المساعد الشخصي الرقمي

مشاهدة النسخة كاملة : العضو ده نصاب koko.abrahim

محمدابو عبدالله
29-07-2012, 17:28
بسم الله الرحمن الرحيم

اخواني الكرام حبيت اعرفكم ان العضوkoko.abrahim ده نصاب اتفق معي علي انه هيبدل المعالج بتاعه cor 15 2500k

مع المعالج بتاعي cor 13 2100

واتفنا علي الفارق وهو قالي المعالج بتاعه متبرشم زيرو وكاتب كده في الموضوع بتاعه

https://arabhardware.net/forum/showthread.php?t=310029

وصبعا انا غلط اكبر غلطه وقمت بشحن المالح اليه طرد مقابل طرد وكنت كمان باعتله الفارق جو الطرد

وهو بدون اي ضمير لانه واضح انه انسان معدوم الضمير بعتلي معالج amd القديم في كيس بلاسيك

المهم حبيت اعرفكم بس واعرفه هو اني تمكنت من الحصول علي معلومات بحصوصه وجاري ضبطه ان شاء في خلال ايام

لان انا اعرف ناس في مدريه امن قنا منهم ابن خالي وكمان عرفت رقم بطاقته وان شاء الله حقي هيرجعهو

اسمه كلرلس ابراهيم رزق

وده تلفونه وطبعا مغلق 01157650969
وده اسم العضويه

koko.abrahim

وحسبي الله ونعم الوكيل فيه

mohamed_abdall
29-07-2012, 17:36
يا صديقى العزيز . كل مواضيع النصب بتكون عن طريق نظام طرد مقابل طرد . فياريت كل الاعضاء يبطلوا يشحنوا بالنظام ده

ربنا يعوض عليك خير

sprocketgear
29-07-2012, 17:51
ان شاء الله سليمة وطالما معاك رقم البطاقة اعمله محضر وهتاخد حقك

hmr2002eg
29-07-2012, 17:57
باذن الله حتاخد حقك
بس اللي حصل دا حصل كتير بخصوص انه عضويه جديده وكمان طرد مقابل طرد بس احنا لم نتعظ

نصيحة هامة
حذاري من العضويات الجديده
والرجاء عدم اللجوء للشحن الا في حال معرفتك وثقتك بمن تتعامل معه
وحسبي الله ونعم الوكيل ف اللي ياكل حرام او يدخل بيته فلوس حرام

hishamtotti
29-07-2012, 18:04
انشاء اللة تجيبة يا باشا ولو عنوانة هنا فى الجيزة ممكن انت تخليك مكانك وتبعتلى العنوان وانا اروح بنفسى اجيبلك فلوسك والكلام دة بجد مش مجملة
شوف الى انت عايزة وكلمنى ياباشا و رابنة يكرمك وترجع حقك

TaHeR.NaBiL
29-07-2012, 18:08
صراحه انت غلطان ازاى تامن لواحد كل مشاركاته فى المنتدى 11 مشاركه ياراجل حرام عليك ......... انت عندك ناس كتير فى المنتدى موثوق فيهم ممكن تدفع فرق اكتر شويه بس هاتضمن حقك .

H_KIMO
29-07-2012, 18:24
ان شاء الله يامحمد حقك يرجعلك

mohamed_abdall
29-07-2012, 18:27
انشاء اللة تجيبة يا باشا ولو عنوانة هنا فى الجيزة ممكن انت تخليك مكانك وتبعتلى العنوان وانا اروح بنفسى اجيبلك فلوسك والكلام دة بجد مش مجملة
شوف الى انت عايزة وكلمنى ياباشا و رابنة يكرمك وترجع حقك

يا ريت الاخ المحترم يقولنا ازاى حيساعد الاخ محمد عشان لو اى عضو احتاج مساعدته فى موضوع مشابه

med7at33
29-07-2012, 18:32
قدر الله وما شاء فعل يا رجاله
ومش هنعترض على امر الله ومحدش بيتعلم ببلاش
انت بس اسعى فى انك تمرمط امه لغايةماتجيب حقك وبعد كده خد حذرك

hishamtotti
29-07-2012, 18:46
يا ريت الاخ المحترم يقولنا ازاى حيساعد الاخ محمد عشان لو اى عضو احتاج مساعدته فى موضوع مشابه
ياباشا انا من الجيزة والاخ محمد انا عارف انة مش من هنا ومعنى انى هساعدة انى هروح للراجل دة واكلمة انة يرجع الفلوس لصحبها
بس يا باشا متقلقش مش هقتلة

Mohamed.Ayoub
29-07-2012, 18:53
سمعت أن هناك طريقة لمنع تسجيل العضو في المنتدى أكثر من مرة عن طريق الأي بي...ياربت إدارة المنتدى تتطبق الطريقة دي..علشان ميدخلش يسجل بإيميل تاني وإسم عضوية مختلف

وشكرا لك أخ محمدابو عبدالله (https://arabhardware.net/forum/member.php?u=11271401) على التحذير ....وعوضك الله خيرا ً إن شاء الله

EGY-F0X
29-07-2012, 20:01
هيتم وقف العضويه فورا محظره من المنتدى نهائيا
وللتذكير والتنبيه
اذا البيع او البدل هيتم عن طريق الشحن فكن حذر جدا وتعامل مع الاعضاء الموثوق فيهم فقط
تم غلق الموضوع