المساعد الشخصي الرقمي

مشاهدة النسخة كاملة : CBT Nuggets لشهادة CCNA Security على ميديا فاير

عادل شبل
19-07-2012, 12:07
أولا كل عام وحضراتكم بخير بمناسبة حلول شهر رمضان المبارك

أعاده الله علينا وعلى الأمه الإسلامية والعربية بالخير واليمن والبركات

فى هذا الرابط حلقات الفيديو CBT Nuggets لشهادة CCNA Security رفعتها على موقع ميديا فاير مقسمه إلى أجزاء صغيرة

https://www.mediafire.com/?7x1h7zbgz28b2

مستر فايروس
19-07-2012, 12:37
بجد انت شكلك حاسس فيني والله انا بقالي شهر بقرأ من المرجع وبدرس والوضع صعب ترجمة وحفظ والشرح الموجود في عرب هاردوير مش واضح بالنسبة لي
لكن جاري التجربة مع الفيديوهات دي وجزاك الله الف خير ويديك اللى في نفسك ان شاء الله

kokoz
20-07-2012, 04:57
شكرا وجزاك الله خير

ibrahimovic22
22-07-2012, 05:04
شكرا لك اخى الكريم ................. انا نزلت كل الفيديوهات ولكن طبقا لصفحة الكورس على موقع cbtnuggets فيه كده محاضره ناقصة وهى (طبقا لصفحة الكورس على موقع cbtnuggets)المحاضره رقم 5 (Foundation Router Security: Implementing Secure Router Management)يا ريت حضرتك ترفعها ............ولكم جزيل الشكر

عادل شبل
22-07-2012, 20:22
شكرا لك اخى الكريم ................. انا نزلت كل الفيديوهات ولكن طبقا لصفحة الكورس على موقع cbtnuggets فيه كده محاضره ناقصة وهى (طبقا لصفحة الكورس على موقع cbtnuggets)المحاضره رقم 5 (Foundation Router Security: Implementing Secure Router Management)يا ريت حضرتك ترفعها ............ولكم جزيل الشكر

عذرا يا هندسة _ تم الرفع

ibrahimovic22
22-07-2012, 22:04
مشكووووووور للغاية وعلى فكره طريقة الرفع بتقسيم الفديوهات لاجزاء صغيره طريقة ممتازه خصوصا للى النت عندهم بطىء زيى كده رمضان كريم