد الكروت و ماتختش حاجة خالص والله منا مسمحك يوم القيامة

clocked
20-05-2012, 23:56
الله يلعنك دنيا و اخره والله العظيم نصب عليا وخد الكروت و ماتختش حاجة خالص والله منا مسمحك يوم القيامة

للاسف حصلت معاية من اسبوعين مع عضو تاني ربنا يعوضك وينال هو وكل النصابين ما يستحقونه

يفضل ان تطرح ما فعله معك في موضوع تلقي الشكاوى لكي لا يقع احد اخر فريسة

Ahmed Zoma
21-05-2012, 11:23
طيب وانا كمان الراجل دة نصب عليا يارييت الكل بقى يخلى بالوا لانه نصاب وحرامى

Ĩ ф И_ Ĥ Ξ λ Я Ŧ £
21-05-2012, 12:09

ارجو منك اخي الكريم التحدث مع دعم الشركة ea على الفور

يمكنك استعادة الحساب الخاص بك بأخبارهم بأنه تم سرقته منك بطريقة ما وان شاء الله ترجع لك العابك بكل سهولة

على فكرة هذه ليست اول مرة تحدث هنا وتم استرجاع حسابات كثيرة بفضل الله من غشاشين كثر .

----
سوف يتم التعامل مع الغشاش على الفور تم تبليغ الادارة بهذا الامر .^^

Ahmed Zoma
21-05-2012, 12:34
ايوة المفروض العضو دة يتبند يعنى

7azl2om
22-05-2012, 06:27
============= تم تعديل المشاركة

Mubarak
22-05-2012, 07:49
موقع كلو حرامية اصلا يعنى احمد زوما ده دخل على الايميل سبلى 100 دين وهنا عامل نفسو محترم لكن انا هشتمك هنا يا *** امك عشان ميهمنيش منتدى ولا خرة كلاب **** امك انت وكل الاعضاء كلكو نصابين اصلا وعاملين فيها ولاد ناس على بتاعى يا ولاد المرة

رسالة لك ولأمثالك، من فضلك التربية اللي تربيت عليها لا تتيح لك الدخول مرة ثانية في منتدى محترم..
وابقى الألفاظ اللي تعلمتها من طفولتك متقولهاش تاني في المنتدى.

وابقى كل واحد يعرض التربية اللي تربى عليها في بيته.

هذه الألفاظ تدل على مستواك، ولا اجد حرامي ونصاب غيرك لأن ألفاظك تدل على مستوى انحطاطك وانحرافك.

Mubarak
22-05-2012, 08:10
الأخ صاحب الشكوى:
لا زلنا نحتفظ بالكلام الذي قاله
لدينا توقيت دخول هذا الشخص ورقم الآي بي الذي دخل منه فإذا أحببت أن تتوجه لشرطة الإنترنت لديكم في مدينتك إذا كنت من مصر والأخوة الموجودين هنا شهود على هذه الواقعة، ونحن سنعطي البيانات إذا طلبتها الشرطة, وهذا الشخص قام بالآتي:
1- سب وقذف.
2- الاستيلاء على مالك.
احتفظ بالرسائل التي تبادلتها معه (الصادر والوارد) واحتفظ بأرقام البطاقات التي استولى عليها وتوجه لشرطة الانترنت ويمكنك أن تفتح بلاغ وخلال ظرف يومين إن شاء الله يمسكوه.

msallak1
22-05-2012, 15:35
الأخ صاحب الشكوى:
لا زلنا نحتفظ بالكلام الذي قاله
لدينا توقيت دخول هذا الشخص ورقم الآي بي الذي دخل منه فإذا أحببت أن تتوجه لشرطة الإنترنت لديكم في مدينتك إذا كنت من مصر والأخوة الموجودين هنا شهود على هذه الواقعة، ونحن سنعطي البيانات إذا طلبتها الشرطة, وهذا الشخص قام بالآتي:
1- سب وقذف.
2- الاستيلاء على مالك.
احتفظ بالرسائل التي تبادلتها معه (الصادر والوارد) واحتفظ بأرقام البطاقات التي استولى عليها وتوجه لشرطة الانترنت ويمكنك أن تفتح بلاغ وخلال ظرف يومين إن شاء الله يمسكوه.
يكون افضل شي